jamal333 Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 (edytowane) Witam W tym wątku będę zamieszczać informacje o moich bojach z tym robotem. Maxem zajmuję się jakieś 2 miesiące.Wybrałem ten model ponieważ ma dużo rzeczy ,po których zrobieniu powinienem się wiele nauczyć. Proszę o wytykanie błędów,bo tylko tak nauczę się odwzorowywać model dokładnie. Nie znalazłem blueprintów wystarczającej jakości. Jeśli takowe ktoś posiada to proszę o pomoc w tej sprawie. Mile widziane również wszelakiej maści materiały o tym modelu :) To na tę chwilę chyba wszystko co powinienem powiedzieć . Edytowane 23 Styczeń 2009 przez jamal333 1
Razor_ Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Jeśli chodzi ci o A.P.U. z Matrixa to przed tobą spore wyzwanie. Życzę powodzenia.
mirach Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 No no, 2 miesiace w Maxie i APU, nie ma to jak odrazu na gleboka wode :) Tak na poczatek to popraw Smooth groups.
09121986 Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 uhhhh stary po 2 miesiacach hmmm powiem ci ze nie widze tego szczerze mowiac ale jedziesz moze sie uda ..... Tu masz stronke powinna sie przydac http://www.randomxt.com/rxt/CGI/apu.htm A pozatym na 3d palace robia takiego rodzaju roboty , przeszukaj net to napewno cos znajdziesz. hmmmm no i powodzenia
Poke Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Na pewno nie będzie łatwo , przy APU trochę roboty jest , powodzenia , żeby ci sił starczyło ! Będę zaglądał . PS: te obrazki trochę za duże , ładują się wieczność :P
indian Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 nie będę się wyróżniał więc powiem tylko POWODZENIA
jamal333 Napisano 29 Listopad 2008 Autor Napisano 29 Listopad 2008 Dziękować za życzonka :) Czas spać To coś na górze to taki zarys tego co w tym miejscu się pojawi,a więc nie czepiać mi się tego ;p
M4rcus Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 te sprezyny zdecydowanie nie w skali reszty:/ no chyba ze sa z jakiegos adamantu czy innej bajki:P
jamal333 Napisano 29 Listopad 2008 Autor Napisano 29 Listopad 2008 O które sprężyny ci chodzi ? Te po bokach czy te od przednich palców ?
Razor_ Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 Chodzi chyba o wszystkie... Wyglądają na mizerne, a powinny być raczej spore.
jamal333 Napisano 29 Listopad 2008 Autor Napisano 29 Listopad 2008 (edytowane) Czas coś wrzucić na ruszt :D Oceniajcie i wytykajcie błędy EDIT Jeżeli nie zrobiłem miniaturki przy tworzeniu wątku to mogę ją dodać teraz ? Edytowane 29 Listopad 2008 przez jamal333
indian Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 jasne 1.klikasz edycja w pierwszym poście 2.potem Wyślij(zaawansowane) 3.zarządzaj załącznikami i tam wklejasz miniaturkę
Idlero Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 (edytowane) może pomoże http://www.nra.co.za/content/apu73.jpg powodzenia Edytowane 30 Listopad 2008 przez Idlero
M4rcus Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 "palce" stabilizujace po bokach patrzac po tym jak sa zainmontowane - a konkretnie do ktorej osi sprezyna jest zamocowana - napewno nie beda zdawaly egzaminu-.- sprobuj wyobrazic sobie jak ta stopa pracuje a nie ze montujesz zawiasy i hydraulike podlaczasz jak leci....
jamal333 Napisano 30 Listopad 2008 Autor Napisano 30 Listopad 2008 (edytowane) Mój błąd.Na wszystkich refkach jakie posiadam hydraulika tej bocznej stabilizacji "stopy" jest umieszczona prawidłowo. Do poprawy Dzięki A czy widzicie coś jeszcze co tu nie pasuje? Tak żebym miał pewność ,że nie będę się wracać do błędów stopy będąc na etapie modelowania korpusu ;D EDIT Mam pewien problem.A mianowicie co to jest ? :P Edytowane 1 Grudzień 2008 przez jamal333
bartekb89 Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 hoho chłopie ty to booleanem cały model robisz? ta metoda w żadnym stopniu nie sprawdza się przy czymś co ma jakąś wyglądać nawet MS nie zastosujesz... ta rysa to pewnie podwójny vertex wynikający z błędu przy booleanie :) jak będziesz stosować boolean to wszystko będzie kanciaste i ładnie to nie będzie wyglądac ... lepiej zacznij od robienia kilku kilkunastu prostych rzeczy a dopiero później jakis taki projekt:) ale jak wolisz się uczyć na tym to ok bo tam też masz dużo części tylko nie rób to booleanem tylko modeluj z podstawowych figur geomterycznych cylinder box plane itp... ja siedze w tym 3 miechy dopiero ale zaczynałem od prostych rzeczy bo jak chcesz od razu nie wiadomo co zrobic bez poznania podstawowych funkcji i ułatwien w maxie to twoja nauka maxa będzie się rozciągac bardzo długo ... lepiej poznaj funkcje na początku i narzędzie potem bierz się za duży projekt to tyle ode mnie... przede wszystkim bądź cierpliwy ;D pozdrawiam i powodzenia chyba że robisz to spline ale wątpię po screenach ale do tego spline też się nie nadaje o wiele łatwiej z figur tak jak napisałem:)
goran Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Generalnie najlepiej mieć polygony jak najbardziej kwadratowe. W tym przypadku max nie wie jak poprowadzić powierzchnię, bo ten boczny polygo ma za dużo vertexów "zasłaniajacych" się (nie mylić z podwójnymi vertexami). Podziel to mniej więcej tak i będzie git. Ale tylko jeżeli jedziesz low poly bez ms-a, bo do msa to musisz dołożyć jeszcze troszkę linii, żeby mieć czworokątne polygony.
jamal333 Napisano 2 Grudzień 2008 Autor Napisano 2 Grudzień 2008 (edytowane) bartekb89 Nie robię wszystkiego booleanem.Trochę się o tym naczytałem więc jeżeli jest taka możliwość to go omijam. goran Dzięki Edytowane 2 Grudzień 2008 przez jamal333
bartekb89 Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 to dobrze :) goran ci bardzo dobrze pokazał jak to zrobić żebyś ms'a mógł nałożyć żeby ładnie się zaokrągliło :) żeby na cylindrach nie było widać edgów
jamal333 Napisano 3 Grudzień 2008 Autor Napisano 3 Grudzień 2008 (edytowane) bartekb89 Chwała mu za to ;] Dobrze że jednak ten wątek założyłem.Myślałem że moje poczynania nie przyciągną uwagi co z kolei przekłada się na ilość rad/pomocy jaką bym od innych użytkowników otrzymał. EDIT Wiem że dużo nie zrobiłem ale mało czasu w środku tygodnia (szkoła).Coś wrzucić trzeba żeby nie było że zbijam bąki ;] Edytowane 4 Grudzień 2008 przez jamal333
indian Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 fajnie Ci idzie mam nadzieje że to zrobisz ten projekt do końca ,bo zaczyna to jakoś wyglądać. (jest kilka niedociągnięć koło górnego tłoku) na twoim miejscu zchamferował bym górne krawędzie bo ostre jak żyletka Pozdro
jamal333 Napisano 4 Grudzień 2008 Autor Napisano 4 Grudzień 2008 Wiem wiem.Muszę jakoś sobie z tym poradzić.To "mocowanie" nogi jest jeszcze nie do końca zrobione.Dodałem po prostu żeby była jakaś wizja jak to wszystko ogólnie będzie wyglądać.
indian Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 gdybyś mógł powiedzieć ile to już ma poly to jest w końcu tylko stopa a jaki będzie tall ja na twoim miejscu zaczął bym bez szczegółowych detali bryłą z szczegółowymi detalami bym poczekał no i czekam na kolejny upload
jamal333 Napisano 5 Grudzień 2008 Autor Napisano 5 Grudzień 2008 (edytowane) Na razie na modelu siedzi 40k poly Edytowane 5 Grudzień 2008 przez jamal333
indian Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 ładnie ale te zchamferowane górne krawędzie mi nie leżą
jamal333 Napisano 15 Grudzień 2008 Autor Napisano 15 Grudzień 2008 (edytowane) Witam Przepraszam za brak upów i jakiegokolwiek znaku życia.Niektórzy pewnie pomyśleli że odpuściłem sobie :) Problemy zdrowotne nie pozwoliły mi nic robić.Ale coś dziś podłubałem i w miarę możliwości będą upki. reder ze światełkiem na szybkiego Edytowane 15 Grudzień 2008 przez jamal333
indian Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 fajnie to wygląda ale te wzorki na "udach" robocika jakieś strasznie krzywe st 'śróbki" (czy cuś) powinny być chyba zchamferowane bo wyglądają jak galareta zdrowia życzę i zapału do pracy
jamal333 Napisano 17 Grudzień 2008 Autor Napisano 17 Grudzień 2008 (edytowane) Widzę że zainteresowanie moim wipem niezbyt duże.Ale trzeba robić swoje Edytowane 18 Grudzień 2008 przez jamal333
sand Napisano 18 Grudzień 2008 Napisano 18 Grudzień 2008 Widzę że zainteresowanie moim wipem niezbyt duże. hehe. jak nie robi Keraj to komentarzy nie ma :) WIPy są rzadko komentowane, a u Ciebie na razie nie ma się czego czepiać. Można tylko pochwalić i poprosić o więcej :)
jamal333 Napisano 18 Grudzień 2008 Autor Napisano 18 Grudzień 2008 (edytowane) O :D Nareszcie jakieś miłe słowa . EDIT Utknąłem.Ma ktoś jakieś zdjęcia ,plany z boku,z góry ,obojętnie ,z których będę wiedzieć co znajduje się dokładnie za tym obiektem moim który podałem ? To jest moje najlepsze zdjęcie tyłu.Widzę tylko to co jest z przdu a nie co się wyłania zza tych butli. Edytowane 19 Grudzień 2008 przez jamal333
Tyler Napisano 18 Grudzień 2008 Napisano 18 Grudzień 2008 http://www.code03.net/images/temp/apu15d.jpg Może To Pomoże. :)
jamal333 Napisano 19 Grudzień 2008 Autor Napisano 19 Grudzień 2008 Dzięki Tyler ,ale ten screen miałem już wcześniej :P Wytykajcie błędy
Poke Napisano 19 Grudzień 2008 Napisano 19 Grudzień 2008 Fajny model sobie wybrałeś , jak narazie idzie b.dobrze :D . Powodzenia w dalszej pracy .
Tyler Napisano 19 Grudzień 2008 Napisano 19 Grudzień 2008 Hmm ... Trochę za szybko to robisz ... . Świetnie ci idzie ^^.
prrrszalony Napisano 19 Grudzień 2008 Napisano 19 Grudzień 2008 Może i mało postów, ale zainteresowanie Twoimi postępami jest spore :D Zobacz ilość odwiedzin :)
jamal333 Napisano 20 Grudzień 2008 Autor Napisano 20 Grudzień 2008 (edytowane) Żeby nie było że tylko bąki zbijam ;D Teraz będzie mała przerwa.Mój 5 letni komputer mnie nie lubi. Edytowane 21 Grudzień 2008 przez jamal333
Lubus Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Wow...wygląda ślicznie, cztery strony wątku a ty już masz taaaki skill. I`m shocked !
indian Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 fajnie to wygląda spora masa detalu, mi osobiście nie pasują joysticki ,są strasznie małe,tak samo myślę o dźwigniach .
jamal333 Napisano 21 Grudzień 2008 Autor Napisano 21 Grudzień 2008 Wiem indian.Próbowałem coś zrobić z joystickiem.Po powiększeniu wyglądały na dźwignie od jakiejś wielkiej maszyny na budowie (koparka czy coś :D).Postaram się coś z tym zrobić.Na razie zaczynam rączki .
indian Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 ręce najtrudniejsza część A.P.U(według mnie).mam nadzieje że sobie poradzisz P.S skasuj jednego z tych dwóch postów (byle że narabiasz sobie ilość postów)
KamillM Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Napisałem w konkurencyjnym temacie, że detal poraża... ale tutaj po prostu miażdży! Świetnie Ci idzie, oby tak dalej :) Popracuj tylko nad proporcjami przy siedzisku, jak juz ktoś wspomniał. Siedzenie niby jest duże, ale reszta za mała, 'przedramię' ramienia wygląda też na za krótkie.
jamal333 Napisano 21 Grudzień 2008 Autor Napisano 21 Grudzień 2008 (edytowane) KamillM- mógłbyś trochę dokładniej wyjaśnić o co chodzi ci z tym siedzeniem ? Jeśli chodzi o przedramię ramienia ;D to ono jest w tej wersji tylko na tym renderze. Aktualnie jest wyższe.Do tego podwyższenia którego na renderach nie ma dochodzi mocowanie barów itp :D Dlatego nie pokazałem tego bo nie mam jeszcze barów. Edytowane 21 Grudzień 2008 przez jamal333
KamillM Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Chodziło mi tylko o proporcje między rozmiarem siedzenia, a joystickami czy dźwigniami :) Czekam na upa ;)
jamal333 Napisano 21 Grudzień 2008 Autor Napisano 21 Grudzień 2008 No to poczekasz max 2dni :P Czekam na pudło od mikołaja które znacznie renderować jak potwór :D
goran Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 O, ja też. Ale do takich starych już mikołaj nie przychodzi, prędzej Mikołajka :-))))) A co do modelu, to ktoś już to napisał że robisz szybkie postepy w modelingu, w pełni się z tym zgadzam. Podoba mi sie zagęszczenie detalu. Przydałoby sie może troszkę chamferów tu i ówdzie, ale ogólnie jest nieźle. 3maj poziom.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się