Napisano 18 Wrzesień 200816 l Firma Kickstand wydała plugin StretchMesh dla programu Autodesk Maya, który ułatwia tworzenie bardziej realistycznej deformacji przy animacji postaci :) szczegóły tutaj Edytowane 18 Wrzesień 200816 l przez Destroyer
Napisano 18 Wrzesień 200816 l to maja nie miała soft selekszyn :D ?? nie no ale toto całkiem bardzo daje rade! Nie wiesz czy jest to do maxa? Pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 200816 l Autor JmTm00 Maya ma soft selection i soft moda i inne takie ale nie bardzo dało się to animować :) (soft moda się dało nawet z malowaniem mapki oddziaływania) ale to jest do animacji zoptymalizowane + interaktywna kolizja z meshem :) Nie wiesz czy jest to do maxa? wiem, nie ma :) i nie będzie :D chyba żę ktoś inny klona zrobi :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto