Skorek_ Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam! Przy modelowaniu patelni do GTA SA, coś musiałem kliknąć i znikła kostka z perspektyami w oknie gdzie jest pokazany model w 3D (nie siatka tylko jak to wygląda w tej chwili). W innych oknach to jest, ale w tym nie ma... wygląda to tak. Szukałem czy to nie jest coś związane z zakładką "Vievs" ale to nie to. Druga sprawa to tekstura metalu. Jak widzicie na screenie ten kawałek mtalu wygląda troche jak beton... Proszę o pomoc. //EDIT : Chyba napisałem w złym dziale. Jeśli tak proszę o przeniesienie. Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez Skorek_ Chyba zły dział... ;(
mirach Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Widze ze nadal dzielnie meczysz patelnie. Niestety jak narazie nie wyglada jakbys zabieral sie ze zbyt dobrej strony. Przeczytaj sobie jakis tutorial o gamearcie od poczatku do konca. Bedziesz wiedzial jak wyglada proces. Tak na szybko znalazlem to, wprawdzie o postaci, ale wszystkie etapy sa opisane, przejzenie nie zaszkodzi. http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/Unreal_tournament_tutorial/Unreal_tournament_tutorial_01.asp http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_01.asp o kostce nie mam zielonego pojecia, nie uzywam 2009 :)
Skorek_ Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 Dzisiaj zacząłem robić tą patelnię. Tamta była nie przeznaczona do gry (10k poly). Dzięki za pomoc. Czekam na kogoś kto ma 3DS Maxa 2009.
Skorek_ Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) @UP : Po kliknięciu Alt + Ctrl + V nic nie daje. Nadal to samo. Dodam tyle, że tylko w tym projekcie tak jest. Reszta jest dobra. Skoro już tu jestem, mam pytanie : na tym screenie jak widzicie patelnia od środka i zwnątrz wraz z tym kawałkiem "aluminuim" jest zdeczka kwadratowa. Jest jakaś opcja która wy to wygładziła? Wygładziła bez zmiany modelu. Czekam na odpowiedzi. Screeny starej patelni : 1 2 Wiem że troche prosta rączka ale.... ale troche model był zły xD Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez Skorek_
Bruneq Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 modyfikator smooth....przyznam szczeze ze podziwiam to ze zabrales sie za cos prosetgo a nie jak inni za auto...+ dla ciebie za dobor modelu do umiejetnosci:)
Skorek_ Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 Dzięki. Na początek łątwe rzeczy, potem z postępem idzie się do trudniejszych. O aucie to nawet nie myślałem, bo i tak wiedziałem że by nic ciekawego nie wyszło... a z patelnią mam zamiar się postarać. Dzięki za pomoc. Czekam na odpowiedź jak włączyć "kostkę perspektywy".
Master Kiełbaster Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 prawym przyciskiem myszy na lupki w prawym dolnym rogu, viewcube, show the view cube. tylko na co Ci one?
Skorek_ Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) Na co mi one? Poprostu jestem do nich przyzwyczajony. Samym Smoothem mało mi się wygładza... jest jeszcze jakiś dobry modyfikator? :) Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez Skorek_
Skorek_ Napisano 27 Wrzesień 2008 Autor Napisano 27 Wrzesień 2008 Dobra... nie będę zakładał nowego tematu, tgo domęczę do końca. Teraz zrobiłem i rączkę, ale musiałem ją trochę przedłużyć. Więc zextrudowałem ją i wygląda to tak po nałożeniu tekstury. Jak widzicie, brzydkie i rozciągnięte. Jak zrobić żeby tektura była normalnie nałożona? Pomóżcie :) Jak widzicie powoli kończę... P.S.2 Inny screen rączki
hcpiter Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 modyfikator uvw map dodaj a poza tym zobacz najpierw help maxa i faq
Rekomendowane odpowiedzi