Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Przy modelowaniu patelni do GTA SA, coś musiałem kliknąć i znikła kostka z perspektyami w oknie gdzie jest pokazany model w 3D (nie siatka tylko jak to wygląda w tej chwili). W innych oknach to jest, ale w tym nie ma... wygląda to tak.

 

Szukałem czy to nie jest coś związane z zakładką "Vievs" ale to nie to.

 

Druga sprawa to tekstura metalu. Jak widzicie na screenie ten kawałek mtalu wygląda troche jak beton...

 

Proszę o pomoc.

 

//EDIT : Chyba napisałem w złym dziale. Jeśli tak proszę o przeniesienie.

Edytowane przez Skorek_
Chyba zły dział... ;(

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widze ze nadal dzielnie meczysz patelnie. Niestety jak narazie nie wyglada jakbys zabieral sie ze zbyt dobrej strony. Przeczytaj sobie jakis tutorial o gamearcie od poczatku do konca. Bedziesz wiedzial jak wyglada proces.

Tak na szybko znalazlem to, wprawdzie o postaci, ale wszystkie etapy sa opisane, przejzenie nie zaszkodzi.

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/Unreal_tournament_tutorial/Unreal_tournament_tutorial_01.asp

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_01.asp

 

o kostce nie mam zielonego pojecia, nie uzywam 2009 :)

Napisano
  • Autor

Dzisiaj zacząłem robić tą patelnię. Tamta była nie przeznaczona do gry (10k poly). Dzięki za pomoc.

 

Czekam na kogoś kto ma 3DS Maxa 2009.

Napisano
  • Autor

@UP : Po kliknięciu Alt + Ctrl + V nic nie daje. Nadal to samo. Dodam tyle, że tylko w tym projekcie tak jest. Reszta jest dobra.

 

Skoro już tu jestem, mam pytanie : na tym screenie jak widzicie patelnia od środka i zwnątrz wraz z tym kawałkiem "aluminuim" jest zdeczka kwadratowa. Jest jakaś opcja która wy to wygładziła? Wygładziła bez zmiany modelu. Czekam na odpowiedzi.

 

Screeny starej patelni :

1

2

Wiem że troche prosta rączka ale.... ale troche model był zły xD

Edytowane przez Skorek_

Napisano

modyfikator smooth....przyznam szczeze ze podziwiam to ze zabrales sie za cos prosetgo a nie jak inni za auto...+ dla ciebie za dobor modelu do umiejetnosci:)

Napisano
  • Autor

Dzięki.

Na początek łątwe rzeczy, potem z postępem idzie się do trudniejszych. O aucie to nawet nie myślałem, bo i tak wiedziałem że by nic ciekawego nie wyszło... a z patelnią mam zamiar się postarać.

 

Dzięki za pomoc. Czekam na odpowiedź jak włączyć "kostkę perspektywy".

Napisano
  • Autor

Na co mi one? Poprostu jestem do nich przyzwyczajony.

 

Samym Smoothem mało mi się wygładza... jest jeszcze jakiś dobry modyfikator? :)

Edytowane przez Skorek_

Napisano
  • Autor

Dobra... nie będę zakładał nowego tematu, tgo domęczę do końca. Teraz zrobiłem i rączkę, ale musiałem ją trochę przedłużyć. Więc zextrudowałem ją i wygląda to tak po nałożeniu tekstury. Jak widzicie, brzydkie i rozciągnięte. Jak zrobić żeby tektura była normalnie nałożona?

 

Pomóżcie :) Jak widzicie powoli kończę...

 

P.S.2 Inny screen rączki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności