Jump to content

Featured Replies

Posted

Moja pierwsza wizualizacja :

roomsofa01zp8.th.jpg

Czekam na komentarze i dobre rady :)

Edited by bl0ndynek

  • Replies 36
  • Views 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

filiżanki chyba tak wyszły przez "kawę" muszę tam menisk i bumb dodać.

Siema!

 

słuchaj trochę dziwnie u Ciebie całość wygląda, czym oświetlasz?

 

Materiał skóry wcale nie jest świetni. W ogóle materiały u Ciebie leża.

 

Pozdrawiam i czekam na update!

Nie wiem czemu, chyba prez słabe ogólnie materiały i swiatło, wszystko to wygląda mocno nienaturalnie. Jakoś to wali po oczach, no i poducha skopana, roślinki dziwaczne i w odbiciu wazonu widać, że nie masz ściany za kamerą.

Czwartej ściany rzeczywiście nie ma, oświetlam wszystko vray sun.

Możecie napisać coś więcej apropo słabych materiałów (najlepiej co poprawić, jakie ustawienia)

Poniżej zamieszczam trochę więcej informacji na temat sceny:

 

Widok sceny z perspektywy:

scenaca4.th.jpg

 

Plan materiałów:

materials0jh4.th.jpg

 

Ustawienia materiałów 1:

materials1sk1.th.jpg

 

Ustawienia materiałów 2:

materials2dw8.th.jpg

 

Ustawienia Vray randera:

fvraysettingsag6.th.jpg

 

Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej doradzić coś konkretnego : )

Popracowałem trochę nad światłem i materiałami i wyszło mi coś takiego:

roomsofa02ma1.th.jpg

Nie umiem powiedzieć co powinieneś dokładnie zmienić z ustawieniami poduszki ale jak tylko spojrzałem na foto to od widze że coś z nią nie tak, wygląda to jak scena + poduszka a nie sama scena.

Ta cześć doniczki którą widać miedzy nogami stolika to miała być taka grubsza?

Dywanik zbyt idealny, może go spłaszcz miejscami na krawędziach żeby wyglądał jakoś prawdziwie

Roślina...jaka jest każdy widzi

Posiedziałem, podszkoliłem sie w vray'u i prawie wszytsko zaczełem od początku. Zanim zacznę wypełniać pustki meblami, co myślicie o tym co jest teraz ? roślinka ok ?

 

randerqy8.th.jpg

szczerze, to wygląda jakby te miejsca z guzikami nie były modelowane tylko disp, na tej sofie, szczególnie to miejsce bardziej doświetlone, płasko wygląda

Właśnie widze że to tak troche "nie teges" wygląda ale sofę i to oświetlone miejsce i tak planuje zapełnić więc nie będzie z tym raczej problemu, ciekawe czy to wina materiału czy modelowania.

 

Umieszczam kolejny update:

randerhq2.th.jpg

 

I kolejny :

randergh2.th.jpg

Edited by bl0ndynek

Myślę, że tyle wystarczy :) Jak sądzicie mogę uznać, że skończyłem i brać się za coś innego ?? :)

 

sofaroombiguc4.jpg

hey nie znam się na tym ale moim zdaniem to: podstawka od lampy jest przejarana, rura od lampy jest kanciasta. Sama lampa wygląda jak te suszarki u fryzjera :D Ten dywanik ma coś dziwnego z mapowaniem no chyba że to ma tak się zbiegać w środku - ale i tak dziwne. Książki na półce jednak bym bardziej urozmaicił. Sofa i te ręcznik czy co to jest moim zdaniem fajnie wyszły. Ogólnie to na pierwszy rzut oka przyjemnie ale są błędy. Dajesz dalej.

 

Pozdrawiam.

Poprawiłem lampę, sofę i ich materiały, zmieniłem materiały i zlikwidowałem przepalenie.

Wygląda to teraz tak:

studioroom02rj9.jpg

w1200.png

hmmm światło padające na sofe wcześniej było chyba lepsiejsze...

lampa jest zdecydowanie za duża i za nisko, powypalałaby ludziom włosy :-)))))))))

ogólnie mnie się podoba... nie znam się na V-Rayu, ale on ma chyba takie światełko, tudzież lampeczke, tudzież słoneczko ;P które sie nazywa Drome i tak ładnie rozświetla ciemne obszary.

Ze światła jestem w sumie zadowolony i od poprzedniej sceny bardzo go nie zmieniałem. Barzdiej troche w ekspozycji musiałem poustawiać. Zmiany "światła na kanapie", a właściwie refleksów spowodowane są bardziej zmianem materiału. A co do lampy to niech taka zostanie, ona tam bardziej dekoracyjnie stoi i jako oświetlenie ewentualnej książki jest.

Hm... w sumie masz rację ten stary materiał na obiciu wyglądał lepiej.

 

tutaj zamieszczam jeszcze kilka postprodukcji z photosopa

 

post01my3.th.jpg

 

post02eh7.th.jpg

 

post03na8.th.jpg

 

mam jeszcze pytanko jak uwazam, że skonczyłem to wątek po prostu tu zostawiam czy należy poprosić moderatora o przeniesienie do skończonych prac 3d ??

Edited by bl0ndynek

Nie, to zostawiasz i pokazujesz w galerii. ale czy warto, czy ta praca na pewno jest tak dobra żeby ją tam dawać?

Jak jak mam prace która nie nadaje sie do galeri to daję ją do renderów testowych.

A co uważasz, że za słaba ?? Jakaś super nie jest ale troche pracy mnie kosztowała... hmm.. sam nie wiem ;)

nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka

Nie jest słaba, jest dobra. Ale myślę że stać Ciebie na więcej. Zrobisz co uważasz.

 

nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka

 

Kolega robi pierwszą wizualizacje, wiec proponuje mu żeby zrobił następna która będzie lepsza na pewno i wtedy pokazał na galerii.

 

Nie wszystko trzeba pokazywać, "ekspercie" :]

Proszę o to zmieniona lampa, mam nadzieję, że ta się bardziej spodoba :)

 

roomsofa03qo3.jpg

w1200.png

tu nie chodzi o podobanie, ale o proporcje... ona jest... ona jest... jest... nieproporcjonalna :-))))))))))))

Posadz sobie na kanapie proporcjonalnego ludzika, a zobaczysz jak wszystko wokół przestanie Ci pasować :/

ale teraz już lampa jest proporcjonalna??

teraz lampa stoi w zlym miejscu, jak cos dodajesz do sceny to pomysl czy podczas siedzenia na niej wszysko bedzie ok i czy glowa nie zachaczych o ten kawal metalu.

A co do wizki do srednio.

ale teraz już lampa jest proporcjonalna??

 

nie, bo opalałaby włosy na klacie siedzącemu :-))))))))

pods. lampy hmm ,za duza. Kanapa , fizycznie to jakby z plastiku , zrelaksuj ja troche , dodaj wiecej zmarszczek nieregularnych , stolik wydaje mi sie ze sa tam bledy mappingu ale nie widze dokladnie , sam wiesz lepiej... ten recznik , dalbym mniej saturacji , teraz to kolorystycznie przepalony , jakos sie to kłóci ze scena. Poprawiłbym material podłogi , papierowo wyglada, regal bym zmniejszyl , obnizyl wys. kamery. Dobrze ze uzyles AQmc zamiast AS, nie ma plam na teksturach, widac ze to blurr ale nie jest zle z GI. Ale cos z kolor mappingiem , hmm te filizanki takie malo biale popraw color mapping , Powodzenia:)

Co do kanapy to ta lampa ma oświetlać trzymaną książkę gdy osoba siedzi:

examp01ot8.jpg

examp01ot8.3c43708609.jpg

lub leży, ostatecznie jest regulowana to sobie ktoś przestawi :) :

examp02pf4.jpg

w500.png

 

Podstawa lampy daje więcej stabliności, nad bryłą kanapy to rzeczywiście mógłbym jeszcze trochę popracować, ręcznik widziałem, ale już nie chciało mi się jeszcze raz renderować. Co do collor mappingu to właśnie mam problem bo albo wychodzi przepalone albo za ciemne obszarami. Obecnie używam Expontinental dark ustawiony na 2.0, a bright na 0.8 Co by w tym zmienić ??

 

Kohelet: co rozumiesz przez papierowy wygląd podłogoi ??

Edited by bl0ndynek

no jeśli od tej lampy nie dostatnie sie udaru mózgu to okej :]

Chyba tak to zostawię i biore się za coś nowego:

roomsofa04ms4.jpg

w1200.png

ale nie zauwazyles tego ze ustawienie lampy w tej pozycji jest totalne bez sensu ? wlaczassz lampe a ona swieci w kanape, przypalajac material bo wkoncu jak jest wlaczona dluzej niz 5 godzin to sie nagrzewa i to bardzo. Tybardziej nie oswietla pomieszczenia.

W takim razie lampa idzie na dalszy plan jako ozdoba.

Bright multiplayer 1.2 dark 2.0

 

roomsofa05wm0.jpg

w1200.png

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy