berez123 Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Witam, mam problem w zwiazku ze wspolpraca tych dwoch modyfikatorów, mianowicie vray displacement nie zachowuje sie tak jakby nie widzial mappingu w efekcie tekstura ma inny maping a displacemtn inny, z gory dziekuje za wszelka pomoc pozdrawiam
Sebastian Ozga Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 A próbowałeś zmieniać kolejność modyfikatorów?
JohnZi Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 zazwyczaj u mnie Disp dziala w takie kolejnosci(od dolu) Editable Polu ->Vray Displacement -> Uvw Mapping :)
Bacry Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 To ciekawe JohnZi bo u mnie najpierw jest uv maping a dopiero potem vray displacement
carlosss Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 no więc najpierw zmapuj obiekt normalnie tak jak do tej pory to robiłeś, później mapujesz jeszcze raz tym razem displacement, tylko w map channel dajesz 2 w modyfikatorze UVW mapping, to samo w modyfikatorze displacementu texture chan dajesz na 2 tadadadam jak chcesz mieć podgląd na mapowaną mapkę to musisz sobie utworzyć materiał z tym samym map channel i go tymczasowo wrzucić an obiekt
Bacry Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 a po co tak dziwnie carlosss na jednym map channel też da radę.
Hynol Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Może kolega po prostu nie umie obsługiwać disp moda - nie klika use obj material, albo robi inny błąd? Pokaż waść ustawienia modyfikatorór - disp, uvw i efekt, bo my nie wróżki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się