DaRoZ Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam, dzis do finished leci najswiezsza pracka zrobiona dla magazynu PSD ;] Mialem w sumie wolna reke z tematem, wiec rzucilem sobie haslo ekspedycja i porobilem kilka koncepcyjnych obrazkow w roznych epokach by wybrac ta ktora w danym momencie mi bardziej podpasowala ;) Chcialem sprobowac wkoncoz zmierzyc sie z enviro w wiekszej pracy, takze to taki debiut na tym polu ;) Zlecialo na pracke ogolem ~15-16h. Wszelkie komentarze mile widziane p.s. dla przykladu 3 z kilku wstepnych obrazkow, ktore odrzucilem, ale mozliwe ze ktoras z nich kiedys podkoncze ;) Darek Edytowane 16 Wrzesień 2008 przez DaRoZ
nicponim Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 efekciarskie... a pozatym to moje zdanie juz wyrazalem tysiac razy wiec nie bede powtarzal, w skrocie-za szybko chcemy przeskoczyc do wysokiego poziomu, za bardzo czytam tu omena;] pzdr.
janko1987 Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Mnie sie podoba.. ładne kolorki rozmieszczeone ta skała w krztałcie zwierzaka mogła by sie nieco oddalic trochie..jeszcze masz te szarpanaia wszedzie tzn mechanicznie ,,jedynie górki daaaleko w tle są ładnie musnęte ..nono ! Pozdrawiam
Farvus Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Troche nicponim ma racji ale z drugiej strony skoro wysoki poziom pracy jest w zakresie naszych możliwości to czemu mielibyśmy się ograniczać. W końcu dążeniem każdego artysty jest jak najlepsza jakość prac. Twoje wcześniejsze ilustracje wyglądały dużo sztuczniej ale zdaje się że od tego paćkania różnymi brushami wyrabiasz sobie dobre wyczucie co do tekstur. Wyglądają to coraz lepiej. Kolory również jakby coraz lepsze. Moje zastrzeżenie jest jednak takie jak przy poprzednich pracach. Najlepiej zaczynać od prostych kształtów i skupić się na formie a potem stopniowo zwiększać ilość detalu oraz tekstur żeby mieć kontrolę nad tym gdzie pokierować wzrok widza. Po twoich wstępnych szkicach widze jednak że zaczynasz od razu od losowych detali i tekstur robionych grubym bądź skomplikowanym brushem. Efekt jest takie że potem przez kilkanaście godzin męczysz się żeby to jakoś uporządkować. I tak przy renderowaniu połowę tych tekstur zamalowujesz więc po co wogóle zużywać na nie energii. Pozdrawiam.
OmeN2501 Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Calkiem fajnie jak dla mnie, i kolorki niegłupie, generalnie jest postep. Tylko jakos lewa strona pracy sobie a prawa sobie, nie do konca pasuja do siebie przez co mam probmelmy z czytaniem obrazka jako calosci
Gość dekiel Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 (edytowane) definitywny krok do przodu... choc z pewna inspiracja :) pewnego Pana Edytowane 17 Wrzesień 2008 przez dekiel
DaRoZ Napisano 17 Wrzesień 2008 Autor Napisano 17 Wrzesień 2008 Dzieki chlopaki ;] Nicpon no tu akurat sie zgodze z Farvusem, nie rozumiem troszke czemu mialbym sie ograniczac? wiem wiem wiem brakuje mi umiejetnosci etc i pewnie bedziesz to pisal jeszcze 1000 razy ale czemu mam upraszczac sobie droge? czasem rzut na gleboka wode naprawde moze przyniesc wiecej nowych wiadomosci i dac inne spojrzenie na swoja prace mimo iz jej duzo brakuje, ale masz jakby takie odniesienie do tego na jaki pulap mozesz sie w danym momencie zalapac, i tak idealu nigdy nie osiagniesz.Wydaje mi sie ze bledy ktore popelniam na przyszlosc bedzie mozna wyeleminowac, moze sie myle, ja to mniej wiecej tak rozkminiam i nie planuje ulatwiac sobie sprawy :] Co do efekciarstwa to tu sie zgodze, jest nadal troche za bardzo swiecaco, moze zbyt malo wygaszonych a mocno kontrastowych elementow, ale mam nadzieje ze z czasem to przejdzie i pracki niekoniecznie iscie efekciarskie beda dobre ciagle cwicze i niestety nie zawsze udaje mi sie te elementy poprawic z pracy na prace. Na pewno jest sporo do przerobienia jak chocby to co napisal Farvus i Janko odnosnie samego wyciagania bryly, musze zapanowac nad ta chaotycznoscia i spoojniej pracowac etapami od prostoty po detal etc. Pozdrawiam i do nastepnego :)
Dann.G Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 kurcze no niby fajna ta praca...ale (przykro mi) - taka nie Twoja... moze jeszcze bardziej poszukaj jakichs innych srodków wyrazu w swoich przyszlych pracach..innej kompozycji, ujecia(!)... pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się