Napisano 25 Październik 200816 l Chciałbym wam pokazać moją nieudaną animacje której pomysł wytworzył mi się w głowie gdy miałem problemy ze szkołą i wtedy naszła mnie ochota zniszczenia szkoły http://
Napisano 25 Październik 200816 l hej, musialo sie strasznie dlugo renderowac... ale bardzo podoba mi sie inicjatywa:) powiem ci ze troche mozesz dodac dramatyzmu jak zrobisz lekki narastajacy camera shake nawet jeszcze przed pojawieniem sie wody, a jak juz siegnie kamery to zrob mocne pchniecie. generalnie zbyt czysta ta woda, przejzyj foty z powodzi we wrocku, poza tym moglaby zerwac jakas tablice czy cos zanimuj zeby niosla w sobie jakies smieci, papierki i co tam jeszcze mozna spotkac w szkole. nie wiem czym to robiles ale taka rwaca woda definitywnie potrzebuje wiecej subdivision bo ta wyglada jak prosto ze szklanki i ma krople wielkosci ludzkiej glowy:) w kazdym razie bede trzymal kciuki zeby twoj plan wypalil! pozdr
Napisano 25 Październik 200816 l mi sie podoba nawet ładnie to wygląda ale mastahcez ma racje i fajny pomysł oby tak dalej pozdro :)
Napisano 25 Październik 200816 l Animacja była by udana gdybyś chciał pokazać powódź w makiecie swojej szkoły. Po prostu skala jest zła. Poza tą skalą jest całkiem fajnie.
Napisano 25 Październik 200816 l mi sie początek podoba gdy jest to uderzenie wody o sciane/ potem jest gorzej bo zaczyna to wygladac jak jakas gesta ciecz
Napisano 25 Październik 200816 l zmniejsz skalę cząsteczek 100 razy i za pół roku pokaż co się policzyło, powinno być lepiej :P
Napisano 25 Październik 200816 l właśnie... skala.. ale wątpię żeby za pół roku się zliczyło..:) poza tym przemyśl czy na pewno chcesz zamieszczać to na FORUM... jeśli zobaczy to nauczyciel to może się przełożyć na Twoje oceny..:/ powodzenia... blender..??
Napisano 25 Październik 200816 l Nic bardziej ambitnego niz zalanie korytarza przezroczystym kiślem. pozdrawiam
Napisano 25 Październik 200816 l Autor właśnie cały kram w tym że wyszedł kisiel(galaretka) i właśnie dlatego jest źle
Napisano 26 Październik 200816 l z tym ze to jest raczej dzial animacja a nie symylacja - duzo to tam nie animowales.
Napisano 26 Październik 200816 l PenGuin -> ale biorąc pod uwagę, że nie ma działu symulacja to to chyba najlepszy na takiego typu rzeczy dział ;) animator -> więcej cząsteczek (czyli wyższe resolution) i inne ustawienia meshera. Pokaż screena z jedenej klatki z RF z samymi czasteczkami.
Napisano 27 Październik 200816 l Autor Więcej cząsteczek mniejsza lepkość i przyczepność(tarci) cząsteczek A za resolution idzie czas w parze a liczyło się chyba ponad 4 dni dokładnie nie pamiętam bo to pół roku temu robiłem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto