Jump to content

Wiz3d : butik


jahred6

Recommended Posts

Witam,

wysyłam renderki robocze - mental ray - i proszę o jakies podpowiedzi techniczne - tzn. materiały, światła i inne efekty w których dopiero raczkuje.

 

Jest to wiz butiku w 2 wersjach.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki

 

wiz02rf7.th.jpgthpix.gif

 

 

wiz01gi6.th.jpgthpix.gif

Edited by jahred6
Link to comment
Share on other sites

To tak:

- Następnym razem przy renderze ustaw AA chociaż na 1-4.

- 2 render oczywiście lepszy.

- Popracuj nad shaderami, modele chyba są ok, chociaż ich nie za wiele;p

- Chyba widzisz, jak nieregularnie rozkłada ci się, światło, ściany są tak białe, że aż razi;p

- Zobacz ile masz świateł, a ile żucają cieni- każde śwaitło to cień!

i to by było na tyle na sampoczątek;D;p

Link to comment
Share on other sites

AA -antiasling w mental rayu masz ustawienia od - do. Jeżeli tylko omni dają cienie to nic realistycznego nie otrzymasz raczej. Minimalizm...rozumiem

 

renderuu6.jpg

w361.png

 

Sample ustaw na 1-4 ( Czym większa różnica tym lepsza jakość renderingu);

Filter - możesz tutaj się pobawić, ja preferuję ostry rendering czyli lanczos 3,5 na 3,5. Jak na testowy rendering to możesz na standardowych lecieć.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli używasz światła sztucznego to niech to już będą światła fotometryczne, u ciebie będzie to free light. przestestuj sobie ustawienia tego światełka (jest ich duuużo) i cienie. Wiem jaka jest sytucja z tutorialammi do MR a szczegolnie nowymi do oswietlenia sztucznego. Praktycznie nie ma darmowych;/ Ostatnio widziałem bdobrego, kosztował 8 funtów chyba, ale omawiał właśnie różne oświetlenia - "Environment lighting 3ds max".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy