Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Chciałbym ukazać moje pierwsze dzieło przedstawiające ludzką głowę, a dokładniej kobiety. Nie jest dokończone, jak widać brakuje parę elementów jak zęby, włosy itd., jest też pewnie sporo błędów, ale z grafiką 3D zetknąłem się dopiero 3 miesiące temu. Tę głowę zrobiłem w 2 dni i dla mnie jest to sukces. Bardzo pomogło mi to forum i wiele tutoriali stąd i z you tube'a. Zaraz będę brał się za ciało, włosy, mapowanie oczywiście, to też wrzucę jakieś fotki. Teraz czekam na jakieś opinie na temat mojej pierwszej głowy. Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nom to już widzę że sporo roboty masz przed sobą.. ja tam nie będę pisać co jest nie tak niech napiszą ci co robią główki ;)

Napisano

no i dobra - pierwszą głowę masz za sobą. Teraz delete i od nowa aż zrobisz coś przypominającego człowieka. Proporcje zwłaszcza leżą ale to jest PIERWSZA głowa więc nie ma co się pastwić.

Napisano

coz rozumiem ze jak modeluje sie pierwszy leb to mozna niedokladnie odzwierciedlic dane miejsce ale z oczami to przesadziles to bez referek wiadomo ze nikt nie ma takich dziur bardzej jak ufol przez to wyglada niz kobieta

Napisano
  • Autor

Myślę, że jak dodam oczy ze źrenicami to będzie lepiej wyglądało. Teraz wydają się martwe. Źrenice zmniejszą optycznie dziurę na oko. To gwarantuję, bo ten sam efekt jest nawet na kartce jak robię rysunek. Ale powieki też zmniejszę. Robiłem ten łeb bez rysunków pomocniczych, więc tak jak powiedziałem trzeba jeszcze dopracować i będzie ok. Ogólnie to zarys twarzy osiągnąłem zgodnie z zamierzeniem. Oczy sie poprawi i naprawdę będzie git. Dzięki za wszelkie komentarze. Pozdro!

Edytowane przez Markus King

Napisano

nie, nie będzie - bo nie tylko oczy są złe. Weź swoją główkę z en face i nałóż ją na dowolny portret prawdziwej osoby, nawet niekoniecznie kobiety. Wszystkie proporcje są pokręcone - to znaczy że każdy z elementów jest za duży albo za mały w stosunku do reszty. Usta są kompletnie do wymiany. i tak dalej i tak dalej i tak dalej...

Napisano
  • Autor

Zwróć uwagę na rasę postaci. Murzyni mają inne proporcje całego ciała, w tym twarzy, niż Europejczycy. Usta, nos, oczy, uszy są przeważnie większe od europejskich. Dobra! Zmieniłem oczy. Głównie je zmniejszyłem i zwęziłem, a kącik oka od strony nosa jest teraz głębiej. Sam zobacz!

Napisano
  • Autor

No tak. I tak przecież będę musiał jeszcze lekko pozmieniać wygląd, to normalne, ale teraz zmieniłem oczy. Zmniejszyłem je jeszcze bardziej.

Napisano

A ja mam pomysł. Przyłóż swoją głowę do monitora w jakiejś tam pozycji np bokiem i naciśnij Print Screen wtedy będziesz miał dokładne zdjęcie głowy ;-p

Napisano

Markus King: Te komentarze nie sa po to zeby cie obrazac, tylko zeby ci uswiadomic ze ten model glowy nie jest poprawny, korzystasz z jakis zdjec? jak tak to pokaz je tutaj, oraz pokaz siatke calej glowy sprawdzimy czy topologie siatki masz poprawna (model bez mesha)

PS: Nie przejmuj sie kazdy sie uczy :D lepiej sprawdz jak wygladala moja pierwsza wymodelowana glowa xD

Napisano
  • Autor

Nie, nie! Ja się nie obrażam o opinie. Przecież po to właśnie umieściłem tę głowę tutaj. Zgodnie z waszymi obserwacjami zmieniłem oczy, wydłużyłem lekko głowę, żeby pasowała do przodu twarzy. Zrobiłem kilka zdjęć siatki modelu i samego modelu po wspomnianych przemianach. Zdjęć referencyjnych nie mam. Robiłem to na wyczucie, dlatego wiem, że są jakieś błędy i staram sie je niwelować zgodnie z uwagami. Pozdrawiam!

Napisano

polecam zostawic ta glowe i robic nastepna od nowa i u zywaj referk bo bez nich daleko nie zajedziesz co widac na powyższych screenach

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności