Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

O to mój pierwszy człowiek. Dotychczas moim największym problemem są dziwne błędy na renderze, po meshsmoothie w miejscach pach i krocza. W kroczu jako tako naprawiłem to dodając nowe krawędzi ale tak sie nie da na dłuższą metę.

Edytowane przez Heads Hunter
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tylko że tam z nich coś wynika a u ciebie 8 poly tworzy płaską powierzchnie:)Bardzo trudno edytowac tak gęstą siatkę jak w twoim modelu-najpierw ogólna prosta forma +prawidłowe ułożenie krawędzi,potem zagęszczanie siatki ale rób jak chcesz ja siem nie znam:P

Napisano

Właściwie nie chodzi o ilość, ale raczej o rozmieszczenie poligonów, loopów. U ciebie jest gęsto tam gdzie nie musi, i edgeloopy nie idą tak jak mięśnie w prawdziwym człowieku ani tak jak się napina skóra, u ciebie idą tak jak było najwygodniej wymodelować.

Joanna d'Arc nie jest najlepszym tutorialem jeśli chodzi o topologię siatki, ona chyba raczej uczy podstaw samego modelowania, może poszukaj jakiegoś innego tutoriala albo spróbuj iść siatką w stronę jakiejś z siatek w wątku który podał Mafida.

Ty zbyt wcześnie zagęściłeś siatkę, kształty jeszcze nie były idealne a ty już dodałeś poligonów, i to dodałeś ich wszędzie a nie tylko tam gdzie to jest konieczne.

 

edit: wyprzedził mnię mafida i dobrze pisze :)

Napisano

Płatny character modeling for production od Gnomon za ponad 50$ (nie pamiętam dokładnie) na thegnomonworkshop.com znajdziesz go i wiele innych videotutoriali.

Napisano

na tamtej stronie klikasz "buy digital download" albo "buy DVD"

http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html

--

i ten tutorial też ci polecam http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo02.html

--

i jeszcze jeśli maxa masz pare tygodni dopiero to możesz kupić jakieś wprowadzenie do niego (osobiście się nigdy nie oglądałem żadnych wprowadzeń do maxa, ale może Ci się przydać) http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ctu02.html

  • Like 1
Napisano

Ja nie polecam tutoriala od gnoma bo wsumie z niego nie nauczysz sie zaduzo o budowaniu postaci. Tam praca robiona jest wyrywkowo i troche zobaczysz jak koles robi twarz zaraz zobaczysz reszte ciala juz wymodelowana i tyle z nauki. Ja osobiscie bym tego tutoriala tobie nie polecal wsumie dobry jest by podlapac kilka trickow jesli sam jednak umiesz dosc duzo dla poczatkujacych jest za ubogi w poszczegolne etapy powstawania postaci.

Napisano

A mógłbyś podać jakąś inną książkę, płyte dvd obojętnie co by było dobre dla początkującego który chciałby się zająć organiką ludzką i nie tylko. Angielski nie stanowi problemu.

Napisano

Zrób tutoriale które są na tutaj na forum i w dziale tutoriale. Też zaczynam z organiką i przerabiam te tutoriale. Pozdrawiam Vega.

  • Like 1
Napisano

Dzięki zerknę na te tutoriale i może zrobie jakiś ale też szukam w innych źródłach.

 

Słyszałem o "The secrets of Organic Modeling" Tarona podobno dobry.

 

I "Humanoid Modeling" Seana Milles'a

Napisano

Proponuje na początek Discreet 3ds max Games Development Series - Modeling Games Characters

Dzięki temu nauczysz się modelować bryłę wyjściową (jaki i całą postać), po przerobieniu tego możesz zagłębić się bardziej w temacie. To chyba najlepiej przygotowana płyta z zakresu rozpoczynania modelowania postaci. Jest pokazany cały proces jej powstawania bez cięć tak więc widzisz cały proces od początku do końca.

Jeden problem to to iż raczej już tego nie kupisz no ale zawsze zostaje http://rapidshare.com/ (sorki za to ale to chyba jedyny sposób na zaopatrzenie się w to)

Jak się mylę to poproszę o linka, chętnie zaopatrzyłbym się w oryginał.

Dysponuję również linkiem aktywnym do całej tej serii na rapidshare (jak co to na GG)

Nie lubie promować piractwa ale czasem już niema wyjścia

Pozdrawiam.

  • Like 1
Napisano

Musisz ręcznie przesuwać verty aż będzie dobrze. To jest kwintesencja modelowania. Odpowiedio ułożona siatka też ma duże znaczenie ale z twojej też można dużo wycisnąć.

Napisano

Ja ci mogę powiedzieć o płycie tarona że jest to najlepszy tutek o polymodelowaniu głowy w subd jaki w życiu widziałem. A jeszcze gościu leci na żywo bez scenariusza i robi to w świetny zajmujący i nienudzący sposób. Z tym że robi to w lightwavie - nie jestem do końca pewien że w łatwy sposób przełoży się to na maxa, za to na pewno w silo czy modo praktycznie działasz tak samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności