GneX Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 (edytowane) Zamieszczam moje pierwsze modele :D Powiedzcie co źle robie. Weim że klinge (tak sie chyba mówi :P) źle robie ale nie mam pojęcia jak to poprawić. Proszę ocenić od 0 - 10. Edytowane 26 Grudzień 2008 przez GneX Zmiana nazwy tematu
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 hej witaj na forum, zmien nazwe watku tak jak kaza w rules:> na modelu strasznie malo detali i dziwnie powyginnana siatka, powodzenia dalej moja ocena to 1, sorry ale na wiecej nie moge sobie pozwolic:]
GneX Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Napisano 25 Grudzień 2008 Nazwy tematu nie moge zmienić ;/. Mógłbyś powiedzieć co i jak poprawić? W 3ds max siedze dopiero 6 dni i sam się uczę więc ja z siebie trochę jestem zadowolony :D Jeśli masz jakieś tutki jak robić bronie to proszę wyślij.
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 oj bracie kazdy kto zaczyna szuka na wlasna reke w google:> naserio tego jest mnostwo. ale polecam ci na pocztek sobie kupic ksiazke 3ds max po porstu gdzie jest wszystko po kolei wytlumaczone (no prawie wszystko) a potem leciec z tutoriali. Poszukaj w google: 3ds max tutorials. Mam nadzieje ze znasz troche angielski? Nazwe watku mozez zmiec po wejsci w edytuj a potem w wyslij zaawansowane
Eden-3d Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Witam na forum,moja ocena to 0, na tym forum jest cala masa tuturiali,powodzenia w nauce :)
mafida Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Hej tutaj :http://digitalapprentice.net/Community/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=154 jest bardzo fajny video tutorial o modelowaniu nieorganicznym (oszyfiście po angielsku;))tylko musisz się zarejestrować żeby obejrzeć. 1
GneX Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Napisano 25 Grudzień 2008 Dodałem nowy model. Co o nim myślicie? Trochę lepiej robię? (Jest to ostatni) Skąd wziąć tekstury mieczy? Ostrza , klingi? Wiem że jest linkownia ale mi chodzi o dokładną stronę bo szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się przeszukiwanie tysięcy stron. Drugie pytanie: Da się np. wyciąć kawałek ostrza z obrazka jakiegoś miecza, dodać odpowiednio tło i dać to jako teksturę? Za odpowiedzi serdecznie dziękuje :D
mafida Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Najpierw go dobrze wymodeluj,teksturą będziesz się matrwił póżniej... PS.Pokaż siatkę i napisz do czego ten miecz
mirach Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Ja dam 2. 1 na zachete + 1 za to ze to nie samochod :) 6 dni, no, no, dobrze wiedziec ze w swieta nie proznujesz. Wiec od poczatku: - zapoznaj sie z google, to podstawowe narzedzie grafika. Nie pisz ze nie chce ci sie przeszukiwac linkow, nikt inny za ciebie tego nie zrobi, a wpisanie 1 dobrego hasla w google zalatwi sprawe. To samo sie tyczy tutoriali. - zacznij od znalezienia dobrej referencji miecza, a pozniej sproboj go wymodelowac, jak cos nie wiesz to F1 > google > forum (koniecznie ta kolejnosc :) ). powodzenia w nauce.
GneX Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Są to modele do gry dlatego one są low-poly. Stary engine gothica I nie zniósł by dużej liczby poly :D. Jeżeli to jest siatka to łap: http://img370.imageshack.us/my.php?image=siatkamiecz4ym8.jpg
blinq Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 Hej! Polecam fajny tuorial: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp Jest tam sekcja modelowania miecza - naprawdę spoko. Pozdrawiam i nie poddawaj się!;)
mafida Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 To jak low-poly to walnij teksturke(chociażby tak jak napisałeś ze zdjęcia jakiegoś miecza) wrzucaj do Gothica i zobacz jak wygląda;)
GneX Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Dałem modyfikator Unwrap UVW , dodałem teksturkę i chciałem ją poukładać według pewnego tutorialu. Jednak zamiast obrazku tekstury (w Edit) mam z tyłu białe pole. Czemu?
mafida Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 Dałeś w edit w prawym górnym rogu pick texture /bitmap?
GneX Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Dałem to ale nie mam dostępu do opcji mapping
mafida Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 Musisz zanaczyć poligony które chcesz mapować -rozwiń modyfikator unwrap,wybierz face,zaznacz face którym chcesz nadać mapowanie ,wybierz któreś mapowanie-np.planar...a najlepiej poczytaj jakiś tutorial o unwarpie;)
GneX Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 (edytowane) Sam już doszedłem:) Dzięki za pomoc :D Zaraz umieszczę tu efekt mojej pracy :P PS. Dodałem miecz :D. Lepiej wygląda? Edytowane 26 Grudzień 2008 przez GneX
GneX Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Dodałem mieczyk ;p Sory za 2x post proszę moderatora o usunięcie go .. ;/
mafida Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 Wygląda jak wyglada-ciemno jak w d...:)Pokaż lepiej jak w grze wyglada jak ci się uda go wrzucić:) Pozdr.
khatake Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 zupelnie nic nie widac. tragiczna rozdzielczosc, tragiczna ciemnia, tragiczny kadr. samego modelu nie oceniam...nie widac go...
GneX Napisano 28 Grudzień 2008 Autor Napisano 28 Grudzień 2008 W grze wygląda tragicznie ;/ Nie mam pojęcia skąd wsiąść tekstury mieczy :(
mafida Napisano 28 Grudzień 2008 Napisano 28 Grudzień 2008 Nie skąd wziąść ale jak zrobić;)Zajrzyj do działu Game art,pooglądaj,poczytaj ,a i pokaż screena z gry z twoim mieczem będzie trochę śmiechu;)
GneX Napisano 29 Grudzień 2008 Autor Napisano 29 Grudzień 2008 Nie pokaże ponieważ dowiedziałem się że tekstury są w złych rozmiarach i silnik zamieniał je na własne przez co wychodziło kamienne g**** (cenzura oczywiście ;p) Jak zrobie tekstury to pokaże :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się