Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

wysyłam renderki robocze - mental ray - i proszę o jakies podpowiedzi techniczne - tzn. materiały, światła i inne efekty w których dopiero raczkuje.

 

Jest to wiz butiku w 2 wersjach.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki

 

wiz02rf7.th.jpgthpix.gif

 

 

wiz01gi6.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez jahred6
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To tak:

- Następnym razem przy renderze ustaw AA chociaż na 1-4.

- 2 render oczywiście lepszy.

- Popracuj nad shaderami, modele chyba są ok, chociaż ich nie za wiele;p

- Chyba widzisz, jak nieregularnie rozkłada ci się, światło, ściany są tak białe, że aż razi;p

- Zobacz ile masz świateł, a ile żucają cieni- każde śwaitło to cień!

i to by było na tyle na sampoczątek;D;p

Napisano

Modeli nie jest dużo bo taki był zamysł. Minimalizm. Wypełniać pewne miejsca będe w PS'ie. Swiateł mam tyle co halogenków oraz 2 mr omni i tylko omni dają cien. Co znaczy AA zeby ustawic - sample :) ??

Napisano

AA -antiasling w mental rayu masz ustawienia od - do. Jeżeli tylko omni dają cienie to nic realistycznego nie otrzymasz raczej. Minimalizm...rozumiem

 

renderuu6.jpg

w361.png

 

Sample ustaw na 1-4 ( Czym większa różnica tym lepsza jakość renderingu);

Filter - możesz tutaj się pobawić, ja preferuję ostry rendering czyli lanczos 3,5 na 3,5. Jak na testowy rendering to możesz na standardowych lecieć.

Napisano

Dzięki :)

mr omni nie daje realistycznego światła ? To czym mam go zastąpić ? Moim zdaniem jak odpowiednio się go ustawi i photony jest ok, chyba że czegoś nie wiem - a tak pewnie jest.

Napisano

Jeśli używasz światła sztucznego to niech to już będą światła fotometryczne, u ciebie będzie to free light. przestestuj sobie ustawienia tego światełka (jest ich duuużo) i cienie. Wiem jaka jest sytucja z tutorialammi do MR a szczegolnie nowymi do oswietlenia sztucznego. Praktycznie nie ma darmowych;/ Ostatnio widziałem bdobrego, kosztował 8 funtów chyba, ale omawiał właśnie różne oświetlenia - "Environment lighting 3ds max".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności