Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zamieszczam moje pierwsze modele :D Powiedzcie co źle robie. Weim że klinge (tak sie chyba mówi :P) źle robie ale nie mam pojęcia jak to poprawić. Proszę ocenić od 0 - 10.

Edytowane przez GneX
Zmiana nazwy tematu
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej witaj na forum, zmien nazwe watku tak jak kaza w rules:>

 

na modelu strasznie malo detali i dziwnie powyginnana siatka, powodzenia dalej

 

moja ocena to 1, sorry ale na wiecej nie moge sobie pozwolic:]

Napisano

Nazwy tematu nie moge zmienić ;/. Mógłbyś powiedzieć co i jak poprawić? W 3ds max siedze dopiero 6 dni i sam się uczę więc ja z siebie trochę jestem zadowolony :D Jeśli masz jakieś tutki jak robić bronie to proszę wyślij.

Napisano

oj bracie kazdy kto zaczyna szuka na wlasna reke w google:> naserio tego jest mnostwo. ale polecam ci na pocztek sobie kupic ksiazke 3ds max po porstu gdzie jest wszystko po kolei wytlumaczone (no prawie wszystko) a potem leciec z tutoriali. Poszukaj w google: 3ds max tutorials. Mam nadzieje ze znasz troche angielski?

 

Nazwe watku mozez zmiec po wejsci w edytuj a potem w wyslij zaawansowane

Napisano

Hej tutaj :http://digitalapprentice.net/Community/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=154 jest bardzo fajny video tutorial o modelowaniu nieorganicznym (oszyfiście po angielsku;))tylko musisz się zarejestrować żeby obejrzeć.

  • Confused 1
Napisano

Dodałem nowy model. Co o nim myślicie? Trochę lepiej robię? (Jest to ostatni)

Skąd wziąć tekstury mieczy? Ostrza , klingi? Wiem że jest linkownia ale mi chodzi o dokładną stronę bo szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się przeszukiwanie tysięcy stron. Drugie pytanie: Da się np. wyciąć kawałek ostrza z obrazka jakiegoś miecza, dodać odpowiednio tło i dać to jako teksturę? Za odpowiedzi serdecznie dziękuje :D

Napisano

Ja dam 2. 1 na zachete + 1 za to ze to nie samochod :)

6 dni, no, no, dobrze wiedziec ze w swieta nie proznujesz.

Wiec od poczatku:

- zapoznaj sie z google, to podstawowe narzedzie grafika. Nie pisz ze nie chce ci sie przeszukiwac linkow, nikt inny za ciebie tego nie zrobi, a wpisanie 1 dobrego hasla w google zalatwi sprawe. To samo sie tyczy tutoriali.

- zacznij od znalezienia dobrej referencji miecza, a pozniej sproboj go wymodelowac, jak cos nie wiesz to F1 > google > forum (koniecznie ta kolejnosc :) ).

 

powodzenia w nauce.

Napisano

Dałem modyfikator Unwrap UVW , dodałem teksturkę i chciałem ją poukładać według pewnego tutorialu. Jednak zamiast obrazku tekstury (w Edit) mam z tyłu białe pole. Czemu?

Napisano

Musisz zanaczyć poligony które chcesz mapować -rozwiń modyfikator unwrap,wybierz face,zaznacz face którym chcesz nadać mapowanie ,wybierz któreś mapowanie-np.planar...a najlepiej poczytaj jakiś tutorial o unwarpie;)

Napisano (edytowane)

Sam już doszedłem:) Dzięki za pomoc :D Zaraz umieszczę tu efekt mojej pracy :P

PS. Dodałem miecz :D. Lepiej wygląda?

Edytowane przez GneX
Napisano

Nie skąd wziąść ale jak zrobić;)Zajrzyj do działu Game art,pooglądaj,poczytaj ,a i pokaż screena z gry z twoim mieczem będzie trochę śmiechu;)

Napisano

Nie pokaże ponieważ dowiedziałem się że tekstury są w złych rozmiarach i silnik zamieniał je na własne przez co wychodziło kamienne g**** (cenzura oczywiście ;p) Jak zrobie tekstury to pokaże :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności