jamal333 Napisano 21 Grudzień 2008 Autor Napisano 21 Grudzień 2008 Widzę że się temat rozkręca.Generalnie na tym polega ta pracka.Czysto naukowa.Nauka modelowania była przy tej robocie priorytetem. Postaram się w miarę umiejętności zrobić z tego fajną scenkę ,którą mam już ułożoną w głowie. Levus textury w ogóle nie dotykałem.Będzie to mój chrzest bojowy :D Może i nawet spróbuję to zanimować, ale nic nie obiecuję :P
indian Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 pożyjemy, zobaczymy , i jak tam idzie z łapkami robota.
jamal333 Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Napisano 24 Grudzień 2008 Świąteczne lenistwo wzięło górę co przyczynia się jak wiadomo do opóźnień :D Jeszcze trochę do poprawki ale to dopiero po świętach. Wesołych i zdrowych :)
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 bardzo fajny model widac duzo pracy. Jedynie wydaje mi sie ze nogi moglyby byc proporcjonalnie troche wieksze. Dodalo by mu to gracji, tak mysle.
jamal333 Napisano 27 Grudzień 2008 Autor Napisano 27 Grudzień 2008 Nie nie konkwista ,robię sam.http://www.randomxt.com/rxt/CGI/apu.htm Tak wygląda mniej więcej mech z tego tutka który podałeś.Według mnie trochę od mojego odbiega :P
jamal333 Napisano 3 Styczeń 2009 Autor Napisano 3 Styczeń 2009 No to pojedli na święta.Trzeba coś ulepić :D I mam jedno pytanko. Jak wydłubać te otwory na końcówce giwery ? Przypuszczam że trzeba ułożyć siatkę ale zawsze można spytać ;)
Poke Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 wiesz , jak ci się nie chce bawić z tym można booleana użyć ;]
jamal333 Napisano 3 Styczeń 2009 Autor Napisano 3 Styczeń 2009 Używałem ale błędy się porobiły straszne więc odpuściłem :)
Poke Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 wystarczy dodać trochę segmentów cylindrowi i nie jest tak źle
jamal333 Napisano 3 Styczeń 2009 Autor Napisano 3 Styczeń 2009 (edytowane) Teraz to też wiem.Zdążyłem to zrobić przed tobą :P Ale jeśli ktoś ma jakiś inny sposób to zapraszam ... EDIT A i jeszcze jedno pytanie.Naboje najlepiej skopiować arrayem ? Czy spacing toolem i po linii (Da się tam jakoś je obracać ?) Edytowane 3 Styczeń 2009 przez jamal333
jamal333 Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 Witam W związku z tą taśmą.Nie mogę sobie z nią poradzić.Zna ktoś dobry i szybki sposób na ułożenie tej taśmy ?
KamillM Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Jak dla mnie taśma wygląda nieźle, tylko brakuje łączeń. Może pobaw się clothem? http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/realistic_spiderweb_with_waterdrops/ - link do małej pomocy.
Poke Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 najłatwiej to będzie zrobić line'a tak jak maja wyglądać ta taśma dodać do niej (taśmy) "path deform binding wsm" ->pick patch (pobawić się ustawieniami) i gotowe ;] wychodzi coś takiego :
M4rcus Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 hmm, ludzie z matrixa wyraznie odbili te guny z m-60:P
jamal333 Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 M4rcus aż taka straszna kopia to to nie jest ;P Ale co ja na to poradzę...wymodelować trzeba. Dzięki pomocy Poke jaką taką tasiemkę zrobiłem. Przewody hydrauliczne do zrobienia i ostra nauka materiałów i renderowania.Podrzuci ktoś jakieś fajne materiały na te tematy ? Z góry dziękować ;)
jamal333 Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Napisano 8 Styczeń 2009 Ale te wipy lecą :D 4 dni i już jestem na połowie drugiej strony ;) Czasu na dziubanie było mało (powrót do szkoły) .Zdążyłem zrobić tylko przewody na nóżce. same nóżki nóżki z resztą cielska
jamal333 Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 Kilka rzeczy do korekty i modelowanie skonczone
09121986 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 fajnie spoko to wyglada ,ale jesli chodzi o szczegoly to hmmm naboje do kasetki nie wejda bo za duze ;)
jamal333 Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 Dlatego napisałem że kilka rzeczy jeszcze do korekty ;P
jamal333 Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 (edytowane) Po jakimś tam wyrenderowaniu apu zabieram się za Sentinela (Jakąś głowę to to ma więc nie martw się) Może jakaś scenka powstanie chociaż przy 1,3 miliona poly apu ciężko to widzę. REFKA Edytowane 12 Styczeń 2009 przez jamal333
mileS Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Idziesz jak burza , gratuluje samozaparcia . Sentinel wygląda ok a że nie mam na widoku żadnej refki to nie mogę dokładnie wytknąć niezgodności , jedyne co mi nie pasuje to układ tych kończyn pod korpusem . Powodzenia
KamillM Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 jamal333, to co wkleiłeś to referka czy już tyle zrobiłeś?
