Kolin101 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 (edited) Witam. Dzisiaj zacząłem pracę nad modelem postaci do gry PFH2008 (Polish Farmers Harvester 2008) i od rana na razie wypociłem kawałek głowy (zdjęcie w miniaturce). Chciałbym więc teraz spotkać się z falą waszej krytyki, która na pewno mi się przyda. P.S Weźcie tylko proszę to pod uwagę że to moja pierwsza głowa ;-p. P.S Głowa ma 2006 poly Edited October 13, 2008 by Kolin101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Chcesz krytyke to ja dostaniesz :P masz tyle poly a one i tak nie bardzo wplywaja na geometrie modelu smialo moglbys wycisnac wiecej detalu ba jakis zarys glowy teraz to bardziej jest to kula z czyms co ma przypominac nos. Jesli to ma byc do gry to cos nie bardzo to gema artowe jest chyba ze to do jakiegos intra itd tak czy siak zabardzo twarzy z tego niezanimujesz. Pierwsza nie pierwsza praca liczy sie aktualny stan rzeczy wiec przykro mi ale bedziesz musial jeszcze sporo popracowac i zrozumiec na czym polega modelowania pod gry ba wogole modelowania bo teraz to wyglada jakbys dopiero pierwszy raz zetknal sie z grafika 3d. Potrenuje troche a pozniej mysl o grach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Wiem że do gry musi mieć mało poly dlatego nie robiłem od razu z tak dużą ilością tylko wyłagodziłem to MeshSmooth'em i dlatego ma tak dużo poly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nevermore Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Narazie to wyglada zle, zeby nie powiedziec tragicznie. Mysle ze powinienes odwiedzic: http://cube.phlatt.net/home/spiraloid/tutorial/index.html oraz przeczytac sobie tutorial na 3d total o modelowaniu Joanny d'Arc i generalnie zaznajomic sie z koncepcja "edge loops". Link to comment Share on other sites More sharing options...
sand Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 na razie jest źle bo źle zacząłeś. Ale obczaj to: http://www.3dm3.com/tutorials/organic_modeling/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 organi8czne/ekologiczne modelowanie ?? Śmieszna nazwa ;-p. A tak dla okazji nie macie czegoś po polsku ?? Bo te tutki są po angielsku i wątpię żebym to obczaił nie rozumiejąc co w nich mówią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 to co ci sand wyslal tam masz video tutki wlanczasz i ogladasz :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Gra bedize wypas, widzialem wasze forum! to jak? bedize to GTA czy nie??moze nie ma sensu brac sie za grafike, co? moze w oglaoszeniach dajcie znac zeby wam ktos za friko zrobil kiepską postac, i tak bedize ona lepsza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 heh no to jak wiesze ze nie moze miec duzo poly a specjalnie wygladasz mesh smoothem to po co? to przeciez na jedno wychodzi :/ Bruneq nie wiem czy troche nie za ostro no ale troche w tym prawdy jest. Ambicje w dzisiejszych czasach to kazdy ma ale troche zdrowego podejscia to nie bardzo niestety :(. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiO Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 glowa 2006 poly?! przy tej liczbie to juz postac niezle(ludzko) wyglada-z glowa oczywiscie:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 Bez smootha ma 522 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sand Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 ok. to tez po angielsku ale jak filmiku nie rozumiesz to moze obrazki skumasz :) http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/headmodeling/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 To rozumiem nawet i te napisy ale wątpię żeby to było modelowanie głowy na potrzeby gier. W sam nos chyba z 100-120 poly jest wwalone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 a do jakiego typu gry ma postac ta byc? do FPP? Do TPP czy do RPG? a moze do cinematika?:> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 A może przenieść ten wątek do game artu - tam pewno bardziej profesjonalną pomoc dostanie. Co do modelu - nic dobrego powiedzieć o nim nie można. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sand Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Kolin101 jak chcesz modelowac na potrzeby gier to nie w tym dziale. A i jeszcze modelowanie to modelowanie. Jak nie umiesz high poly to gameart tez Ci nie wyjdzie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 to wy zaczęliście tu mi tutki itp dawać. To ja napisałem że to modeluje do gry i już, a gra ma być pewnie FPS ale wiecie Fenisker coś tam sobie udumał że ma być multiplayer więc robię tą postać i już. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sand Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 a my chcemy Ci pomóc bo widać, żę pojęcia dużego nie masz. Jak chcesz to dobrze zrobić to skorzystaj z rad i tutoriali. Jak Ci nos nie pasuje, że ma tyle poly to zrób z mniejszej ilości. Workflow jest taki sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/femaleface/facemodel.html Tu znalazłem taki tutek i on tam na początku jak modeluje oczy to co on robi żeby następny plane pojawił sie połączony z tym co już jest ?? Bo to w wielu tutkach jest ale nie wiem jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 (edited) Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Edited October 14, 2008 by Kolin101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 SHooter o zbieraniu zborza i karmieniu swinek?? ciekawy pomysl...potem bierzemy siekierke i CIACH swinke na obiad....sweet, gra dla dzieci:D a tak serio....to dobrze ze macie checi....srednia wieku to ile? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 Średnia wieku to 13 lat (akurat mój wiek ;-p). Fenikser - 14 Snajper - 12 Ja -13 (pisałem już ;-p) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sand Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 a od ilu lat się zajmujecie pisaniem gier, jeśli można zapytać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 (edited) Lat o_O ?? Chyba chciałeś napisac miesięcy ;-p. JA osobiście około 5 msc się tym wszystkim zainteresowałem i pociągnąłem za sobą snajpera a fenikser to juz te forum 8 msc temu założył. P.S wiem że teraz pewnie ktoś napisze że po takim czasie chcemy jakiś hiciol czy cos zrobić ale to nie prawda że My chcemy bo to tylko Fenikser tak się uparł ze akurat to będziemy robić i już. Nieraz mu już mówiłem żebyśmy za coś łatwiejszego się wzięli np za jakąś prostą samochodówkę albo cos w tym stylu ale on nie bo chce koniecznie pobić LS (landwichraft Silmulator [nie wiem czy dobrze napisałem]). No więc coż poradzić robię to co on chce bo chcę trochę wprawy nabrac i już. Edited October 15, 2008 by Kolin101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gomez Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Kurcze kolejny problem. Jak połączyć dwa poly żeby były jednym, tzn tak żeby z dwóch się zrobił jeden. Ok już tez sam znalazłem tą funkcję ;-p Przeczytaj powyższy post za każdym razem kiedy będziesz chciał zadać podobne pytanie. To tylko 50% złośliwości, reszta to ukryta oświecona prawda. Róbcie to dalej ale odezwijcie się za 2 lata jak już coś będziecie umieli. Poza tym post powinien być w dziale Game Art. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Dobra może zamknijmy temn temat by nie robić offtopu co ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now