Posted February 13, 200421 yr W 3ds max jestem zadki jak zupka wiezienna, chcialbym zaczac cos robic konkretnego ale nie mam pojecia przedewszystkim o modyfikatorach. Mam wiec takie zapytanie, nie wiecie gdzie mozna znalezc jakies materialy co by mi pomogly w pracy z tym programem ?? cos konkretnego z czego mozna korzystac
February 14, 200421 yr ja bym Ci zaproponowal normalna papierowa ksiazke np z Helion\'a ale to oczywiscie wiaze sie z poniesieniem calkie niemalych kosztow....
February 14, 200421 yr Tez mialem klopoty na poczatku i bardzo pomogly mi tutoriale, najpierw po polsku w internecie, a jak zalapalem troche o co chodzi \"przerobilem\" tutoriale z pomocy samego \"maxa\". Tez sproboj!
February 16, 200421 yr Nie jesteś lamusem tylko lamerem:D Książki papierowe są dobre, ale też w internecie jest znacznie więcej materiałów, no i jeszcze gazety. Dwa tytuły można polecić \"3D magazyn\" lub \"Computer Art\'s\". Powodzenia
February 18, 200421 yr Teżradze ci kupić 2 (według mnie ) podstawowe podręczniki do maxa . Czarną Księgę Max 4 . Techniki modelowania biblia
February 19, 200421 yr moim zdanie te biblie itp. to jest cos smiesznego bo jak nic nie umiesz, to nic z niej nie zrozumiesz, a jak sie czegos nauczysz to ksiazka jest calkowicie nieprzydatna. >>>> :)
February 21, 200421 yr A czy dokonałem dobrego zakupu następujacych książe: Po prostu 3dmax 5 I cwiczenia praktyczne 3dmax 5 z wydawnoctwa helion....??? Zamówiłem przez internet zaniedługo powinna przyjśc przesyłka;-D
February 24, 200421 yr Ja tam polecam Tutoriale WWW, przerobisz z 10 i bedziesz jusz wiedzial o co mniej wiecej chodzi w maxie... Dzieki ci Panie za ladne panie... :D Poozdroo!! KulexY!!
February 24, 200421 yr osobiscie uwazam ze wiekszosc ksiazek na POLSKIM rynku jest pomylka... z kazdej mozna sie w sumie czegos nauczyc ale w ogolnym rozrachunku szkoda kasy. jest masa swietnych tutkow na necie. ksiazki te sa jedynym wyjsciem dla kogos kto nie ma netu... sam swego czasu pokupowalem sporo ksiazek, wydalem kupe kasy i nic. cos tam przeczytalem ale ogolnie lipa. ksiazki \'po prosu...\' sa beznadziejne, nic sie z nich nie dowiesz. jest to rozpiska funkcji danego programu, rownie dobrze mozesz wejsc do helpa i poczytac (wiem bo mam \'po prostu max4\' ) . no chyba ze nie znasz angola no ale to inna bajka. z kolei \'cwiczenia praktyczne\' to cwicznienia typu stworz boxa, postaw go tam, stworz omni i nacisnij f9.... duzo wiecej ci da zrobienie wbudowanych tutkow do maxa, ktore sa bdb btw... jedna z niewielu naprawde swietnych ksiazek jest \'lightwave 7. vademecum profesjonalisty\' Dana Ablana... koles jest niesamowity, super kniga...no ale to LW hehe..do maxa? sam nie wiem... calkiem fajna jest \'tworzenei cyfrowych postaci\' Billa Fleminga (tez koles total-guru); przegladalem w empiku ostatnio... fajna, pokazuje jak robic rozne rzeczy na przykladzie maxa, lw, amapi i chyba animation mastera... b. dobrze surface tools wytlumaczone, polecam...
Create an account or sign in to comment