jamal333 Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 To jest refka :P Sory że nie napisałem ale spieszyłem się.Na pewno zaraz posypią się słowa zawiedzenia ;) P.S Na refce jest nie mój podpis .
jamal333 Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 Wydaje mi się że więcej wyciągać się z samego rendera nie opłaca.Na razie nie teksturuję bo ważniejsza na razie wydaje mi się być nauka samego modelowania. Przedstawiam wam wersje bez ps i z ... Mam to wrzucić do FW czy dopiero po texturce ?
mileS Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Jeżeli zabierasz się za tex to wiadomo że dopiero wrzucaj do FW po ich namalowaniu . Czym bardziej go dopracujesz tym większe laury zbierzesz więc się nie śpiesz ;-) Powodzenia, a z tym Santinelem to nie zwróciłem uwagi na podpis .
jamal333 Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 Za jakieś teksturowanie zabiorę się dopiero po kilku modelach (najwcześniej właśnie po sentinelu-wtedy postaram się oba pomalować).Może jakieś sugestie co do modelu ? Wiem że w niektórych miejscach proporcje nie te ale nie chce mi się poprawiać (jednej osobie się odgrażałem że poprawię ale leniwy jestem ostatnio ;D)
mis3k Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 mnie się podoba.. brawa za ilość elementów. ale zdecydowanie trzeba oteksturować. Bez map i metalicznych shaderów wygląda jak zabawka. i inaczej kamere ustawić powiedzmy z wysokości wzroku, wtedy będzie wyglądał jak jak kolos.. i jadoooom. powodzenia w dalszej pracy.
09121986 Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Animacje rob :D 3d palace ma tutka jak go od a do z zrobic z rigowaniem ;]
jamal333 Napisano 19 Styczeń 2009 Autor Napisano 19 Styczeń 2009 Witam Była przerwa (nauka i odpoczynek) . Powróciłem i na starcie już mam problemy z modelowaniem.MS nie jest moim przyjacielem.Gdyby ktoś miał czas ... dałby kilka rad na GG ?
KamillM Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Tak jak 09121986 pisze, na 3d-palace są dobre tutki (m.in. o A3), z nich dużo się nauczysz o ms.
jamal333 Napisano 20 Styczeń 2009 Autor Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) Wiem że bardzo mało ,ale nie daję rady z ulepieniem głowy to chociaż oczy dam. Trochę podłubałem no i coś takiego.Wiem że nie powala ale od czegoś trzeba zacząć.Mówcie gdzie widzicie jakieś poważniejsze błędy. Co poprawić żeby to nabrało jakiegoś charakteru bo teraz wydaje mi się jakaś nijaka ta mordka ;/ Edytowane 20 Styczeń 2009 przez jamal333
09121986 Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 no przecież strone wcześniej dałeś refke ... a chcesz zrobić jak oryginał więc myśle ze jak zrobisz to bedzie miała wystarczająco charakteru :]
jamal333 Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 Trochę krzywo ale mimo to dam ;] Jedno wyżej oko nie ma "oczodołu" bo chciałem sprawdzić czy lepiej wygląda na chama wepchane w głowę czy z "wymodelowanym" oczodołem.Nie podobają mi się ząbki więc pewnie pójdę z nim do dentysty ;) [/url] oczy ma jak szminka ;D
NV Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 To oczywiste, że z wymodelowanym lepiej ;) Ogólnie trzyma poziom. Keep it working ! :)
Equilibrium` Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Jak dla mnie wygląda świetnie :) Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się