Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Wlasnie zarejestrowalem sie na forum i postanowilem wrzucic pierwsza pracke :) Wiem, ze to nic wielkiego - wprawe mam jeszcze mala bo cwicze maxa w zasadzie dopiero od wakacji ale mimo prosilbym o konstruktywna krytyke, porady itd. itp. :)

 

Z gory dzieki i pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dużo lepiej by wyglądało gdyby dać jakieś GI (advanced lighting), światło skylight i direct do symulacji słońca. Teraz światło jest po prostu okrutne. Woda w łódce to dość nieprzyjemny błąd. Brak odbić na wodzie blisko łódki - to wina braku enviromentu (jakaś mapka HDRI nieba by się przydała). Włączenie foga pomoże uzyskać nieco klimatu.

 

A prace tego typu radziłbym dawać do WIPa - tam Ci ludzie pomogą ją ulepszyć. Tu w zasadzie tylko komentarze się daje, a te jak mniemam nie będą raczej bardzo przyjemne.

Napisano

Można by z tego zrobić niezły renderek gdyby zmienić materiały i łódkę dopracować.

Napisano

może takie lekkie volume light prześwitujące przez konary tropikalnych drzew amazonii. :D

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze panowie :) Fakt, ze pracka powinna wpierw przejsc przez WIPa - moj blad i przepraszam ;) Wyprobuje rozne warianty oswietlenia i pokaze efekty w WIPie.

Napisano

Eee tam co chcecie, ja bym z tego niezły horrorek zrobił ;] juz widzę setki rąk wystających z tej czarnej mazi (tzn wody) próbujące wciągnąć tą biedną łódeczkę w swoją czarną otchłań! aaaa!!! - no a tak poza tym to zemną wszystko ok ;]

Napisano
  • Autor

Renderer to mental ray na 3ds maxie 2009. Przy tej scence uzylem swiatla standard, ale dzis od rana mecze sie z photometric - jeden target i dwa free do tla. Wkleje zaraz pracke do WIPa i prosze uprzejmie o pomoc bo czuje, ze inaczej strace nad tym zyciem :)

Napisano

gdyby tylko łódka miała trochę więcej polygonów to byłoby nieźle :) wygląd to trochę jak z jakiejś gierki kiedy nie można sobie na HiDetail pozwolić :)

 

Ta żęsa, zielsko czy co to tam jest na powierzchni wody powinno chyba falować razem z wodą, no i jakiś bump na to zielsko. I skoro już o falowaniu to przydałyby się jakieś zmarszczki naokoło łodzi. Modyfikator ripple - poczytaj w helpie jak stosować jeśli nie wiesz.

 

A ta wodo w środku to w sumie nie taki kataklizm... w końcu nic dziwnego że taka krypa zaczyna tonąć w bajorze :)

 

Spróbój dać jakiś plane z obrazkiem dna i dać mały refraction, bo bez choćby małego refracta to wygląda to jak smoła.

 

Niestey co do oświetlenia to niewiele ci pomogę bo mentala znam słabo, ale masz o tyle dobrze że w helpie maxa masz go od A do Z wyjaśnionego. Poczytaj o Final Gather i Global Illumination (FG i GI), w maxie 2009 uprościli trochę interface mentala więc nie powinieneś mieć problemów.

 

no i chyba lepiej ten topic do WIPa przenieś bo jeszcze da się z niego coś wyciągnąć.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.