dziczyzna Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Ano witam zrobiłem sobie taki model, nie wiem czy dokończę, modelowane w blenderze. [ATTACH]57997[/ATTACH]
mirach Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Witam Popraw temat, to tak na poczatek. Po drugie, i chyba wazniejsze, to jest ludzka stopa? Bo jesli tak, nie wyglada do konca jak trzeba :)
Vega Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Witam *Palce są za długie *Kostka wystaje jak patrzysz na stopę od góry, a tutaj wygląda jak była by trochę wgnieciona. Tak powiedzmy wgnieciona. Powinna być bardziej odstająca. To tyle mogę powiedzieć ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia.
dziczyzna Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 Popraw temat, to tak na poczatek. a co z nim nie tak ? jak dla mnie jest ok. Jak najbardziej pasuje do tematu stopy.
d00b Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619
marcin wuu Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 chodzi o to że powinieneś przeczytać reguły nazewnictwa wątków i zatytuować swój np. "obiekt3d: stopa", "postać3d: giczoł", albo "model3d: dolna ręka szympansa"
Gomez Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 (edytowane) Czemu tak po nim jedziecie? Ile ja na tym forum gniotow z zbrusha widze? Jakies babolowate niewiadomoco a to przynajmniej przypomina stope i to bardzo przypomina. Troche porawek i bedzie spoko (chodzi mi o ogolny ksztalt a nie o detale). Poszukaj na tej stronie tutka o modelowaniu stopy http://www.androidblues.com/ Moze juz z niego korzystales ale jesli tak to musisz jeszcze nad tym popracowac. Vega ma racje, inne rzeczy tez do dopracowania. W normalnym polozeniu stopy, plasko na ziemi, byloby ci chyba latwiej. Wiecej refek no i swoja stope mozesz latwo tak obejrzec. Temat naprawde popraw, taki regulamin. Edytowane 1 Wrzesień 2008 przez Gomez
mirach Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Czemu tak po nim jedziecie? huh? ktos tu po nim jedzie? O,o
Gomez Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 No ze nie ludzka i ze "dolna reka szympansa" XD
Vega Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Każdy od czegoś zaczynał i nie zawsze było to co zrobiliśmy było idealne :D nawet teraz tak jest. Chłopak dopiero zaczyna i się uczy. Jak na początki dobrze mu idzie. Niech zmieni to co zostało tutaj napisane, a będzie ok :)
mirach Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 No ze nie ludzka i ze "dolna reka szympansa" XD no bo ma za dlugie te palce :D Nikt nie pisze Wyp**** z takim modelem itp. A co do modelu, to jeszcze siatka by sie przydala zeby oceniac topologie i moc sie powymadrzac na ten temat :)
JmTm00 Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 ...ej no bez przesady z tym jechaniem...przecie są szympansowate a to tylko skojarzenie wszak, jak się je skróci to mamy stópke.....ale w sumie autor nie napisał do kogo ona należy więc trudno mówić o "za długich"...cholera wi. Pozdrawiam
bapi23 Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Niech napisze ktos kto skończył WSMS (Wyższa Szkoła Modelowania Stóp - dla niewtejemniczonych):D. Jeżeli to początki twoich zmagań z organiką to nie jest źle i fakt że modelujesz ręcznie troche załagadza pogląd na cały model:p
Bacry Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że modelował ręcznie?
Gomez Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 To takie pogardliwe okreslenie polymodelingu ;) bapi - powiem ci ze gdyby to wysculptowal to dopiero bylaby lipa, bo zarzucilby "detal".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się