Skocz do zawartości

Finished 2D: Ekspedycja


DaRoZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis do finished leci najswiezsza pracka zrobiona dla magazynu PSD ;]

Mialem w sumie wolna reke z tematem, wiec rzucilem sobie haslo ekspedycja i porobilem kilka koncepcyjnych obrazkow w roznych epokach by wybrac ta ktora w danym momencie mi bardziej podpasowala ;)

Chcialem sprobowac wkoncoz zmierzyc sie z enviro w wiekszej pracy, takze to taki debiut na tym polu ;) Zlecialo na pracke ogolem ~15-16h.

 

 

12kv2.jpg

 

Wszelkie komentarze mile widziane

 

p.s. dla przykladu 3 z kilku wstepnych obrazkow, ktore odrzucilem, ale mozliwe ze ktoras z nich kiedys podkoncze ;)

 

2gahd3.jpg

 

40615891jf8.jpg

 

3ciapx0.jpg

 

 

Darek

Edytowane przez DaRoZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Troche nicponim ma racji ale z drugiej strony skoro wysoki poziom pracy jest w zakresie naszych możliwości to czemu mielibyśmy się ograniczać. W końcu dążeniem każdego artysty jest jak najlepsza jakość prac. Twoje wcześniejsze ilustracje wyglądały dużo sztuczniej ale zdaje się że od tego paćkania różnymi brushami wyrabiasz sobie dobre wyczucie co do tekstur. Wyglądają to coraz lepiej. Kolory również jakby coraz lepsze.

 

Moje zastrzeżenie jest jednak takie jak przy poprzednich pracach. Najlepiej zaczynać od prostych kształtów i skupić się na formie a potem stopniowo zwiększać ilość detalu oraz tekstur żeby mieć kontrolę nad tym gdzie pokierować wzrok widza.

Po twoich wstępnych szkicach widze jednak że zaczynasz od razu od losowych detali i tekstur robionych grubym bądź skomplikowanym brushem. Efekt jest takie że potem przez kilkanaście godzin męczysz się żeby to jakoś uporządkować. I tak przy renderowaniu połowę tych tekstur zamalowujesz więc po co wogóle zużywać na nie energii.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki ;]

Nicpon no tu akurat sie zgodze z Farvusem, nie rozumiem troszke czemu mialbym sie ograniczac? wiem wiem wiem brakuje mi umiejetnosci etc i pewnie bedziesz to pisal jeszcze 1000 razy ale czemu mam upraszczac sobie droge? czasem rzut na gleboka wode naprawde moze przyniesc wiecej nowych wiadomosci i dac inne spojrzenie na swoja prace mimo iz jej duzo brakuje, ale masz jakby takie odniesienie do tego na jaki pulap mozesz sie w danym momencie zalapac, i tak idealu nigdy nie osiagniesz.Wydaje mi sie ze bledy ktore popelniam na przyszlosc bedzie mozna wyeleminowac, moze sie myle, ja to mniej wiecej tak rozkminiam i nie planuje ulatwiac sobie sprawy :]

Co do efekciarstwa to tu sie zgodze, jest nadal troche za bardzo swiecaco, moze zbyt malo wygaszonych a mocno kontrastowych elementow, ale mam nadzieje ze z czasem to przejdzie i pracki niekoniecznie iscie efekciarskie beda dobre ciagle cwicze i niestety nie zawsze udaje mi sie te elementy poprawic z pracy na prace. Na pewno jest sporo do przerobienia jak chocby to co napisal Farvus i Janko odnosnie samego wyciagania bryly, musze zapanowac nad ta chaotycznoscia i spoojniej pracowac etapami od prostoty po detal etc.

Pozdrawiam i do nastepnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności