Skocz do zawartości

Obiekt 3D:APU (Armored Personnel Unit) & SENTINEL


jamal333

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Widzę że się temat rozkręca.Generalnie na tym polega ta pracka.Czysto naukowa.Nauka modelowania była przy tej robocie priorytetem. Postaram się w miarę umiejętności zrobić z tego fajną scenkę ,którą mam już ułożoną w głowie.

Levus textury w ogóle nie dotykałem.Będzie to mój chrzest bojowy :D Może i nawet spróbuję to zanimować, ale nic nie obiecuję :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to też wiem.Zdążyłem to zrobić przed tobą :P

Ale jeśli ktoś ma jakiś inny sposób to zapraszam ...

EDIT

A i jeszcze jedno pytanie.Naboje najlepiej skopiować arrayem ? Czy spacing toolem i po linii (Da się tam jakoś je obracać ?)

Edytowane przez jamal333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M4rcus aż taka straszna kopia to to nie jest ;P Ale co ja na to poradzę...wymodelować trzeba.

Dzięki pomocy Poke jaką taką tasiemkę zrobiłem.

2604012009ue0.th.jpg

Przewody hydrauliczne do zrobienia i ostra nauka materiałów i renderowania.Podrzuci ktoś jakieś fajne materiały na te tematy ? Z góry dziękować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakimś tam wyrenderowaniu apu zabieram się za Sentinela (Jakąś głowę to to ma więc nie martw się) Może jakaś scenka powstanie chociaż przy 1,3 miliona poly apu ciężko to widzę.

REFKA

Matrix_Sentinel_by_kehlan.jpg

Edytowane przez jamal333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz jak burza , gratuluje samozaparcia . Sentinel wygląda ok a że nie mam na widoku żadnej refki to nie mogę dokładnie wytknąć niezgodności , jedyne co mi nie pasuje to układ tych kończyn pod korpusem . Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że więcej wyciągać się z samego rendera nie opłaca.Na razie nie teksturuję bo ważniejsza na razie wydaje mi się być nauka samego modelowania.

Przedstawiam wam wersje bez ps

mlkoniec1ps.jpg

i z ...

mlkoniecps.jpg

 

Mam to wrzucić do FW czy dopiero po texturce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zabierasz się za tex to wiadomo że dopiero wrzucaj do FW po ich namalowaniu .

Czym bardziej go dopracujesz tym większe laury zbierzesz więc się nie śpiesz ;-) Powodzenia, a z tym Santinelem to nie zwróciłem uwagi na podpis .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jakieś teksturowanie zabiorę się dopiero po kilku modelach (najwcześniej właśnie po sentinelu-wtedy postaram się oba pomalować).Może jakieś sugestie co do modelu ? Wiem że w niektórych miejscach proporcje nie te ale nie chce mi się poprawiać (jednej osobie się odgrażałem że poprawię ale leniwy jestem ostatnio ;D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się podoba.. brawa za ilość elementów. ale zdecydowanie trzeba oteksturować. Bez map i metalicznych shaderów wygląda jak zabawka. i inaczej kamere ustawić powiedzmy z wysokości wzroku, wtedy będzie wyglądał jak jak kolos.. i jadoooom. powodzenia w dalszej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że bardzo mało ,ale nie daję rady z ulepieniem głowy to chociaż oczy dam.

mloka18.jpg

 

Trochę podłubałem no i coś takiego.Wiem że nie powala ale od czegoś trzeba zacząć.Mówcie gdzie widzicie jakieś poważniejsze błędy.

baniaqc2.th.jpg

Co poprawić żeby to nabrało jakiegoś charakteru bo teraz wydaje mi się jakaś nijaka ta mordka ;/

Edytowane przez jamal333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności