Posted August 5, 200816 yr Moja pierwsza wizualizacja : Czekam na komentarze i dobre rady :) Edited September 16, 200816 yr by bl0ndynek
August 8, 200816 yr Siema! słuchaj trochę dziwnie u Ciebie całość wygląda, czym oświetlasz? Materiał skóry wcale nie jest świetni. W ogóle materiały u Ciebie leża. Pozdrawiam i czekam na update!
August 8, 200816 yr Nie wiem czemu, chyba prez słabe ogólnie materiały i swiatło, wszystko to wygląda mocno nienaturalnie. Jakoś to wali po oczach, no i poducha skopana, roślinki dziwaczne i w odbiciu wazonu widać, że nie masz ściany za kamerą.
August 8, 200816 yr Czwartej ściany rzeczywiście nie ma, oświetlam wszystko vray sun. Możecie napisać coś więcej apropo słabych materiałów (najlepiej co poprawić, jakie ustawienia) Poniżej zamieszczam trochę więcej informacji na temat sceny: Widok sceny z perspektywy: Plan materiałów: Ustawienia materiałów 1: Ustawienia materiałów 2: Ustawienia Vray randera: Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej doradzić coś konkretnego : )
August 11, 200816 yr Wiec tak, robiąc wizualizacje patrz jak wygląda świat w którym żyjesz. Pomieszczeń z 3 ścianami nie ma :) Poszukaj działu light contenst i tam ustawiania pokopiuj. Do tego polecam http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ i http://www.vray-materials.de Pozdrawiam
August 14, 200816 yr Nie umiem powiedzieć co powinieneś dokładnie zmienić z ustawieniami poduszki ale jak tylko spojrzałem na foto to od widze że coś z nią nie tak, wygląda to jak scena + poduszka a nie sama scena. Ta cześć doniczki którą widać miedzy nogami stolika to miała być taka grubsza? Dywanik zbyt idealny, może go spłaszcz miejscami na krawędziach żeby wyglądał jakoś prawdziwie Roślina...jaka jest każdy widzi
September 3, 200816 yr Posiedziałem, podszkoliłem sie w vray'u i prawie wszytsko zaczełem od początku. Zanim zacznę wypełniać pustki meblami, co myślicie o tym co jest teraz ? roślinka ok ?
September 3, 200816 yr szczerze, to wygląda jakby te miejsca z guzikami nie były modelowane tylko disp, na tej sofie, szczególnie to miejsce bardziej doświetlone, płasko wygląda
September 3, 200816 yr Właśnie widze że to tak troche "nie teges" wygląda ale sofę i to oświetlone miejsce i tak planuje zapełnić więc nie będzie z tym raczej problemu, ciekawe czy to wina materiału czy modelowania. Umieszczam kolejny update: I kolejny : Edited September 3, 200816 yr by bl0ndynek
September 7, 200816 yr Myślę, że tyle wystarczy :) Jak sądzicie mogę uznać, że skończyłem i brać się za coś innego ?? :)
September 7, 200816 yr hey nie znam się na tym ale moim zdaniem to: podstawka od lampy jest przejarana, rura od lampy jest kanciasta. Sama lampa wygląda jak te suszarki u fryzjera :D Ten dywanik ma coś dziwnego z mapowaniem no chyba że to ma tak się zbiegać w środku - ale i tak dziwne. Książki na półce jednak bym bardziej urozmaicił. Sofa i te ręcznik czy co to jest moim zdaniem fajnie wyszły. Ogólnie to na pierwszy rzut oka przyjemnie ale są błędy. Dajesz dalej. Pozdrawiam.
September 9, 200816 yr Poprawiłem lampę, sofę i ich materiały, zmieniłem materiały i zlikwidowałem przepalenie. Wygląda to teraz tak:
September 9, 200816 yr hmmm światło padające na sofe wcześniej było chyba lepsiejsze... lampa jest zdecydowanie za duża i za nisko, powypalałaby ludziom włosy :-))))))))) ogólnie mnie się podoba... nie znam się na V-Rayu, ale on ma chyba takie światełko, tudzież lampeczke, tudzież słoneczko ;P które sie nazywa Drome i tak ładnie rozświetla ciemne obszary.
September 9, 200816 yr Ze światła jestem w sumie zadowolony i od poprzedniej sceny bardzo go nie zmieniałem. Barzdiej troche w ekspozycji musiałem poustawiać. Zmiany "światła na kanapie", a właściwie refleksów spowodowane są bardziej zmianem materiału. A co do lampy to niech taka zostanie, ona tam bardziej dekoracyjnie stoi i jako oświetlenie ewentualnej książki jest.
September 9, 200816 yr Hm... w sumie masz rację ten stary materiał na obiciu wyglądał lepiej. tutaj zamieszczam jeszcze kilka postprodukcji z photosopa mam jeszcze pytanko jak uwazam, że skonczyłem to wątek po prostu tu zostawiam czy należy poprosić moderatora o przeniesienie do skończonych prac 3d ?? Edited September 9, 200816 yr by bl0ndynek
September 9, 200816 yr Nie, to zostawiasz i pokazujesz w galerii. ale czy warto, czy ta praca na pewno jest tak dobra żeby ją tam dawać? Jak jak mam prace która nie nadaje sie do galeri to daję ją do renderów testowych.
September 9, 200816 yr A co uważasz, że za słaba ?? Jakaś super nie jest ale troche pracy mnie kosztowała... hmm.. sam nie wiem ;)
September 9, 200816 yr nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka
September 9, 200816 yr Nie jest słaba, jest dobra. Ale myślę że stać Ciebie na więcej. Zrobisz co uważasz. nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka Kolega robi pierwszą wizualizacje, wiec proponuje mu żeby zrobił następna która będzie lepsza na pewno i wtedy pokazał na galerii. Nie wszystko trzeba pokazywać, "ekspercie" :]
September 12, 200816 yr tu nie chodzi o podobanie, ale o proporcje... ona jest... ona jest... jest... nieproporcjonalna :-)))))))))))) Posadz sobie na kanapie proporcjonalnego ludzika, a zobaczysz jak wszystko wokół przestanie Ci pasować :/
September 12, 200816 yr teraz lampa stoi w zlym miejscu, jak cos dodajesz do sceny to pomysl czy podczas siedzenia na niej wszysko bedzie ok i czy glowa nie zachaczych o ten kawal metalu. A co do wizki do srednio.
September 12, 200816 yr ale teraz już lampa jest proporcjonalna?? nie, bo opalałaby włosy na klacie siedzącemu :-))))))))
September 12, 200816 yr pods. lampy hmm ,za duza. Kanapa , fizycznie to jakby z plastiku , zrelaksuj ja troche , dodaj wiecej zmarszczek nieregularnych , stolik wydaje mi sie ze sa tam bledy mappingu ale nie widze dokladnie , sam wiesz lepiej... ten recznik , dalbym mniej saturacji , teraz to kolorystycznie przepalony , jakos sie to kłóci ze scena. Poprawiłbym material podłogi , papierowo wyglada, regal bym zmniejszyl , obnizyl wys. kamery. Dobrze ze uzyles AQmc zamiast AS, nie ma plam na teksturach, widac ze to blurr ale nie jest zle z GI. Ale cos z kolor mappingiem , hmm te filizanki takie malo biale popraw color mapping , Powodzenia:)
September 12, 200816 yr Co do kanapy to ta lampa ma oświetlać trzymaną książkę gdy osoba siedzi: lub leży, ostatecznie jest regulowana to sobie ktoś przestawi :) : Podstawa lampy daje więcej stabliności, nad bryłą kanapy to rzeczywiście mógłbym jeszcze trochę popracować, ręcznik widziałem, ale już nie chciało mi się jeszcze raz renderować. Co do collor mappingu to właśnie mam problem bo albo wychodzi przepalone albo za ciemne obszarami. Obecnie używam Expontinental dark ustawiony na 2.0, a bright na 0.8 Co by w tym zmienić ?? Kohelet: co rozumiesz przez papierowy wygląd podłogoi ?? Edited September 12, 200816 yr by bl0ndynek
September 15, 200816 yr ale nie zauwazyles tego ze ustawienie lampy w tej pozycji jest totalne bez sensu ? wlaczassz lampe a ona swieci w kanape, przypalajac material bo wkoncu jak jest wlaczona dluzej niz 5 godzin to sie nagrzewa i to bardzo. Tybardziej nie oswietla pomieszczenia.
September 16, 200816 yr W takim razie lampa idzie na dalszy plan jako ozdoba. Bright multiplayer 1.2 dark 2.0
Create an account or sign in to comment