sinkit Napisano 13 Luty 2004 Napisano 13 Luty 2004 W 3ds max jestem zadki jak zupka wiezienna, chcialbym zaczac cos robic konkretnego ale nie mam pojecia przedewszystkim o modyfikatorach. Mam wiec takie zapytanie, nie wiecie gdzie mozna znalezc jakies materialy co by mi pomogly w pracy z tym programem ?? cos konkretnego z czego mozna korzystac
Archangel Napisano 14 Luty 2004 Napisano 14 Luty 2004 ja bym Ci zaproponowal normalna papierowa ksiazke np z Helion\'a ale to oczywiscie wiaze sie z poniesieniem calkie niemalych kosztow....
Mulczas Napisano 14 Luty 2004 Napisano 14 Luty 2004 Tez mialem klopoty na poczatku i bardzo pomogly mi tutoriale, najpierw po polsku w internecie, a jak zalapalem troche o co chodzi \"przerobilem\" tutoriale z pomocy samego \"maxa\". Tez sproboj!
Bacry Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Nie jesteś lamusem tylko lamerem:D Książki papierowe są dobre, ale też w internecie jest znacznie więcej materiałów, no i jeszcze gazety. Dwa tytuły można polecić \"3D magazyn\" lub \"Computer Art\'s\". Powodzenia
Dexter32 Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 Teżradze ci kupić 2 (według mnie ) podstawowe podręczniki do maxa . Czarną Księgę Max 4 . Techniki modelowania biblia
Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 moim zdanie te biblie itp. to jest cos smiesznego bo jak nic nie umiesz, to nic z niej nie zrozumiesz, a jak sie czegos nauczysz to ksiazka jest calkowicie nieprzydatna. >>>> :)
Elldrigar Vallar Napisano 21 Luty 2004 Napisano 21 Luty 2004 A czy dokonałem dobrego zakupu następujacych książe: Po prostu 3dmax 5 I cwiczenia praktyczne 3dmax 5 z wydawnoctwa helion....??? Zamówiłem przez internet zaniedługo powinna przyjśc przesyłka;-D
kulexy Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 Ja tam polecam Tutoriale WWW, przerobisz z 10 i bedziesz jusz wiedzial o co mniej wiecej chodzi w maxie... Dzieki ci Panie za ladne panie... :D Poozdroo!! KulexY!!
dirty Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 osobiscie uwazam ze wiekszosc ksiazek na POLSKIM rynku jest pomylka... z kazdej mozna sie w sumie czegos nauczyc ale w ogolnym rozrachunku szkoda kasy. jest masa swietnych tutkow na necie. ksiazki te sa jedynym wyjsciem dla kogos kto nie ma netu... sam swego czasu pokupowalem sporo ksiazek, wydalem kupe kasy i nic. cos tam przeczytalem ale ogolnie lipa. ksiazki \'po prosu...\' sa beznadziejne, nic sie z nich nie dowiesz. jest to rozpiska funkcji danego programu, rownie dobrze mozesz wejsc do helpa i poczytac (wiem bo mam \'po prostu max4\' ) . no chyba ze nie znasz angola no ale to inna bajka. z kolei \'cwiczenia praktyczne\' to cwicznienia typu stworz boxa, postaw go tam, stworz omni i nacisnij f9.... duzo wiecej ci da zrobienie wbudowanych tutkow do maxa, ktore sa bdb btw... jedna z niewielu naprawde swietnych ksiazek jest \'lightwave 7. vademecum profesjonalisty\' Dana Ablana... koles jest niesamowity, super kniga...no ale to LW hehe..do maxa? sam nie wiem... calkiem fajna jest \'tworzenei cyfrowych postaci\' Billa Fleminga (tez koles total-guru); przegladalem w empiku ostatnio... fajna, pokazuje jak robic rozne rzeczy na przykladzie maxa, lw, amapi i chyba animation mastera... b. dobrze surface tools wytlumaczone, polecam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się