Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zamieszczam moje pierwsze modele :D Powiedzcie co źle robie. Weim że klinge (tak sie chyba mówi :P) źle robie ale nie mam pojęcia jak to poprawić. Proszę ocenić od 0 - 10.

Edytowane przez GneX
Zmiana nazwy tematu

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej witaj na forum, zmien nazwe watku tak jak kaza w rules:>

 

na modelu strasznie malo detali i dziwnie powyginnana siatka, powodzenia dalej

 

moja ocena to 1, sorry ale na wiecej nie moge sobie pozwolic:]

Napisano
  • Autor

Nazwy tematu nie moge zmienić ;/. Mógłbyś powiedzieć co i jak poprawić? W 3ds max siedze dopiero 6 dni i sam się uczę więc ja z siebie trochę jestem zadowolony :D Jeśli masz jakieś tutki jak robić bronie to proszę wyślij.

Napisano

oj bracie kazdy kto zaczyna szuka na wlasna reke w google:> naserio tego jest mnostwo. ale polecam ci na pocztek sobie kupic ksiazke 3ds max po porstu gdzie jest wszystko po kolei wytlumaczone (no prawie wszystko) a potem leciec z tutoriali. Poszukaj w google: 3ds max tutorials. Mam nadzieje ze znasz troche angielski?

 

Nazwe watku mozez zmiec po wejsci w edytuj a potem w wyslij zaawansowane

Napisano

Witam na forum,moja ocena to 0, na tym forum jest cala masa tuturiali,powodzenia w nauce :)

Napisano

Hej tutaj :http://digitalapprentice.net/Community/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=154 jest bardzo fajny video tutorial o modelowaniu nieorganicznym (oszyfiście po angielsku;))tylko musisz się zarejestrować żeby obejrzeć.

Napisano
  • Autor

Dodałem nowy model. Co o nim myślicie? Trochę lepiej robię? (Jest to ostatni)

Skąd wziąć tekstury mieczy? Ostrza , klingi? Wiem że jest linkownia ale mi chodzi o dokładną stronę bo szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się przeszukiwanie tysięcy stron. Drugie pytanie: Da się np. wyciąć kawałek ostrza z obrazka jakiegoś miecza, dodać odpowiednio tło i dać to jako teksturę? Za odpowiedzi serdecznie dziękuje :D

Napisano

Najpierw go dobrze wymodeluj,teksturą będziesz się matrwił póżniej...

PS.Pokaż siatkę i napisz do czego ten miecz

Napisano

Ja dam 2. 1 na zachete + 1 za to ze to nie samochod :)

6 dni, no, no, dobrze wiedziec ze w swieta nie proznujesz.

Wiec od poczatku:

- zapoznaj sie z google, to podstawowe narzedzie grafika. Nie pisz ze nie chce ci sie przeszukiwac linkow, nikt inny za ciebie tego nie zrobi, a wpisanie 1 dobrego hasla w google zalatwi sprawe. To samo sie tyczy tutoriali.

- zacznij od znalezienia dobrej referencji miecza, a pozniej sproboj go wymodelowac, jak cos nie wiesz to F1 > google > forum (koniecznie ta kolejnosc :) ).

 

powodzenia w nauce.

Napisano

To jak low-poly to walnij teksturke(chociażby tak jak napisałeś ze zdjęcia jakiegoś miecza) wrzucaj do Gothica i zobacz jak wygląda;)

Napisano
  • Autor

Dałem modyfikator Unwrap UVW , dodałem teksturkę i chciałem ją poukładać według pewnego tutorialu. Jednak zamiast obrazku tekstury (w Edit) mam z tyłu białe pole. Czemu?

Napisano
  • Autor

Dałem to ale nie mam dostępu do opcji mapping

Napisano

Musisz zanaczyć poligony które chcesz mapować -rozwiń modyfikator unwrap,wybierz face,zaznacz face którym chcesz nadać mapowanie ,wybierz któreś mapowanie-np.planar...a najlepiej poczytaj jakiś tutorial o unwarpie;)

Napisano
  • Autor

Sam już doszedłem:) Dzięki za pomoc :D Zaraz umieszczę tu efekt mojej pracy :P

PS. Dodałem miecz :D. Lepiej wygląda?

Edytowane przez GneX

Napisano
  • Autor

Dodałem mieczyk ;p

Sory za 2x post proszę moderatora o usunięcie go .. ;/

Napisano

Wygląda jak wyglada-ciemno jak w d...:)Pokaż lepiej jak w grze wyglada jak ci się uda go wrzucić:)

Pozdr.

Napisano

zupelnie nic nie widac. tragiczna rozdzielczosc, tragiczna ciemnia, tragiczny kadr. samego modelu nie oceniam...nie widac go...

Napisano
  • Autor

W grze wygląda tragicznie ;/ Nie mam pojęcia skąd wsiąść tekstury mieczy :(

Napisano

Nie skąd wziąść ale jak zrobić;)Zajrzyj do działu Game art,pooglądaj,poczytaj ,a i pokaż screena z gry z twoim mieczem będzie trochę śmiechu;)

Napisano
  • Autor

Nie pokaże ponieważ dowiedziałem się że tekstury są w złych rozmiarach i silnik zamieniał je na własne przez co wychodziło kamienne g**** (cenzura oczywiście ;p) Jak zrobie tekstury to pokaże :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności