Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 87
  • Wyświetleń 9,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Widzę że się temat rozkręca.Generalnie na tym polega ta pracka.Czysto naukowa.Nauka modelowania była przy tej robocie priorytetem. Postaram się w miarę umiejętności zrobić z tego fajną scenkę ,którą mam już ułożoną w głowie.

Levus textury w ogóle nie dotykałem.Będzie to mój chrzest bojowy :D Może i nawet spróbuję to zanimować, ale nic nie obiecuję :P

Napisano
  • Autor

Świąteczne lenistwo wzięło górę co przyczynia się jak wiadomo do opóźnień :D Jeszcze trochę do poprawki ale to dopiero po świętach.

 

2324122008rq6.th.jpg

 

Wesołych i zdrowych :)

Napisano

bardzo fajny model widac duzo pracy. Jedynie wydaje mi sie ze nogi moglyby byc proporcjonalnie troche wieksze. Dodalo by mu to gracji, tak mysle.

Napisano
  • Autor

Nie nie konkwista ,robię sam.http://www.randomxt.com/rxt/CGI/apu.htm

Tak wygląda mniej więcej mech z tego tutka który podałeś.Według mnie trochę od mojego odbiega :P

Napisano
  • Autor

No to pojedli na święta.Trzeba coś ulepić :D

2403012009bz1.th.jpg

 

2503012009bn7.th.jpg

 

I mam jedno pytanko.

Jak wydłubać te otwory na końcówce giwery ? Przypuszczam że trzeba ułożyć siatkę ale zawsze można spytać ;)

otworyne2.th.jpg

apu68.jpg

Napisano

wiesz , jak ci się nie chce bawić z tym można booleana użyć ;]

Napisano

wystarczy dodać trochę segmentów cylindrowi i nie jest tak źle mechspodfz5.jpg

Napisano
  • Autor

Teraz to też wiem.Zdążyłem to zrobić przed tobą :P

Ale jeśli ktoś ma jakiś inny sposób to zapraszam ...

EDIT

A i jeszcze jedno pytanie.Naboje najlepiej skopiować arrayem ? Czy spacing toolem i po linii (Da się tam jakoś je obracać ?)

Edytowane przez jamal333

Napisano
  • Autor

Witam

W związku z tą taśmą.Nie mogę sobie z nią poradzić.Zna ktoś dobry i szybki sposób na ułożenie tej taśmy ?

tamagv5.th.jpg

tama1jg9.th.jpg

Napisano

najłatwiej to będzie zrobić line'a tak jak maja wyglądać ta taśma dodać do niej (taśmy) "path deform binding wsm" ->pick patch (pobawić się ustawieniami) i gotowe ;]

 

wychodzi coś takiego :

pokazcp6.th.jpg

Napisano
  • Autor

M4rcus aż taka straszna kopia to to nie jest ;P Ale co ja na to poradzę...wymodelować trzeba.

Dzięki pomocy Poke jaką taką tasiemkę zrobiłem.

2604012009ue0.th.jpg

Przewody hydrauliczne do zrobienia i ostra nauka materiałów i renderowania.Podrzuci ktoś jakieś fajne materiały na te tematy ? Z góry dziękować ;)

Napisano
  • Autor

Ale te wipy lecą :D 4 dni i już jestem na połowie drugiej strony ;)

Czasu na dziubanie było mało (powrót do szkoły) .Zdążyłem zrobić tylko przewody na nóżce.

same nóżki

91944825gb1.th.jpg

nóżki z resztą cielska

2604012009oy7.th.jpg

Napisano

fajnie spoko to wyglada ,ale jesli chodzi o szczegoly to hmmm naboje do kasetki nie wejda bo za duze ;)

Napisano
  • Autor

Po jakimś tam wyrenderowaniu apu zabieram się za Sentinela (Jakąś głowę to to ma więc nie martw się) Może jakaś scenka powstanie chociaż przy 1,3 miliona poly apu ciężko to widzę.

REFKA

Matrix_Sentinel_by_kehlan.jpg

Edytowane przez jamal333

Napisano

Idziesz jak burza , gratuluje samozaparcia . Sentinel wygląda ok a że nie mam na widoku żadnej refki to nie mogę dokładnie wytknąć niezgodności , jedyne co mi nie pasuje to układ tych kończyn pod korpusem . Powodzenia

Napisano
  • Autor

To jest refka :P Sory że nie napisałem ale spieszyłem się.Na pewno zaraz posypią się słowa zawiedzenia ;)

 

P.S Na refce jest nie mój podpis .

Napisano
  • Autor

Wydaje mi się że więcej wyciągać się z samego rendera nie opłaca.Na razie nie teksturuję bo ważniejsza na razie wydaje mi się być nauka samego modelowania.

Przedstawiam wam wersje bez ps

mlkoniec1ps.jpg

i z ...

mlkoniecps.jpg

 

Mam to wrzucić do FW czy dopiero po texturce ?

Napisano

Jeżeli zabierasz się za tex to wiadomo że dopiero wrzucaj do FW po ich namalowaniu .

Czym bardziej go dopracujesz tym większe laury zbierzesz więc się nie śpiesz ;-) Powodzenia, a z tym Santinelem to nie zwróciłem uwagi na podpis .

Napisano
  • Autor

Za jakieś teksturowanie zabiorę się dopiero po kilku modelach (najwcześniej właśnie po sentinelu-wtedy postaram się oba pomalować).Może jakieś sugestie co do modelu ? Wiem że w niektórych miejscach proporcje nie te ale nie chce mi się poprawiać (jednej osobie się odgrażałem że poprawię ale leniwy jestem ostatnio ;D)

Napisano

mnie się podoba.. brawa za ilość elementów. ale zdecydowanie trzeba oteksturować. Bez map i metalicznych shaderów wygląda jak zabawka. i inaczej kamere ustawić powiedzmy z wysokości wzroku, wtedy będzie wyglądał jak jak kolos.. i jadoooom. powodzenia w dalszej pracy.

Napisano
  • Autor

Witam

Była przerwa (nauka i odpoczynek) . Powróciłem i na starcie już mam problemy z modelowaniem.MS nie jest moim przyjacielem.Gdyby ktoś miał czas ... dałby kilka rad na GG ?

Napisano

Tak jak 09121986 pisze, na 3d-palace są dobre tutki (m.in. o A3), z nich dużo się nauczysz o ms.

Napisano
  • Autor

Wiem że bardzo mało ,ale nie daję rady z ulepieniem głowy to chociaż oczy dam.

mloka18.jpg

 

Trochę podłubałem no i coś takiego.Wiem że nie powala ale od czegoś trzeba zacząć.Mówcie gdzie widzicie jakieś poważniejsze błędy.

baniaqc2.th.jpg

Co poprawić żeby to nabrało jakiegoś charakteru bo teraz wydaje mi się jakaś nijaka ta mordka ;/

Edytowane przez jamal333

Napisano

no przecież strone wcześniej dałeś refke ... a chcesz zrobić jak oryginał więc myśle ze jak zrobisz to bedzie miała wystarczająco charakteru :]

Napisano
  • Autor

Trochę krzywo ale mimo to dam ;] Jedno wyżej oko nie ma "oczodołu" bo chciałem sprawdzić czy lepiej wygląda na chama wepchane w głowę czy z "wymodelowanym" oczodołem.Nie podobają mi się ząbki więc pewnie pójdę z nim do dentysty ;)

[/url]85029427bh0.th.jpg

oczy ma jak szminka ;D

Napisano

To oczywiste, że z wymodelowanym lepiej ;) Ogólnie trzyma poziom. Keep it working ! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności