Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym wam pokazać moją nieudaną animacje której pomysł wytworzył mi się w głowie gdy miałem problemy ze szkołą i wtedy naszła mnie ochota zniszczenia szkoły

 

http://

 

attachment.php?attachmentid=59180&d=1224947454

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, musialo sie strasznie dlugo renderowac... ale bardzo podoba mi sie inicjatywa:) powiem ci ze troche mozesz dodac dramatyzmu jak zrobisz lekki narastajacy camera shake nawet jeszcze przed pojawieniem sie wody, a jak juz siegnie kamery to zrob mocne pchniecie. generalnie zbyt czysta ta woda, przejzyj foty z powodzi we wrocku, poza tym moglaby zerwac jakas tablice czy cos zanimuj zeby niosla w sobie jakies smieci, papierki i co tam jeszcze mozna spotkac w szkole. nie wiem czym to robiles ale taka rwaca woda definitywnie potrzebuje wiecej subdivision bo ta wyglada jak prosto ze szklanki i ma krople wielkosci ludzkiej glowy:) w kazdym razie bede trzymal kciuki zeby twoj plan wypalil! pozdr

Napisano

mi sie podoba nawet ładnie to wygląda ale mastahcez ma racje i fajny pomysł oby tak dalej pozdro :)

Napisano

Animacja była by udana gdybyś chciał pokazać powódź w makiecie swojej szkoły. Po prostu skala jest zła.

 

Poza tą skalą jest całkiem fajnie.

Napisano

mi sie początek podoba gdy jest to uderzenie wody o sciane/ potem jest gorzej bo zaczyna to wygladac jak jakas gesta ciecz

Napisano

właśnie... skala.. ale wątpię żeby za pół roku się zliczyło..:)

 

poza tym przemyśl czy na pewno chcesz zamieszczać to na FORUM... jeśli zobaczy to nauczyciel to może się przełożyć na Twoje oceny..:/

 

powodzenia...

 

blender..??

Napisano

Nic bardziej ambitnego niz zalanie korytarza przezroczystym kiślem.

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

właśnie cały kram w tym że wyszedł kisiel(galaretka) i właśnie dlatego jest źle

Napisano

z tym ze to jest raczej dzial animacja a nie symylacja - duzo to tam nie animowales.

Napisano

PenGuin -> ale biorąc pod uwagę, że nie ma działu symulacja to to chyba najlepszy na takiego typu rzeczy dział ;)

 

animator -> więcej cząsteczek (czyli wyższe resolution) i inne ustawienia meshera. Pokaż screena z jedenej klatki z RF z samymi czasteczkami.

Napisano
  • Autor

Więcej cząsteczek mniejsza lepkość i przyczepność(tarci) cząsteczek

A za resolution idzie czas w parze a liczyło się chyba ponad 4 dni dokładnie nie pamiętam bo to pół roku temu robiłem

Napisano

Blob Zabójca... czasy video-wypożyczalni...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności