Napisano 28 Lipiec 200816 l Moim zdaniem proporcje, bo wygląda to że ten teleporter ma tleportować marsa.. Planeta powinna chyba być większa ;) a i poprawił bym te pierścienie białe - zrobił bym je jako światła - lasery coś w tym stylu. Klimacik fajny jak z gwiezdnych wojen :D
Napisano 28 Lipiec 200816 l Wyglada jak z gry z lat 90. DO poprawy - kompozycja (to takie magiczne slowo ktorego do konca nikt nie rozumie :D ), wszystko jest bardzo plaskie i tak jak Misiek napisal, wyglada jakby to ta planeta miala byc teleportowana. Gdyby to wisialo na orbicie to mars bylby duuuuzo wiekszy (rzuc sobie okiem na zdiecia NASA orbitujacych promow kosmicznych). Material bardzo monotonny i bez detalu, co tez powoduje ze trudno uchwycic skale obiektu
Napisano 28 Lipiec 200816 l weź skrina ze star wars i skopiuj oświetlenie bo na razie jest lipa nieziemska.
Napisano 28 Lipiec 200816 l Autor Te pierscienie w tle mialy byc metalowe :) Planeta rzeczywiscie powinna byc wieksza. Dzieki za rady. Master Kiełbaster, co to znaczy skopiuj oswietlenie? :) a ktorego screena? Nie za bardzo wiem o co ci chodzi? cienie sa za bardzo wyrazne, czy co?
Napisano 28 Lipiec 200816 l no chyba nie chodzi o to zeby planeta byla wieksza tylko o to zeby sprawiala wrazenie oddalonej co narazie nie wyszlo za bardzo a pierscienie mialy byc kwadratowe jak sa czy mialy byc okragle ? ;p tekstura zbyt monotonna ,zmien czesc elementow na jakis rdzawy np. i juz bedzie ciekawiej
Napisano 28 Lipiec 200816 l na + . - pomysł - kilka modeli Na - - Textury - oświetlenie ( nie chodzi o cienie ale o same przedstawienie modeli no i wrażenie że to jednak jest kosmos - skala planety . no chyba nie chodzi o to zeby planeta byla wieksza tylko o to zeby sprawiala wrazenie oddalonej co narazie nie wyszlo za bardzo a pierscienie mialy byc kwadratowe jak sa czy mialy byc okragle ? ;p tekstura zbyt monotonna ,zmien czesc elementow na jakis rdzawy np. i juz bedzie ciekawiej __________________ Mówisz dobrze ale kilka błędów. Jeżeli ta maszyna krąży po orbicie to planeta nie może być mocno oddalona . pierścienie nie są kwadratowe tylko kanciate :P korozji w kosmosie chyba nie ma , ale mogę się mylić ,zresztą materiały by na to nie pozwalały , zabrudzenia ok ale nie rdza:] Pozdro [PIWO]
Napisano 28 Lipiec 200816 l http://farm3.static.flickr.com/2045/2447895792_cb74049347.jpg?v=0 przypatrz sie jak wygladaja stargate`y w eve-online. Detal, detal, detal i jakies fajne światło :-)
Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor Planeta poprawiona. Mam nadzieje ze teraz podstawy kompozycji zostaly zachowane. Pierscienie specjalnie sa kanciaste. Rdzawy kolor raczej odpada, ale dodalem kilka elementow rozniacych sie nieznacznie kolorem. Textura kregu nie jest jeszcze finalna, bede szukal... Horus, ta grafika jest za mala, ale dzieki za pomysl - znalazlem pelno wiekszych grafik do eve - rewelacyjne referki na przyszlosc. Przy okazji: chce ktos gigantyczna teksture Marsa? :)
Napisano 29 Lipiec 200816 l Zastanów się, gdzie tutaj znajduje się Słońce, które powinno być jedynym źródłem światła i tam też umieść swoje kluczowe światło. Aby pozostałe elementy nie były zbyt ciemne, możesz umieścić ze dwa światła dopełnieniowe (pozycja zależy od pozycji kamery, Słońca i zamierzonego efektu). Przydałłby się jakieś porządne shadery, bo na razie to wszsytko wygląda jak zabawka.
Napisano 29 Lipiec 200816 l jak na tak skomplikowane urządzenie jakim jest bez wątpienia teleporter to jego konstrukcja nie jest zbyt wyrafinowana, rozbuduj to i dodaj więcej detalu plus to co pisał Piotrek o światełku
Napisano 28 Sierpień 200816 l Autor No to tak wyglada po kilku poprawkach. Dzieki wszystkim za pomoc. Nie chce juz sie w tym projekcie babrac, ale jak macie jakiec uwagi na przyszlosc, to jestem otwarty.
Napisano 29 Sierpień 200816 l Polecam serial Stargate - Atlantis tam znajdziesz takie wrota... A co do pracy: ta czerń to nie jest czysta czerń co jest dziwne. Planeta jest kanciasta. Pracuj dalej... Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto