Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

wysyłam renderki robocze - mental ray - i proszę o jakies podpowiedzi techniczne - tzn. materiały, światła i inne efekty w których dopiero raczkuje.

 

Jest to wiz butiku w 2 wersjach.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki

 

wiz02rf7.th.jpgthpix.gif

 

 

wiz01gi6.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez jahred6

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To tak:

- Następnym razem przy renderze ustaw AA chociaż na 1-4.

- 2 render oczywiście lepszy.

- Popracuj nad shaderami, modele chyba są ok, chociaż ich nie za wiele;p

- Chyba widzisz, jak nieregularnie rozkłada ci się, światło, ściany są tak białe, że aż razi;p

- Zobacz ile masz świateł, a ile żucają cieni- każde śwaitło to cień!

i to by było na tyle na sampoczątek;D;p

Napisano
  • Autor

Modeli nie jest dużo bo taki był zamysł. Minimalizm. Wypełniać pewne miejsca będe w PS'ie. Swiateł mam tyle co halogenków oraz 2 mr omni i tylko omni dają cien. Co znaczy AA zeby ustawic - sample :) ??

Napisano

AA -antiasling w mental rayu masz ustawienia od - do. Jeżeli tylko omni dają cienie to nic realistycznego nie otrzymasz raczej. Minimalizm...rozumiem

 

renderuu6.jpg

w361.png

 

Sample ustaw na 1-4 ( Czym większa różnica tym lepsza jakość renderingu);

Filter - możesz tutaj się pobawić, ja preferuję ostry rendering czyli lanczos 3,5 na 3,5. Jak na testowy rendering to możesz na standardowych lecieć.

Napisano
  • Autor

Dzięki :)

mr omni nie daje realistycznego światła ? To czym mam go zastąpić ? Moim zdaniem jak odpowiednio się go ustawi i photony jest ok, chyba że czegoś nie wiem - a tak pewnie jest.

Napisano

Jeśli używasz światła sztucznego to niech to już będą światła fotometryczne, u ciebie będzie to free light. przestestuj sobie ustawienia tego światełka (jest ich duuużo) i cienie. Wiem jaka jest sytucja z tutorialammi do MR a szczegolnie nowymi do oswietlenia sztucznego. Praktycznie nie ma darmowych;/ Ostatnio widziałem bdobrego, kosztował 8 funtów chyba, ale omawiał właśnie różne oświetlenia - "Environment lighting 3ds max".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności