animator Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 Chciałbym wam pokazać moją nieudaną animacje której pomysł wytworzył mi się w głowie gdy miałem problemy ze szkołą i wtedy naszła mnie ochota zniszczenia szkoły http://
JunioR Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 tak zgadza sie, animacja nieudana :] pozdrawiam
mastahcez Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 hej, musialo sie strasznie dlugo renderowac... ale bardzo podoba mi sie inicjatywa:) powiem ci ze troche mozesz dodac dramatyzmu jak zrobisz lekki narastajacy camera shake nawet jeszcze przed pojawieniem sie wody, a jak juz siegnie kamery to zrob mocne pchniecie. generalnie zbyt czysta ta woda, przejzyj foty z powodzi we wrocku, poza tym moglaby zerwac jakas tablice czy cos zanimuj zeby niosla w sobie jakies smieci, papierki i co tam jeszcze mozna spotkac w szkole. nie wiem czym to robiles ale taka rwaca woda definitywnie potrzebuje wiecej subdivision bo ta wyglada jak prosto ze szklanki i ma krople wielkosci ludzkiej glowy:) w kazdym razie bede trzymal kciuki zeby twoj plan wypalil! pozdr
KICU Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 mi sie podoba nawet ładnie to wygląda ale mastahcez ma racje i fajny pomysł oby tak dalej pozdro :)
claude Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 Animacja była by udana gdybyś chciał pokazać powódź w makiecie swojej szkoły. Po prostu skala jest zła. Poza tą skalą jest całkiem fajnie.
Kusanagi Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 mi sie początek podoba gdy jest to uderzenie wody o sciane/ potem jest gorzej bo zaczyna to wygladac jak jakas gesta ciecz
Master Kiełbaster Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 zmniejsz skalę cząsteczek 100 razy i za pół roku pokaż co się policzyło, powinno być lepiej :P
sly Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 właśnie... skala.. ale wątpię żeby za pół roku się zliczyło..:) poza tym przemyśl czy na pewno chcesz zamieszczać to na FORUM... jeśli zobaczy to nauczyciel to może się przełożyć na Twoje oceny..:/ powodzenia... blender..??
Xardas 666 Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 trochę małe zdjęcie ale podoba mi się
SoAd Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 Nic bardziej ambitnego niz zalanie korytarza przezroczystym kiślem. pozdrawiam
animator Napisano 25 Październik 2008 Autor Napisano 25 Październik 2008 właśnie cały kram w tym że wyszedł kisiel(galaretka) i właśnie dlatego jest źle
PenGuin Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 z tym ze to jest raczej dzial animacja a nie symylacja - duzo to tam nie animowales.
Leru Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 PenGuin -> ale biorąc pod uwagę, że nie ma działu symulacja to to chyba najlepszy na takiego typu rzeczy dział ;) animator -> więcej cząsteczek (czyli wyższe resolution) i inne ustawienia meshera. Pokaż screena z jedenej klatki z RF z samymi czasteczkami.
animator Napisano 27 Październik 2008 Autor Napisano 27 Październik 2008 Więcej cząsteczek mniejsza lepkość i przyczepność(tarci) cząsteczek A za resolution idzie czas w parze a liczyło się chyba ponad 4 dni dokładnie nie pamiętam bo to pół roku temu robiłem
sly Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Blob Zabójca... czasy video-wypożyczalni...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się