Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Wlasnie zarejestrowalem sie na forum i postanowilem wrzucic pierwsza pracke :) Wiem, ze to nic wielkiego - wprawe mam jeszcze mala bo cwicze maxa w zasadzie dopiero od wakacji ale mimo prosilbym o konstruktywna krytyke, porady itd. itp. :)

 

Z gory dzieki i pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dużo lepiej by wyglądało gdyby dać jakieś GI (advanced lighting), światło skylight i direct do symulacji słońca. Teraz światło jest po prostu okrutne. Woda w łódce to dość nieprzyjemny błąd. Brak odbić na wodzie blisko łódki - to wina braku enviromentu (jakaś mapka HDRI nieba by się przydała). Włączenie foga pomoże uzyskać nieco klimatu.

 

A prace tego typu radziłbym dawać do WIPa - tam Ci ludzie pomogą ją ulepszyć. Tu w zasadzie tylko komentarze się daje, a te jak mniemam nie będą raczej bardzo przyjemne.

Napisano

Dzieki za komentarze panowie :) Fakt, ze pracka powinna wpierw przejsc przez WIPa - moj blad i przepraszam ;) Wyprobuje rozne warianty oswietlenia i pokaze efekty w WIPie.

Napisano

Eee tam co chcecie, ja bym z tego niezły horrorek zrobił ;] juz widzę setki rąk wystających z tej czarnej mazi (tzn wody) próbujące wciągnąć tą biedną łódeczkę w swoją czarną otchłań! aaaa!!! - no a tak poza tym to zemną wszystko ok ;]

Napisano

Renderer to mental ray na 3ds maxie 2009. Przy tej scence uzylem swiatla standard, ale dzis od rana mecze sie z photometric - jeden target i dwa free do tla. Wkleje zaraz pracke do WIPa i prosze uprzejmie o pomoc bo czuje, ze inaczej strace nad tym zyciem :)

Napisano

gdyby tylko łódka miała trochę więcej polygonów to byłoby nieźle :) wygląd to trochę jak z jakiejś gierki kiedy nie można sobie na HiDetail pozwolić :)

 

Ta żęsa, zielsko czy co to tam jest na powierzchni wody powinno chyba falować razem z wodą, no i jakiś bump na to zielsko. I skoro już o falowaniu to przydałyby się jakieś zmarszczki naokoło łodzi. Modyfikator ripple - poczytaj w helpie jak stosować jeśli nie wiesz.

 

A ta wodo w środku to w sumie nie taki kataklizm... w końcu nic dziwnego że taka krypa zaczyna tonąć w bajorze :)

 

Spróbój dać jakiś plane z obrazkiem dna i dać mały refraction, bo bez choćby małego refracta to wygląda to jak smoła.

 

Niestey co do oświetlenia to niewiele ci pomogę bo mentala znam słabo, ale masz o tyle dobrze że w helpie maxa masz go od A do Z wyjaśnionego. Poczytaj o Final Gather i Global Illumination (FG i GI), w maxie 2009 uprościli trochę interface mentala więc nie powinieneś mieć problemów.

 

no i chyba lepiej ten topic do WIPa przenieś bo jeszcze da się z niego coś wyciągnąć.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności