Kolin101 Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 (edytowane) Witam. Dzisiaj zacząłem pracę nad modelem postaci do gry PFH2008 (Polish Farmers Harvester 2008) i od rana na razie wypociłem kawałek głowy (zdjęcie w miniaturce). Chciałbym więc teraz spotkać się z falą waszej krytyki, która na pewno mi się przyda. P.S Weźcie tylko proszę to pod uwagę że to moja pierwsza głowa ;-p. P.S Głowa ma 2006 poly Edytowane 13 Październik 2008 przez Kolin101
Temporal Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Chcesz krytyke to ja dostaniesz :P masz tyle poly a one i tak nie bardzo wplywaja na geometrie modelu smialo moglbys wycisnac wiecej detalu ba jakis zarys glowy teraz to bardziej jest to kula z czyms co ma przypominac nos. Jesli to ma byc do gry to cos nie bardzo to gema artowe jest chyba ze to do jakiegos intra itd tak czy siak zabardzo twarzy z tego niezanimujesz. Pierwsza nie pierwsza praca liczy sie aktualny stan rzeczy wiec przykro mi ale bedziesz musial jeszcze sporo popracowac i zrozumiec na czym polega modelowania pod gry ba wogole modelowania bo teraz to wyglada jakbys dopiero pierwszy raz zetknal sie z grafika 3d. Potrenuje troche a pozniej mysl o grach.
Kolin101 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 Wiem że do gry musi mieć mało poly dlatego nie robiłem od razu z tak dużą ilością tylko wyłagodziłem to MeshSmooth'em i dlatego ma tak dużo poly.
Nevermore Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Narazie to wyglada zle, zeby nie powiedziec tragicznie. Mysle ze powinienes odwiedzic: http://cube.phlatt.net/home/spiraloid/tutorial/index.html oraz przeczytac sobie tutorial na 3d total o modelowaniu Joanny d'Arc i generalnie zaznajomic sie z koncepcja "edge loops".
sand Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 na razie jest źle bo źle zacząłeś. Ale obczaj to: http://www.3dm3.com/tutorials/organic_modeling/
Kolin101 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 organi8czne/ekologiczne modelowanie ?? Śmieszna nazwa ;-p. A tak dla okazji nie macie czegoś po polsku ?? Bo te tutki są po angielsku i wątpię żebym to obczaił nie rozumiejąc co w nich mówią.
Eden-3d Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 to co ci sand wyslal tam masz video tutki wlanczasz i ogladasz :p
Bruneq Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Gra bedize wypas, widzialem wasze forum! to jak? bedize to GTA czy nie??moze nie ma sensu brac sie za grafike, co? moze w oglaoszeniach dajcie znac zeby wam ktos za friko zrobil kiepską postac, i tak bedize ona lepsza...
Temporal Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 heh no to jak wiesze ze nie moze miec duzo poly a specjalnie wygladasz mesh smoothem to po co? to przeciez na jedno wychodzi :/ Bruneq nie wiem czy troche nie za ostro no ale troche w tym prawdy jest. Ambicje w dzisiejszych czasach to kazdy ma ale troche zdrowego podejscia to nie bardzo niestety :(.
DiO Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 glowa 2006 poly?! przy tej liczbie to juz postac niezle(ludzko) wyglada-z glowa oczywiscie:P
sand Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 ok. to tez po angielsku ale jak filmiku nie rozumiesz to moze obrazki skumasz :) http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/headmodeling/index.html
Kolin101 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 To rozumiem nawet i te napisy ale wątpię żeby to było modelowanie głowy na potrzeby gier. W sam nos chyba z 100-120 poly jest wwalone.
Bruneq Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 a do jakiego typu gry ma postac ta byc? do FPP? Do TPP czy do RPG? a moze do cinematika?:>
Hynol Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 A może przenieść ten wątek do game artu - tam pewno bardziej profesjonalną pomoc dostanie. Co do modelu - nic dobrego powiedzieć o nim nie można.
sand Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 Kolin101 jak chcesz modelowac na potrzeby gier to nie w tym dziale. A i jeszcze modelowanie to modelowanie. Jak nie umiesz high poly to gameart tez Ci nie wyjdzie :)
Kolin101 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 to wy zaczęliście tu mi tutki itp dawać. To ja napisałem że to modeluje do gry i już, a gra ma być pewnie FPS ale wiecie Fenisker coś tam sobie udumał że ma być multiplayer więc robię tą postać i już.
sand Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 a my chcemy Ci pomóc bo widać, żę pojęcia dużego nie masz. Jak chcesz to dobrze zrobić to skorzystaj z rad i tutoriali. Jak Ci nos nie pasuje, że ma tyle poly to zrób z mniejszej ilości. Workflow jest taki sam.
Kolin101 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/femaleface/facemodel.html Tu znalazłem taki tutek i on tam na początku jak modeluje oczy to co on robi żeby następny plane pojawił sie połączony z tym co już jest ?? Bo to w wielu tutkach jest ale nie wiem jak to zrobić.
Kolin101 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 (edytowane) Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Edytowane 14 Październik 2008 przez Kolin101
Bruneq Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 SHooter o zbieraniu zborza i karmieniu swinek?? ciekawy pomysl...potem bierzemy siekierke i CIACH swinke na obiad....sweet, gra dla dzieci:D a tak serio....to dobrze ze macie checi....srednia wieku to ile?
Kolin101 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 Średnia wieku to 13 lat (akurat mój wiek ;-p). Fenikser - 14 Snajper - 12 Ja -13 (pisałem już ;-p)
sand Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 a od ilu lat się zajmujecie pisaniem gier, jeśli można zapytać?
Kolin101 Napisano 15 Październik 2008 Autor Napisano 15 Październik 2008 (edytowane) Lat o_O ?? Chyba chciałeś napisac miesięcy ;-p. JA osobiście około 5 msc się tym wszystkim zainteresowałem i pociągnąłem za sobą snajpera a fenikser to juz te forum 8 msc temu założył. P.S wiem że teraz pewnie ktoś napisze że po takim czasie chcemy jakiś hiciol czy cos zrobić ale to nie prawda że My chcemy bo to tylko Fenikser tak się uparł ze akurat to będziemy robić i już. Nieraz mu już mówiłem żebyśmy za coś łatwiejszego się wzięli np za jakąś prostą samochodówkę albo cos w tym stylu ale on nie bo chce koniecznie pobić LS (landwichraft Silmulator [nie wiem czy dobrze napisałem]). No więc coż poradzić robię to co on chce bo chcę trochę wprawy nabrac i już. Edytowane 15 Październik 2008 przez Kolin101
Gomez Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Przeczytaj powyższy post za każdym razem kiedy będziesz chciał zadać podobne pytanie. To tylko 50% złośliwości, reszta to ukryta oświecona prawda. Róbcie to dalej ale odezwijcie się za 2 lata jak już coś będziecie umieli. Poza tym post powinien być w dziale Game Art.
Kolin101 Napisano 15 Październik 2008 Autor Napisano 15 Październik 2008 Dobra może zamknijmy temn temat by nie robić offtopu co ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się