Napisano 5 Sierpień 200816 l Moja pierwsza wizualizacja : Czekam na komentarze i dobre rady :) Edytowane 16 Wrzesień 200816 l przez bl0ndynek
Napisano 8 Sierpień 200816 l Siema! słuchaj trochę dziwnie u Ciebie całość wygląda, czym oświetlasz? Materiał skóry wcale nie jest świetni. W ogóle materiały u Ciebie leża. Pozdrawiam i czekam na update!
Napisano 8 Sierpień 200816 l Nie wiem czemu, chyba prez słabe ogólnie materiały i swiatło, wszystko to wygląda mocno nienaturalnie. Jakoś to wali po oczach, no i poducha skopana, roślinki dziwaczne i w odbiciu wazonu widać, że nie masz ściany za kamerą.
Napisano 8 Sierpień 200816 l Czwartej ściany rzeczywiście nie ma, oświetlam wszystko vray sun. Możecie napisać coś więcej apropo słabych materiałów (najlepiej co poprawić, jakie ustawienia) Poniżej zamieszczam trochę więcej informacji na temat sceny: Widok sceny z perspektywy: Plan materiałów: Ustawienia materiałów 1: Ustawienia materiałów 2: Ustawienia Vray randera: Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej doradzić coś konkretnego : )
Napisano 11 Sierpień 200816 l Wiec tak, robiąc wizualizacje patrz jak wygląda świat w którym żyjesz. Pomieszczeń z 3 ścianami nie ma :) Poszukaj działu light contenst i tam ustawiania pokopiuj. Do tego polecam http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ i http://www.vray-materials.de Pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200816 l Popracowałem trochę nad światłem i materiałami i wyszło mi coś takiego:
Napisano 14 Sierpień 200816 l Nie umiem powiedzieć co powinieneś dokładnie zmienić z ustawieniami poduszki ale jak tylko spojrzałem na foto to od widze że coś z nią nie tak, wygląda to jak scena + poduszka a nie sama scena. Ta cześć doniczki którą widać miedzy nogami stolika to miała być taka grubsza? Dywanik zbyt idealny, może go spłaszcz miejscami na krawędziach żeby wyglądał jakoś prawdziwie Roślina...jaka jest każdy widzi
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Posiedziałem, podszkoliłem sie w vray'u i prawie wszytsko zaczełem od początku. Zanim zacznę wypełniać pustki meblami, co myślicie o tym co jest teraz ? roślinka ok ?
Napisano 3 Wrzesień 200816 l szczerze, to wygląda jakby te miejsca z guzikami nie były modelowane tylko disp, na tej sofie, szczególnie to miejsce bardziej doświetlone, płasko wygląda
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Właśnie widze że to tak troche "nie teges" wygląda ale sofę i to oświetlone miejsce i tak planuje zapełnić więc nie będzie z tym raczej problemu, ciekawe czy to wina materiału czy modelowania. Umieszczam kolejny update: I kolejny : Edytowane 3 Wrzesień 200816 l przez bl0ndynek
Napisano 7 Wrzesień 200816 l Myślę, że tyle wystarczy :) Jak sądzicie mogę uznać, że skończyłem i brać się za coś innego ?? :)
Napisano 7 Wrzesień 200816 l hey nie znam się na tym ale moim zdaniem to: podstawka od lampy jest przejarana, rura od lampy jest kanciasta. Sama lampa wygląda jak te suszarki u fryzjera :D Ten dywanik ma coś dziwnego z mapowaniem no chyba że to ma tak się zbiegać w środku - ale i tak dziwne. Książki na półce jednak bym bardziej urozmaicił. Sofa i te ręcznik czy co to jest moim zdaniem fajnie wyszły. Ogólnie to na pierwszy rzut oka przyjemnie ale są błędy. Dajesz dalej. Pozdrawiam.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Poprawiłem lampę, sofę i ich materiały, zmieniłem materiały i zlikwidowałem przepalenie. Wygląda to teraz tak:
Napisano 9 Wrzesień 200816 l hmmm światło padające na sofe wcześniej było chyba lepsiejsze... lampa jest zdecydowanie za duża i za nisko, powypalałaby ludziom włosy :-))))))))) ogólnie mnie się podoba... nie znam się na V-Rayu, ale on ma chyba takie światełko, tudzież lampeczke, tudzież słoneczko ;P które sie nazywa Drome i tak ładnie rozświetla ciemne obszary.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Ze światła jestem w sumie zadowolony i od poprzedniej sceny bardzo go nie zmieniałem. Barzdiej troche w ekspozycji musiałem poustawiać. Zmiany "światła na kanapie", a właściwie refleksów spowodowane są bardziej zmianem materiału. A co do lampy to niech taka zostanie, ona tam bardziej dekoracyjnie stoi i jako oświetlenie ewentualnej książki jest.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Hm... w sumie masz rację ten stary materiał na obiciu wyglądał lepiej. tutaj zamieszczam jeszcze kilka postprodukcji z photosopa mam jeszcze pytanko jak uwazam, że skonczyłem to wątek po prostu tu zostawiam czy należy poprosić moderatora o przeniesienie do skończonych prac 3d ?? Edytowane 9 Wrzesień 200816 l przez bl0ndynek
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Nie, to zostawiasz i pokazujesz w galerii. ale czy warto, czy ta praca na pewno jest tak dobra żeby ją tam dawać? Jak jak mam prace która nie nadaje sie do galeri to daję ją do renderów testowych.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l A co uważasz, że za słaba ?? Jakaś super nie jest ale troche pracy mnie kosztowała... hmm.. sam nie wiem ;)
Napisano 9 Wrzesień 200816 l nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Nie jest słaba, jest dobra. Ale myślę że stać Ciebie na więcej. Zrobisz co uważasz. nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka Kolega robi pierwszą wizualizacje, wiec proponuje mu żeby zrobił następna która będzie lepsza na pewno i wtedy pokazał na galerii. Nie wszystko trzeba pokazywać, "ekspercie" :]
Napisano 11 Wrzesień 200816 l Proszę o to zmieniona lampa, mam nadzieję, że ta się bardziej spodoba :)
Napisano 12 Wrzesień 200816 l tu nie chodzi o podobanie, ale o proporcje... ona jest... ona jest... jest... nieproporcjonalna :-)))))))))))) Posadz sobie na kanapie proporcjonalnego ludzika, a zobaczysz jak wszystko wokół przestanie Ci pasować :/
Napisano 12 Wrzesień 200816 l teraz lampa stoi w zlym miejscu, jak cos dodajesz do sceny to pomysl czy podczas siedzenia na niej wszysko bedzie ok i czy glowa nie zachaczych o ten kawal metalu. A co do wizki do srednio.
Napisano 12 Wrzesień 200816 l ale teraz już lampa jest proporcjonalna?? nie, bo opalałaby włosy na klacie siedzącemu :-))))))))
Napisano 12 Wrzesień 200816 l pods. lampy hmm ,za duza. Kanapa , fizycznie to jakby z plastiku , zrelaksuj ja troche , dodaj wiecej zmarszczek nieregularnych , stolik wydaje mi sie ze sa tam bledy mappingu ale nie widze dokladnie , sam wiesz lepiej... ten recznik , dalbym mniej saturacji , teraz to kolorystycznie przepalony , jakos sie to kłóci ze scena. Poprawiłbym material podłogi , papierowo wyglada, regal bym zmniejszyl , obnizyl wys. kamery. Dobrze ze uzyles AQmc zamiast AS, nie ma plam na teksturach, widac ze to blurr ale nie jest zle z GI. Ale cos z kolor mappingiem , hmm te filizanki takie malo biale popraw color mapping , Powodzenia:)
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Co do kanapy to ta lampa ma oświetlać trzymaną książkę gdy osoba siedzi: lub leży, ostatecznie jest regulowana to sobie ktoś przestawi :) : Podstawa lampy daje więcej stabliności, nad bryłą kanapy to rzeczywiście mógłbym jeszcze trochę popracować, ręcznik widziałem, ale już nie chciało mi się jeszcze raz renderować. Co do collor mappingu to właśnie mam problem bo albo wychodzi przepalone albo za ciemne obszarami. Obecnie używam Expontinental dark ustawiony na 2.0, a bright na 0.8 Co by w tym zmienić ?? Kohelet: co rozumiesz przez papierowy wygląd podłogoi ?? Edytowane 12 Wrzesień 200816 l przez bl0ndynek
Napisano 15 Wrzesień 200816 l ale nie zauwazyles tego ze ustawienie lampy w tej pozycji jest totalne bez sensu ? wlaczassz lampe a ona swieci w kanape, przypalajac material bo wkoncu jak jest wlaczona dluzej niz 5 godzin to sie nagrzewa i to bardzo. Tybardziej nie oswietla pomieszczenia.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l W takim razie lampa idzie na dalszy plan jako ozdoba. Bright multiplayer 1.2 dark 2.0
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto