Skocz do zawartości

[Wizualizacja] Kuchnia


bapi23

Rekomendowane odpowiedzi

Moja pierwsza wiza w mental-rayu, a 2 wogóle. To jest taki testowy render. Ta wizkę zacząłem już jakieś pół roku temu, ale porzuciłem, teraz chciałbym ją dokończyć, mimo iż design nieciekawy;p. Więc proszę o krytykę, co poparwić, a co może juz być? Kafelki na ścianie tylko na próbę. Aha w tym pomieszczeniu naprawdę jest tylko jedno takie małe okienko, więc nie jest za dobrze oświetlone

 

test5pslf0.jpg

test5pslf0.618bf92bf2.jpg

Edytowane przez bapi23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak jest małe okienko to daj mia_Portal_light + Sun & Sky... powinno pomóc. O dziwo, nie emitowałem photonów używając Portal_Light i nie było problemów z oświetleniem :/

Ja będziesz wrzucał Portal_light to nie emituj photonów na tym samym światełku, tylko dodaj drugie i w nim dopiero włącz photony. Można jeszcze dać trzecie światło mia_Phycical lub ewentualnie podpiąć do niego (czy też osobno) Mib_Cie_d

Przy światełku Physical pojawiają się jakies dziwne kółka, eliminuje się je o ile dobrze pamiętam ustawiając opcje Filter na 1-2 dla FG (ale nie jestem pewien).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chrupek, spróbuje Wkurza mnie ciagle, że mental nie trzyma oryginalnych kolorów diffusa, jak chce miec jasniej to wszystkie materaiły są całkiem wyblaknięte;/

ps. jak zrobić, zeby sss sie renderowało przy daylight system (sun/sky)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na SSS się nie znam :/

 

nie wiem czy Ci się to przyda bo używam Mayki, ale w Mentalu trzeba łączyć każdą texturke z GammaCorrect o wartości 0.455 a później w mia_exposure_simple lub mia_exposure_photographic ustawić odpowiednią wartość Gamma - ale nie pamiętam jaką :/

 

b5fd741c31af93a2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest gamma correct, za chwile spróbuję, dzieki jeszcze raz, i ponawiam proźbę o sss w mentalu i maxie, jak zrobić, żeby przy sun/sku sie wyrenderował??

 

Sprawdziłem i działa! Niedługo wrzuce update.. i jeszcze, jak zlikwidować przepalenia? Bo kiedy zmniejszam multiply w sun, to scena zaczyna byc coraz ciemniejsza ;/

Edytowane przez bapi23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bapi23 jak się nie mylę(troszkę wypadłem z mentala) to żeby SSS ze skayem działało to musisz wyłączyć screen composite w algoritm control

 

f_2m_fa5e701.jpg

 

a jeśli dużo światła w scenie pochiodzi nie z bezpośredniego uderzenia tylko kolejnych bounców to załącz też include indirect lighting

 

f_1m_dc4df0d.jpg

 

Chrupek o w majce robisz, zapisuj się zaraz do M.U.G.a bo nam brakuje jednego ładnego chopa do pełnej 30tki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Ustawilem sobie swiatło tak aby nie bylo przypaleń na kafelkach i drewnie (patrz test render post 1). Zdziwiłem sie bardzo, bo musiałem ustawic sun na 0.02 multiplier, a w Fg musiałem ustawi multi na 1,6, zeby nie bylo tak ciemno, ale ciemno jest wciaz. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up i moje pytania:

 

1. Jak ustawić sss na zasłonach, aby światło przechodziło i się rozpraszało?

2. Jak zrobić aby blaski na drewnie itd. były koloru niebieskawego, gdyż takie powinny być przy czystym niebie - używam sun/sku (daylight system) i jednego portala (przypominam rendering w mentalu).

 

kuchniaupsl9.jpg

kuchniaupsl9.356c278b1f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Sun/Sky masz Red/Blue Shift, ewentualnie dodaj światło Mib_Cie_d i pojedz w góre ile trzeba od 8000 do 16000 masz niebieski :-)

W Relationship Editors/Light Linking możesz wyłączyć światła dla obiektów nie drewnianych i światło nie będzie na nie padać. Ewentualnie daj kolor refleksu w materiale drewna na niebieski i po sprawie :-))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności