Napisano 26 Wrzesień 200816 l Witam! Przy modelowaniu patelni do GTA SA, coś musiałem kliknąć i znikła kostka z perspektyami w oknie gdzie jest pokazany model w 3D (nie siatka tylko jak to wygląda w tej chwili). W innych oknach to jest, ale w tym nie ma... wygląda to tak. Szukałem czy to nie jest coś związane z zakładką "Vievs" ale to nie to. Druga sprawa to tekstura metalu. Jak widzicie na screenie ten kawałek mtalu wygląda troche jak beton... Proszę o pomoc. //EDIT : Chyba napisałem w złym dziale. Jeśli tak proszę o przeniesienie. Edytowane 26 Wrzesień 200816 l przez Skorek_ Chyba zły dział... ;(
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Widze ze nadal dzielnie meczysz patelnie. Niestety jak narazie nie wyglada jakbys zabieral sie ze zbyt dobrej strony. Przeczytaj sobie jakis tutorial o gamearcie od poczatku do konca. Bedziesz wiedzial jak wyglada proces. Tak na szybko znalazlem to, wprawdzie o postaci, ale wszystkie etapy sa opisane, przejzenie nie zaszkodzi. http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/Unreal_tournament_tutorial/Unreal_tournament_tutorial_01.asp http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_01.asp o kostce nie mam zielonego pojecia, nie uzywam 2009 :)
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor Dzisiaj zacząłem robić tą patelnię. Tamta była nie przeznaczona do gry (10k poly). Dzięki za pomoc. Czekam na kogoś kto ma 3DS Maxa 2009.
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor @UP : Po kliknięciu Alt + Ctrl + V nic nie daje. Nadal to samo. Dodam tyle, że tylko w tym projekcie tak jest. Reszta jest dobra. Skoro już tu jestem, mam pytanie : na tym screenie jak widzicie patelnia od środka i zwnątrz wraz z tym kawałkiem "aluminuim" jest zdeczka kwadratowa. Jest jakaś opcja która wy to wygładziła? Wygładziła bez zmiany modelu. Czekam na odpowiedzi. Screeny starej patelni : 1 2 Wiem że troche prosta rączka ale.... ale troche model był zły xD Edytowane 26 Wrzesień 200816 l przez Skorek_
Napisano 26 Wrzesień 200816 l modyfikator smooth....przyznam szczeze ze podziwiam to ze zabrales sie za cos prosetgo a nie jak inni za auto...+ dla ciebie za dobor modelu do umiejetnosci:)
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor Dzięki. Na początek łątwe rzeczy, potem z postępem idzie się do trudniejszych. O aucie to nawet nie myślałem, bo i tak wiedziałem że by nic ciekawego nie wyszło... a z patelnią mam zamiar się postarać. Dzięki za pomoc. Czekam na odpowiedź jak włączyć "kostkę perspektywy".
Napisano 26 Wrzesień 200816 l prawym przyciskiem myszy na lupki w prawym dolnym rogu, viewcube, show the view cube. tylko na co Ci one?
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor Na co mi one? Poprostu jestem do nich przyzwyczajony. Samym Smoothem mało mi się wygładza... jest jeszcze jakiś dobry modyfikator? :) Edytowane 26 Wrzesień 200816 l przez Skorek_
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Autor Dobra... nie będę zakładał nowego tematu, tgo domęczę do końca. Teraz zrobiłem i rączkę, ale musiałem ją trochę przedłużyć. Więc zextrudowałem ją i wygląda to tak po nałożeniu tekstury. Jak widzicie, brzydkie i rozciągnięte. Jak zrobić żeby tektura była normalnie nałożona? Pomóżcie :) Jak widzicie powoli kończę... P.S.2 Inny screen rączki