Napisano 31 Lipiec 200816 l Cześć. No to już przeczytałem regulamin i wstawiam posta. ;p No dobra oto mój pokój po kilku przeróbkach. Wiem że jest to na razie słabe ale proszę o komentarze. http://img211.imageshack.us/img211/5730/pokjproject1ver4n7h8yxc9.jpg
Napisano 31 Lipiec 200816 l nie wiem czy tak twoj pokoj wyglada w realu, ale strasznie maly jest, meble wydawaja sie strasznie duze jak na taka przestrzen, szafa i polka wedlug mnie za duze sa i okno tez, modelowales wedlug oryginalnych rozmiarow czy tak na oko?? proponuje na poczatek wziasc miare, ulatwi ci to prace
Napisano 1 Sierpień 200816 l kolejny rendering http://img139.imageshack.us/img139/8472/pokjproject1ver6kolorde5.jpg już z teksturami ;D
Napisano 1 Sierpień 200816 l materialy na tych mebalch to czysty diffuse bez zadnych bajerkow ? (np specular , bump itp.) poza tym materialy najlepiej wrzucac jak juz skonczyles modelowac wszystkie elementy a nad tym moglbys troche posiedziec jeszcze.no i to oswietlenie :/ na tym sie nie znam ale moglbys chociaz wlaczyc exposure control zeby te przepalenia wyeliminowac. popracuj jeszcze nad scenka. a i kamera ktora troche uposledza widok.wiec do roboty i czekamy na efekty ^^
Napisano 22 Grudzień 200915 l Wrzucam po sporej przerwie kolejną wizkę pokoju http://img195.imageshack.us/img195/184/mjpokj.png , robiony już w V-rayu . Mam nadzieje że pomożecie mi doprowadzić ten projekt do końca :D
Napisano 22 Grudzień 200915 l Muka : z tym ostatnim od razu lepiej! Radzę najpierw zająć się modelami a później teksturowaniem ich.
Napisano 23 Grudzień 200915 l No to okno to nadal jest nieżle przepalone i warto coś by było zrobić z zasłonami bo jakieś takie sztuczne jakies pole oddziaływań by sie przydało ;)
Napisano 24 Grudzień 200915 l no pokombinuje jeszcze, dałem textury i coś brak cienia przy szafie ,może wiecie czym to jest spowodowane :( Edytowane 26 Wrzesień 201113 l przez Muka
Napisano 26 Wrzesień 201113 l tak i znów wracam po dłuższej przerwie do skończenia swojego pokoju ;P ostatni rok to trochę mało czasu na 3d (maturka) a teraz efekt : jeszcze brak klamek, okna i drzwi ponieważ skupiłem się na meblach ;d
Napisano 26 Wrzesień 201113 l Witam. Według mnie teksturki trochę porozciągane, szczególnie na podłodze, przynajmniej tak wygląda na pierwszy rzut oka. Teksturę też zmniejszyłbym na meblach. Masz w pokoju listwy przy podłodze? Warto je dorobic. Taki detal podnosi realizm w wizkach (przynajmniej według mnie, ale mną się nie sugeruj - jam noob straszny :) ). Wida progres w renderach, to bardzo fajnie :) Działaj. Pozdro. Ciastuch.
Napisano 28 Wrzesień 201113 l drobne poprawki, dodane klamki do szafek nieco ocieplony kolor ściany oraz drzwi wejściowe: i tutaj jeszcze render z vraysun zamiast directa: Edytowane 28 Wrzesień 201113 l przez Muka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto