Skocz do zawartości

Wiz 3D: Sofa


Rekomendowane odpowiedzi

Gość bl0ndynek
Napisano (edytowane)

Moja pierwsza wizualizacja :

roomsofa01zp8.th.jpg

Czekam na komentarze i dobre rady :)

Edytowane przez bl0ndynek
  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość bl0ndynek
Napisano

filiżanki chyba tak wyszły przez "kawę" muszę tam menisk i bumb dodać.

Napisano

Siema!

 

słuchaj trochę dziwnie u Ciebie całość wygląda, czym oświetlasz?

 

Materiał skóry wcale nie jest świetni. W ogóle materiały u Ciebie leża.

 

Pozdrawiam i czekam na update!

Napisano

Nie wiem czemu, chyba prez słabe ogólnie materiały i swiatło, wszystko to wygląda mocno nienaturalnie. Jakoś to wali po oczach, no i poducha skopana, roślinki dziwaczne i w odbiciu wazonu widać, że nie masz ściany za kamerą.

Gość bl0ndynek
Napisano

Czwartej ściany rzeczywiście nie ma, oświetlam wszystko vray sun.

Możecie napisać coś więcej apropo słabych materiałów (najlepiej co poprawić, jakie ustawienia)

Poniżej zamieszczam trochę więcej informacji na temat sceny:

 

Widok sceny z perspektywy:

scenaca4.th.jpg

 

Plan materiałów:

materials0jh4.th.jpg

 

Ustawienia materiałów 1:

materials1sk1.th.jpg

 

Ustawienia materiałów 2:

materials2dw8.th.jpg

 

Ustawienia Vray randera:

fvraysettingsag6.th.jpg

 

Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej doradzić coś konkretnego : )

Gość bl0ndynek
Napisano

Popracowałem trochę nad światłem i materiałami i wyszło mi coś takiego:

roomsofa02ma1.th.jpg

Napisano

Nie umiem powiedzieć co powinieneś dokładnie zmienić z ustawieniami poduszki ale jak tylko spojrzałem na foto to od widze że coś z nią nie tak, wygląda to jak scena + poduszka a nie sama scena.

Ta cześć doniczki którą widać miedzy nogami stolika to miała być taka grubsza?

Dywanik zbyt idealny, może go spłaszcz miejscami na krawędziach żeby wyglądał jakoś prawdziwie

Roślina...jaka jest każdy widzi

Gość bl0ndynek
Napisano

Posiedziałem, podszkoliłem sie w vray'u i prawie wszytsko zaczełem od początku. Zanim zacznę wypełniać pustki meblami, co myślicie o tym co jest teraz ? roślinka ok ?

 

randerqy8.th.jpg

Napisano

szczerze, to wygląda jakby te miejsca z guzikami nie były modelowane tylko disp, na tej sofie, szczególnie to miejsce bardziej doświetlone, płasko wygląda

Gość bl0ndynek
Napisano (edytowane)

Właśnie widze że to tak troche "nie teges" wygląda ale sofę i to oświetlone miejsce i tak planuje zapełnić więc nie będzie z tym raczej problemu, ciekawe czy to wina materiału czy modelowania.

 

Umieszczam kolejny update:

randerhq2.th.jpg

 

I kolejny :

randergh2.th.jpg

Edytowane przez bl0ndynek
Gość bl0ndynek
Napisano

Myślę, że tyle wystarczy :) Jak sądzicie mogę uznać, że skończyłem i brać się za coś innego ?? :)

 

sofaroombiguc4.jpg

Napisano

hey nie znam się na tym ale moim zdaniem to: podstawka od lampy jest przejarana, rura od lampy jest kanciasta. Sama lampa wygląda jak te suszarki u fryzjera :D Ten dywanik ma coś dziwnego z mapowaniem no chyba że to ma tak się zbiegać w środku - ale i tak dziwne. Książki na półce jednak bym bardziej urozmaicił. Sofa i te ręcznik czy co to jest moim zdaniem fajnie wyszły. Ogólnie to na pierwszy rzut oka przyjemnie ale są błędy. Dajesz dalej.

 

Pozdrawiam.

Gość bl0ndynek
Napisano

Poprawiłem lampę, sofę i ich materiały, zmieniłem materiały i zlikwidowałem przepalenie.

Wygląda to teraz tak:

studioroom02rj9.jpg

w1200.png

Napisano

hmmm światło padające na sofe wcześniej było chyba lepsiejsze...

lampa jest zdecydowanie za duża i za nisko, powypalałaby ludziom włosy :-)))))))))

ogólnie mnie się podoba... nie znam się na V-Rayu, ale on ma chyba takie światełko, tudzież lampeczke, tudzież słoneczko ;P które sie nazywa Drome i tak ładnie rozświetla ciemne obszary.

Gość bl0ndynek
Napisano

Ze światła jestem w sumie zadowolony i od poprzedniej sceny bardzo go nie zmieniałem. Barzdiej troche w ekspozycji musiałem poustawiać. Zmiany "światła na kanapie", a właściwie refleksów spowodowane są bardziej zmianem materiału. A co do lampy to niech taka zostanie, ona tam bardziej dekoracyjnie stoi i jako oświetlenie ewentualnej książki jest.

Gość bl0ndynek
Napisano (edytowane)

Hm... w sumie masz rację ten stary materiał na obiciu wyglądał lepiej.

 

tutaj zamieszczam jeszcze kilka postprodukcji z photosopa

 

post01my3.th.jpg

 

post02eh7.th.jpg

 

post03na8.th.jpg

 

mam jeszcze pytanko jak uwazam, że skonczyłem to wątek po prostu tu zostawiam czy należy poprosić moderatora o przeniesienie do skończonych prac 3d ??

Edytowane przez bl0ndynek
Napisano

Nie, to zostawiasz i pokazujesz w galerii. ale czy warto, czy ta praca na pewno jest tak dobra żeby ją tam dawać?

Jak jak mam prace która nie nadaje sie do galeri to daję ją do renderów testowych.

Gość bl0ndynek
Napisano

A co uważasz, że za słaba ?? Jakaś super nie jest ale troche pracy mnie kosztowała... hmm.. sam nie wiem ;)

Napisano

Nie jest słaba, jest dobra. Ale myślę że stać Ciebie na więcej. Zrobisz co uważasz.

 

nie sluchaj sie 'eksperta' tylk daj do galeri po to ona jest zeby pokazywac ukonczone prace , fajna pracka

 

Kolega robi pierwszą wizualizacje, wiec proponuje mu żeby zrobił następna która będzie lepsza na pewno i wtedy pokazał na galerii.

 

Nie wszystko trzeba pokazywać, "ekspercie" :]

Gość bl0ndynek
Napisano

Proszę o to zmieniona lampa, mam nadzieję, że ta się bardziej spodoba :)

 

roomsofa03qo3.jpg

w1200.png

Napisano

tu nie chodzi o podobanie, ale o proporcje... ona jest... ona jest... jest... nieproporcjonalna :-))))))))))))

Posadz sobie na kanapie proporcjonalnego ludzika, a zobaczysz jak wszystko wokół przestanie Ci pasować :/

Gość bl0ndynek
Napisano

ale teraz już lampa jest proporcjonalna??

Napisano

teraz lampa stoi w zlym miejscu, jak cos dodajesz do sceny to pomysl czy podczas siedzenia na niej wszysko bedzie ok i czy glowa nie zachaczych o ten kawal metalu.

A co do wizki do srednio.

Napisano

pods. lampy hmm ,za duza. Kanapa , fizycznie to jakby z plastiku , zrelaksuj ja troche , dodaj wiecej zmarszczek nieregularnych , stolik wydaje mi sie ze sa tam bledy mappingu ale nie widze dokladnie , sam wiesz lepiej... ten recznik , dalbym mniej saturacji , teraz to kolorystycznie przepalony , jakos sie to kłóci ze scena. Poprawiłbym material podłogi , papierowo wyglada, regal bym zmniejszyl , obnizyl wys. kamery. Dobrze ze uzyles AQmc zamiast AS, nie ma plam na teksturach, widac ze to blurr ale nie jest zle z GI. Ale cos z kolor mappingiem , hmm te filizanki takie malo biale popraw color mapping , Powodzenia:)

Gość bl0ndynek
Napisano (edytowane)

Co do kanapy to ta lampa ma oświetlać trzymaną książkę gdy osoba siedzi:

examp01ot8.jpg

examp01ot8.3c43708609.jpg

lub leży, ostatecznie jest regulowana to sobie ktoś przestawi :) :

examp02pf4.jpg

w500.png

 

Podstawa lampy daje więcej stabliności, nad bryłą kanapy to rzeczywiście mógłbym jeszcze trochę popracować, ręcznik widziałem, ale już nie chciało mi się jeszcze raz renderować. Co do collor mappingu to właśnie mam problem bo albo wychodzi przepalone albo za ciemne obszarami. Obecnie używam Expontinental dark ustawiony na 2.0, a bright na 0.8 Co by w tym zmienić ??

 

Kohelet: co rozumiesz przez papierowy wygląd podłogoi ??

Edytowane przez bl0ndynek
Gość bl0ndynek
Napisano

Chyba tak to zostawię i biore się za coś nowego:

roomsofa04ms4.jpg

w1200.png

Napisano

ale nie zauwazyles tego ze ustawienie lampy w tej pozycji jest totalne bez sensu ? wlaczassz lampe a ona swieci w kanape, przypalajac material bo wkoncu jak jest wlaczona dluzej niz 5 godzin to sie nagrzewa i to bardzo. Tybardziej nie oswietla pomieszczenia.

Gość bl0ndynek
Napisano

W takim razie lampa idzie na dalszy plan jako ozdoba.

Bright multiplayer 1.2 dark 2.0

 

roomsofa05wm0.jpg

w1200.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności