Destroyer Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 (edytowane) Firma Kickstand wydała plugin StretchMesh dla programu Autodesk Maya, który ułatwia tworzenie bardziej realistycznej deformacji przy animacji postaci :) szczegóły tutaj Edytowane 18 Wrzesień 2008 przez Destroyer
JmTm00 Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 to maja nie miała soft selekszyn :D ?? nie no ale toto całkiem bardzo daje rade! Nie wiesz czy jest to do maxa? Pozdrawiam
Destroyer Napisano 18 Wrzesień 2008 Autor Napisano 18 Wrzesień 2008 JmTm00 Maya ma soft selection i soft moda i inne takie ale nie bardzo dało się to animować :) (soft moda się dało nawet z malowaniem mapki oddziaływania) ale to jest do animacji zoptymalizowane + interaktywna kolizja z meshem :) Nie wiesz czy jest to do maxa? wiem, nie ma :) i nie będzie :D chyba żę ktoś inny klona zrobi :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się