Napisano 14 Listopad 200816 l Witam Jak uzyskać takie efekt: http://farm2.static.flickr.com/1392/1401636113_730f5c6977_o.jpg I jakiego programu do tego najlepiej użyć?
Napisano 14 Listopad 200816 l Hmmm... Zrobić kieckę, zrobić jej symulację (cloth), po czym przypisać niewidzialnej sukience emisję wody? To tak na szybko, ale po drodze na pewno się znajdzie parę haczyków...
Napisano 14 Listopad 200816 l Czy jest ktoś kto mógłby to zrobić za mnie? Jestem grafikiem ale używam tylko programów do grafiki wektorowej i rastrowej, nie 3D :/ Niedługo zamierzam uczyć się Blendera ale potrzebna mi ta sukienka bo niedługo będę robił sesję zdjęciową mojej dziewczynie i nie zdarzę się tego nauczyć :/ Czy można tak zrobić że podeślę kształt, ktoś zrobi wodę a potem ja to połączę i wyrenderuje?
Napisano 14 Listopad 200816 l Takie efekty to rarytas. Żeby efekt był przyzwoity często pracuje nad tym parę osób przez dłógi,dłógi czas. Tak więc nie licz że ktoś "zrobi to za ciebie"
Napisano 15 Listopad 200816 l To miłe, ale za stówę, pięć, czy nawet dziesięć też nie ;) Tak sobie myślę, że gdyby kilku gości symultanicznie oblało dziewczynę wodą z różnych stron to efekt mógłby być całkiem podobny. Może trzeba by spróbować kilka razy, ale czego się nie robi dla sztuki ;) Edytowane 15 Listopad 200816 l przez arev strooonyyy
Napisano 15 Listopad 200816 l Nie, Arev, to musi byc kontrolowane chlupnięcie. Przez chwilkę myślałem, że a nuż mogłoby się udać, ale... Ale ostatecznie jednak nie.
Napisano 15 Listopad 200816 l Jesli to ma byc still, to mozna sie bawic w sklejanie zdiec w dowolnym programie do obrobki 2d. Tu jest tutorialik jak zaczac: http://bwebi.com/water-dress.html (efekt nie powala, ale idee mozna podlapac) Jesli to ma byc efek z wyzszej polki, taki jak np tutaj: http://www.metacafe.com/watch/1919702/water_dress_mattoni_spring_water_commercial/ To chyba trzeba sie rozgladac za wynajeciem studia :)
Napisano 15 Listopad 200816 l Moze ten watek bedzie jeszcze pomocny: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=154&t=693345&page=1&pp=15