przemek02 Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Jestem początkujący w temacie 3d. Jest to drugie auto jakie wymodelowałem. Zajeło mi to dośc dużo czasu, bo prawie miesiąc. Do tworzenia modelu użyłem 3ds max i Mental ray do renderingu. Komentaże i wskazówki mile widziane.
TooL666PL Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Podobają mi się materiały i światło. Przydałoby się dopracować wnętrze auta i zrobić jakieś ciekawsze otoczenie:P Pozdrawiam
Stachu Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 no realistycznie to to nie jest, ale ćwicz dalej. powodzenia. najlepiej to zabrać się bardziej za modelowanie, bo model juz przypomina oryginał ale jest zbyt taki gumowaty
GrześDuro Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Drugi model mówisz? No to szacun bo moj drugi wygladał duuzo gorzej. Jak juz masz model to teraz tylko osadz go w jakiejs fajniej scenerii jak juz nadmieniono powyzej. Mozesz tez poskrecac troche kołami pootwierac drzwi. Dodac troche zycia bo mdlo jest. Widac ze wiesz co robic tylko jeszcze nie umiesz. Powodzenia
purple Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 nie no-Veyrona,to się z otwartymi drzwiami raczej nie robi (foci)-tak jakoś się przyjęło,że przedstawiany jest w tym swoim jednolito-opływowym kształcie;) ale Veyr to powinien gdzieś zapierdzielać;D można mu zrobić faktycznie jakąś dynamikę-np. dynamiczne rozmyte tło, widok kamery zza tyłka i zapierdzielamy jakąś route 66 300km/h ;D mógłby się dobrze prezentować z paleniem laka-kręcące się koła,wymiatanie piasku spod opon, wszędzie kłęby dymu,spod których spogląda złowrogo Bugatti;) do tego jakies takie oświetlenie w stylu "GRID"- : 1 2 jakbyś miał problem z nim w maxie-to w shopie bardzo prosto o coś w tym stylu;)