Napisano 13 Październik 200816 l Witam. Dzisiaj zacząłem pracę nad modelem postaci do gry PFH2008 (Polish Farmers Harvester 2008) i od rana na razie wypociłem kawałek głowy (zdjęcie w miniaturce). Chciałbym więc teraz spotkać się z falą waszej krytyki, która na pewno mi się przyda. P.S Weźcie tylko proszę to pod uwagę że to moja pierwsza głowa ;-p. P.S Głowa ma 2006 poly Edytowane 13 Październik 200816 l przez Kolin101
Napisano 13 Październik 200816 l Chcesz krytyke to ja dostaniesz :P masz tyle poly a one i tak nie bardzo wplywaja na geometrie modelu smialo moglbys wycisnac wiecej detalu ba jakis zarys glowy teraz to bardziej jest to kula z czyms co ma przypominac nos. Jesli to ma byc do gry to cos nie bardzo to gema artowe jest chyba ze to do jakiegos intra itd tak czy siak zabardzo twarzy z tego niezanimujesz. Pierwsza nie pierwsza praca liczy sie aktualny stan rzeczy wiec przykro mi ale bedziesz musial jeszcze sporo popracowac i zrozumiec na czym polega modelowania pod gry ba wogole modelowania bo teraz to wyglada jakbys dopiero pierwszy raz zetknal sie z grafika 3d. Potrenuje troche a pozniej mysl o grach.
Napisano 13 Październik 200816 l Autor Wiem że do gry musi mieć mało poly dlatego nie robiłem od razu z tak dużą ilością tylko wyłagodziłem to MeshSmooth'em i dlatego ma tak dużo poly.
Napisano 13 Październik 200816 l Narazie to wyglada zle, zeby nie powiedziec tragicznie. Mysle ze powinienes odwiedzic: http://cube.phlatt.net/home/spiraloid/tutorial/index.html oraz przeczytac sobie tutorial na 3d total o modelowaniu Joanny d'Arc i generalnie zaznajomic sie z koncepcja "edge loops".
Napisano 13 Październik 200816 l na razie jest źle bo źle zacząłeś. Ale obczaj to: http://www.3dm3.com/tutorials/organic_modeling/
Napisano 13 Październik 200816 l Autor organi8czne/ekologiczne modelowanie ?? Śmieszna nazwa ;-p. A tak dla okazji nie macie czegoś po polsku ?? Bo te tutki są po angielsku i wątpię żebym to obczaił nie rozumiejąc co w nich mówią.
Napisano 13 Październik 200816 l Gra bedize wypas, widzialem wasze forum! to jak? bedize to GTA czy nie??moze nie ma sensu brac sie za grafike, co? moze w oglaoszeniach dajcie znac zeby wam ktos za friko zrobil kiepską postac, i tak bedize ona lepsza...
Napisano 14 Październik 200816 l heh no to jak wiesze ze nie moze miec duzo poly a specjalnie wygladasz mesh smoothem to po co? to przeciez na jedno wychodzi :/ Bruneq nie wiem czy troche nie za ostro no ale troche w tym prawdy jest. Ambicje w dzisiejszych czasach to kazdy ma ale troche zdrowego podejscia to nie bardzo niestety :(.
Napisano 14 Październik 200816 l glowa 2006 poly?! przy tej liczbie to juz postac niezle(ludzko) wyglada-z glowa oczywiscie:P
Napisano 14 Październik 200816 l ok. to tez po angielsku ale jak filmiku nie rozumiesz to moze obrazki skumasz :) http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/headmodeling/index.html
Napisano 14 Październik 200816 l Autor To rozumiem nawet i te napisy ale wątpię żeby to było modelowanie głowy na potrzeby gier. W sam nos chyba z 100-120 poly jest wwalone.
Napisano 14 Październik 200816 l a do jakiego typu gry ma postac ta byc? do FPP? Do TPP czy do RPG? a moze do cinematika?:>
Napisano 14 Październik 200816 l A może przenieść ten wątek do game artu - tam pewno bardziej profesjonalną pomoc dostanie. Co do modelu - nic dobrego powiedzieć o nim nie można.
Napisano 14 Październik 200816 l Kolin101 jak chcesz modelowac na potrzeby gier to nie w tym dziale. A i jeszcze modelowanie to modelowanie. Jak nie umiesz high poly to gameart tez Ci nie wyjdzie :)
Napisano 14 Październik 200816 l Autor to wy zaczęliście tu mi tutki itp dawać. To ja napisałem że to modeluje do gry i już, a gra ma być pewnie FPS ale wiecie Fenisker coś tam sobie udumał że ma być multiplayer więc robię tą postać i już.
Napisano 14 Październik 200816 l a my chcemy Ci pomóc bo widać, żę pojęcia dużego nie masz. Jak chcesz to dobrze zrobić to skorzystaj z rad i tutoriali. Jak Ci nos nie pasuje, że ma tyle poly to zrób z mniejszej ilości. Workflow jest taki sam.
Napisano 14 Październik 200816 l Autor http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/femaleface/facemodel.html Tu znalazłem taki tutek i on tam na początku jak modeluje oczy to co on robi żeby następny plane pojawił sie połączony z tym co już jest ?? Bo to w wielu tutkach jest ale nie wiem jak to zrobić.
Napisano 14 Październik 200816 l Autor Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Edytowane 14 Październik 200816 l przez Kolin101
Napisano 14 Październik 200816 l SHooter o zbieraniu zborza i karmieniu swinek?? ciekawy pomysl...potem bierzemy siekierke i CIACH swinke na obiad....sweet, gra dla dzieci:D a tak serio....to dobrze ze macie checi....srednia wieku to ile?
Napisano 14 Październik 200816 l Autor Średnia wieku to 13 lat (akurat mój wiek ;-p). Fenikser - 14 Snajper - 12 Ja -13 (pisałem już ;-p)
Napisano 15 Październik 200816 l Autor Lat o_O ?? Chyba chciałeś napisac miesięcy ;-p. JA osobiście około 5 msc się tym wszystkim zainteresowałem i pociągnąłem za sobą snajpera a fenikser to juz te forum 8 msc temu założył. P.S wiem że teraz pewnie ktoś napisze że po takim czasie chcemy jakiś hiciol czy cos zrobić ale to nie prawda że My chcemy bo to tylko Fenikser tak się uparł ze akurat to będziemy robić i już. Nieraz mu już mówiłem żebyśmy za coś łatwiejszego się wzięli np za jakąś prostą samochodówkę albo cos w tym stylu ale on nie bo chce koniecznie pobić LS (landwichraft Silmulator [nie wiem czy dobrze napisałem]). No więc coż poradzić robię to co on chce bo chcę trochę wprawy nabrac i już. Edytowane 15 Październik 200816 l przez Kolin101
Napisano 15 Październik 200816 l Kolin101 napisał: Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Przeczytaj powyższy post za każdym razem kiedy będziesz chciał zadać podobne pytanie. To tylko 50% złośliwości, reszta to ukryta oświecona prawda. Róbcie to dalej ale odezwijcie się za 2 lata jak już coś będziecie umieli. Poza tym post powinien być w dziale Game Art.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto