jahred6 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 (edited) Witam, wysyłam renderki robocze - mental ray - i proszę o jakies podpowiedzi techniczne - tzn. materiały, światła i inne efekty w których dopiero raczkuje. Jest to wiz butiku w 2 wersjach. Pozdrawiam i z góry dzięki Edited October 13, 2008 by jahred6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bapi23 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 To tak: - Następnym razem przy renderze ustaw AA chociaż na 1-4. - 2 render oczywiście lepszy. - Popracuj nad shaderami, modele chyba są ok, chociaż ich nie za wiele;p - Chyba widzisz, jak nieregularnie rozkłada ci się, światło, ściany są tak białe, że aż razi;p - Zobacz ile masz świateł, a ile żucają cieni- każde śwaitło to cień! i to by było na tyle na sampoczątek;D;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahred6 Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Modeli nie jest dużo bo taki był zamysł. Minimalizm. Wypełniać pewne miejsca będe w PS'ie. Swiateł mam tyle co halogenków oraz 2 mr omni i tylko omni dają cien. Co znaczy AA zeby ustawic - sample :) ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bapi23 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 AA -antiasling w mental rayu masz ustawienia od - do. Jeżeli tylko omni dają cienie to nic realistycznego nie otrzymasz raczej. Minimalizm...rozumiem Sample ustaw na 1-4 ( Czym większa różnica tym lepsza jakość renderingu); Filter - możesz tutaj się pobawić, ja preferuję ostry rendering czyli lanczos 3,5 na 3,5. Jak na testowy rendering to możesz na standardowych lecieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahred6 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Dzięki :) mr omni nie daje realistycznego światła ? To czym mam go zastąpić ? Moim zdaniem jak odpowiednio się go ustawi i photony jest ok, chyba że czegoś nie wiem - a tak pewnie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bapi23 Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Jeśli używasz światła sztucznego to niech to już będą światła fotometryczne, u ciebie będzie to free light. przestestuj sobie ustawienia tego światełka (jest ich duuużo) i cienie. Wiem jaka jest sytucja z tutorialammi do MR a szczegolnie nowymi do oswietlenia sztucznego. Praktycznie nie ma darmowych;/ Ostatnio widziałem bdobrego, kosztował 8 funtów chyba, ale omawiał właśnie różne oświetlenia - "Environment lighting 3ds max". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now