Napisano 21 Grudzień 200816 l Autor Widzę że się temat rozkręca.Generalnie na tym polega ta pracka.Czysto naukowa.Nauka modelowania była przy tej robocie priorytetem. Postaram się w miarę umiejętności zrobić z tego fajną scenkę ,którą mam już ułożoną w głowie. Levus textury w ogóle nie dotykałem.Będzie to mój chrzest bojowy :D Może i nawet spróbuję to zanimować, ale nic nie obiecuję :P
Napisano 24 Grudzień 200816 l Autor Świąteczne lenistwo wzięło górę co przyczynia się jak wiadomo do opóźnień :D Jeszcze trochę do poprawki ale to dopiero po świętach. Wesołych i zdrowych :)
Napisano 25 Grudzień 200816 l bardzo fajny model widac duzo pracy. Jedynie wydaje mi sie ze nogi moglyby byc proporcjonalnie troche wieksze. Dodalo by mu to gracji, tak mysle.
Napisano 27 Grudzień 200816 l Autor Nie nie konkwista ,robię sam.http://www.randomxt.com/rxt/CGI/apu.htm Tak wygląda mniej więcej mech z tego tutka który podałeś.Według mnie trochę od mojego odbiega :P
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor No to pojedli na święta.Trzeba coś ulepić :D I mam jedno pytanko. Jak wydłubać te otwory na końcówce giwery ? Przypuszczam że trzeba ułożyć siatkę ale zawsze można spytać ;)
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor Teraz to też wiem.Zdążyłem to zrobić przed tobą :P Ale jeśli ktoś ma jakiś inny sposób to zapraszam ... EDIT A i jeszcze jedno pytanie.Naboje najlepiej skopiować arrayem ? Czy spacing toolem i po linii (Da się tam jakoś je obracać ?) Edytowane 3 Styczeń 200916 l przez jamal333
Napisano 4 Styczeń 200916 l Autor Witam W związku z tą taśmą.Nie mogę sobie z nią poradzić.Zna ktoś dobry i szybki sposób na ułożenie tej taśmy ?
Napisano 4 Styczeń 200916 l Jak dla mnie taśma wygląda nieźle, tylko brakuje łączeń. Może pobaw się clothem? http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/realistic_spiderweb_with_waterdrops/ - link do małej pomocy.
Napisano 4 Styczeń 200916 l najłatwiej to będzie zrobić line'a tak jak maja wyglądać ta taśma dodać do niej (taśmy) "path deform binding wsm" ->pick patch (pobawić się ustawieniami) i gotowe ;] wychodzi coś takiego :
Napisano 4 Styczeń 200916 l Autor M4rcus aż taka straszna kopia to to nie jest ;P Ale co ja na to poradzę...wymodelować trzeba. Dzięki pomocy Poke jaką taką tasiemkę zrobiłem. Przewody hydrauliczne do zrobienia i ostra nauka materiałów i renderowania.Podrzuci ktoś jakieś fajne materiały na te tematy ? Z góry dziękować ;)
Napisano 8 Styczeń 200916 l Autor Ale te wipy lecą :D 4 dni i już jestem na połowie drugiej strony ;) Czasu na dziubanie było mało (powrót do szkoły) .Zdążyłem zrobić tylko przewody na nóżce. same nóżki nóżki z resztą cielska
Napisano 10 Styczeń 200916 l fajnie spoko to wyglada ,ale jesli chodzi o szczegoly to hmmm naboje do kasetki nie wejda bo za duze ;)
Napisano 11 Styczeń 200916 l Autor Po jakimś tam wyrenderowaniu apu zabieram się za Sentinela (Jakąś głowę to to ma więc nie martw się) Może jakaś scenka powstanie chociaż przy 1,3 miliona poly apu ciężko to widzę. REFKA Edytowane 12 Styczeń 200916 l przez jamal333
Napisano 11 Styczeń 200916 l Idziesz jak burza , gratuluje samozaparcia . Sentinel wygląda ok a że nie mam na widoku żadnej refki to nie mogę dokładnie wytknąć niezgodności , jedyne co mi nie pasuje to układ tych kończyn pod korpusem . Powodzenia
Napisano 11 Styczeń 200916 l Autor To jest refka :P Sory że nie napisałem ale spieszyłem się.Na pewno zaraz posypią się słowa zawiedzenia ;) P.S Na refce jest nie mój podpis .
Napisano 12 Styczeń 200916 l Autor Wydaje mi się że więcej wyciągać się z samego rendera nie opłaca.Na razie nie teksturuję bo ważniejsza na razie wydaje mi się być nauka samego modelowania. Przedstawiam wam wersje bez ps i z ... Mam to wrzucić do FW czy dopiero po texturce ?
Napisano 12 Styczeń 200916 l Jeżeli zabierasz się za tex to wiadomo że dopiero wrzucaj do FW po ich namalowaniu . Czym bardziej go dopracujesz tym większe laury zbierzesz więc się nie śpiesz ;-) Powodzenia, a z tym Santinelem to nie zwróciłem uwagi na podpis .
Napisano 12 Styczeń 200916 l Autor Za jakieś teksturowanie zabiorę się dopiero po kilku modelach (najwcześniej właśnie po sentinelu-wtedy postaram się oba pomalować).Może jakieś sugestie co do modelu ? Wiem że w niektórych miejscach proporcje nie te ale nie chce mi się poprawiać (jednej osobie się odgrażałem że poprawię ale leniwy jestem ostatnio ;D)
Napisano 13 Styczeń 200916 l mnie się podoba.. brawa za ilość elementów. ale zdecydowanie trzeba oteksturować. Bez map i metalicznych shaderów wygląda jak zabawka. i inaczej kamere ustawić powiedzmy z wysokości wzroku, wtedy będzie wyglądał jak jak kolos.. i jadoooom. powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 14 Styczeń 200916 l Animacje rob :D 3d palace ma tutka jak go od a do z zrobic z rigowaniem ;]
Napisano 19 Styczeń 200916 l Autor Witam Była przerwa (nauka i odpoczynek) . Powróciłem i na starcie już mam problemy z modelowaniem.MS nie jest moim przyjacielem.Gdyby ktoś miał czas ... dałby kilka rad na GG ?
Napisano 19 Styczeń 200916 l Tak jak 09121986 pisze, na 3d-palace są dobre tutki (m.in. o A3), z nich dużo się nauczysz o ms.
Napisano 20 Styczeń 200916 l Autor Wiem że bardzo mało ,ale nie daję rady z ulepieniem głowy to chociaż oczy dam. Trochę podłubałem no i coś takiego.Wiem że nie powala ale od czegoś trzeba zacząć.Mówcie gdzie widzicie jakieś poważniejsze błędy. Co poprawić żeby to nabrało jakiegoś charakteru bo teraz wydaje mi się jakaś nijaka ta mordka ;/ Edytowane 20 Styczeń 200916 l przez jamal333
Napisano 20 Styczeń 200916 l no przecież strone wcześniej dałeś refke ... a chcesz zrobić jak oryginał więc myśle ze jak zrobisz to bedzie miała wystarczająco charakteru :]
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor Trochę krzywo ale mimo to dam ;] Jedno wyżej oko nie ma "oczodołu" bo chciałem sprawdzić czy lepiej wygląda na chama wepchane w głowę czy z "wymodelowanym" oczodołem.Nie podobają mi się ząbki więc pewnie pójdę z nim do dentysty ;) [/url] oczy ma jak szminka ;D
Napisano 23 Styczeń 200916 l To oczywiste, że z wymodelowanym lepiej ;) Ogólnie trzyma poziom. Keep it working ! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto