berez123 Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Witam, mam problem w zwiazku ze wspolpraca tych dwoch modyfikatorów, mianowicie vray displacement nie zachowuje sie tak jakby nie widzial mappingu w efekcie tekstura ma inny maping a displacemtn inny, z gory dziekuje za wszelka pomoc pozdrawiam
Sebastian Ozga Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 A próbowałeś zmieniać kolejność modyfikatorów?
JohnZi Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 zazwyczaj u mnie Disp dziala w takie kolejnosci(od dolu) Editable Polu ->Vray Displacement -> Uvw Mapping :)
Bacry Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 To ciekawe JohnZi bo u mnie najpierw jest uv maping a dopiero potem vray displacement
carlosss Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 no więc najpierw zmapuj obiekt normalnie tak jak do tej pory to robiłeś, później mapujesz jeszcze raz tym razem displacement, tylko w map channel dajesz 2 w modyfikatorze UVW mapping, to samo w modyfikatorze displacementu texture chan dajesz na 2 tadadadam jak chcesz mieć podgląd na mapowaną mapkę to musisz sobie utworzyć materiał z tym samym map channel i go tymczasowo wrzucić an obiekt
Bacry Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 a po co tak dziwnie carlosss na jednym map channel też da radę.
Hynol Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Może kolega po prostu nie umie obsługiwać disp moda - nie klika use obj material, albo robi inny błąd? Pokaż waść ustawienia modyfikatorór - disp, uvw i efekt, bo my nie wróżki.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now