Skocz do zawartości

Obiekt3d: Krag teleportacyjny


owiec

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem proporcje, bo wygląda to że ten teleporter ma tleportować marsa.. Planeta powinna chyba być większa ;) a i poprawił bym te pierścienie białe - zrobił bym je jako światła - lasery coś w tym stylu.

Klimacik fajny jak z gwiezdnych wojen :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak z gry z lat 90. DO poprawy - kompozycja (to takie magiczne slowo ktorego do konca nikt nie rozumie :D ), wszystko jest bardzo plaskie i tak jak Misiek napisal, wyglada jakby to ta planeta miala byc teleportowana. Gdyby to wisialo na orbicie to mars bylby duuuuzo wiekszy (rzuc sobie okiem na zdiecia NASA orbitujacych promow kosmicznych).

Material bardzo monotonny i bez detalu, co tez powoduje ze trudno uchwycic skale obiektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pierscienie w tle mialy byc metalowe :) Planeta rzeczywiscie powinna byc wieksza.

Dzieki za rady.

Master Kiełbaster, co to znaczy skopiuj oswietlenie? :) a ktorego screena? Nie za bardzo wiem o co ci chodzi? cienie sa za bardzo wyrazne, czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba nie chodzi o to zeby planeta byla wieksza tylko o to zeby sprawiala wrazenie oddalonej co narazie nie wyszlo za bardzo

a pierscienie mialy byc kwadratowe jak sa czy mialy byc okragle ? ;p

 

tekstura zbyt monotonna ,zmien czesc elementow na jakis rdzawy np. i juz bedzie ciekawiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na + .

- pomysł

- kilka modeli

Na -

- Textury

- oświetlenie ( nie chodzi o cienie ale o same przedstawienie modeli no i wrażenie że to jednak jest kosmos

- skala planety

.

no chyba nie chodzi o to zeby planeta byla wieksza tylko o to zeby sprawiala wrazenie oddalonej co narazie nie wyszlo za bardzo

a pierscienie mialy byc kwadratowe jak sa czy mialy byc okragle ? ;p

 

tekstura zbyt monotonna ,zmien czesc elementow na jakis rdzawy np. i juz bedzie ciekawiej

__________________

 

Mówisz dobrze ale kilka błędów.

Jeżeli ta maszyna krąży po orbicie to planeta nie może być mocno oddalona .

pierścienie nie są kwadratowe tylko kanciate :P

korozji w kosmosie chyba nie ma , ale mogę się mylić ,zresztą materiały by na to nie pozwalały , zabrudzenia ok ale nie rdza:]

Pozdro [PIWO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planeta poprawiona. Mam nadzieje ze teraz podstawy kompozycji zostaly zachowane.

Pierscienie specjalnie sa kanciaste. Rdzawy kolor raczej odpada, ale dodalem kilka elementow rozniacych sie nieznacznie kolorem.

Textura kregu nie jest jeszcze finalna, bede szukal...

Horus, ta grafika jest za mala, ale dzieki za pomysl - znalazlem pelno wiekszych grafik do eve - rewelacyjne referki na przyszlosc.

Przy okazji: chce ktos gigantyczna teksture Marsa? :)

krag4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się, gdzie tutaj znajduje się Słońce, które powinno być jedynym źródłem światła i tam też umieść swoje kluczowe światło. Aby pozostałe elementy nie były zbyt ciemne, możesz umieścić ze dwa światła dopełnieniowe (pozycja zależy od pozycji kamery, Słońca i zamierzonego efektu).

 

Przydałłby się jakieś porządne shadery, bo na razie to wszsytko wygląda jak zabawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności