Napisano 26 Grudzień 200816 l Witam, zakładam ten temat aby pokazać moje skromne modele 3D. Grafika 3D interesuje sie od niedawna (ok. 6 miesiecy z przerwami). Modele nie sa jakies super ekstra ale co tam dopiero sie ucze ^^. Na początek daje to co już zrobiłem: Zacznijmy od 1 pracy...: ...a skończmy na ostatniej. Narazie to tyle z moich prac ^^ Co do tego telefonu to model low-poly i wiekszośc to tekstura, a co do PSP to model jeszcze nieskończony i pracuje nad nim. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :) Edytowane 2 Luty 200916 l przez WilL
Napisano 26 Grudzień 200816 l Gz :D podoba mi się szczególnie katana i drugi obrazek z tym stolikiem. Najmniej podoba mi render gdzie są te opony ;/ Jakoś tak ci głupio wyszło. Ogólnie mi się podoba :D Powodzenia
Napisano 26 Grudzień 200816 l pierwszy obrazek to jakis test ? bo nie lapie nawet o co w nim chodzi(kostka lodu?).2 to kopia jakiegos tutoriala...wiec nie wiele mozna o tym powiedziec. 3 to potwornosc...naprawde nawet nie chce zaczynac wymieniac co powinno zostac zmienione bo chcialbym sie przespac dzis w nocy. 4 i 5 takie wizki na poczcatkujacego (ale odkrycie...). proporcje troche nie takie i nad oswietleniem moglbys popracowac (np podkrecic liczbe fotonow bo na suficie jest sporo plam. 6 ...kilka boxow z noisem w odpowiednich miejscach by przypominaly stol i krzesla...ujdzie ale nie wiem jakim cudem mialyby wytrzymac ciezar zwyklego czlowieka. 7...nie chce mi sie nawet...mordka i tyle. 8 nawet nawet tylko znow swiatlo do poprawki i o co chodzi z tym wiatrem w korytarzu? jak ktos to oglada to ma sie domyslac ze pewnie brakuje polowy budynku za plecami kamerzysty ? no poprostu przekombinowales. 9, 10 nie mam nawet co o nich powiedziec bo nic tam praktycznie nie ma. 11 katana ktora jest zdziebeczko za waska ;p mogles poszukac kilku zdjec bo naprawde strasznie waska jest. no i oczywiscie material z niej do kosza(odkad cala katana jest metalowa ?) 12 telefon calkiem calkiem ale bez siatki trudno ocenic szczegolnie ze jak sam powiedziales w wiekszosci to tekstura. 13 PSP spoko tylko strasznie kanciaste. zapoznaj sie z narzedziem CHAMFER polaczonym ze SMOOTHEM...dziala cuda ;p wiec proboj dalej i nie trac checi i zapalu. czekam na dalsze pracki
Napisano 26 Grudzień 200816 l Bardzo podoba mnie się piaty(5), siódmy(7), oraz dziesiąty(10), ta konsolka strasznie kanciasta,osobiście nie chciał bym takiej. w 100% zgadzam się z khatake, chamfer może zdziałać cuda Pozdro
Napisano 27 Grudzień 200816 l Widać że od pierwszej(kostka lodu) do ostatniej pracy wiele się nauczyłeś . Mało TS'a(Ms'a) widać a jak już jest gdzieś zastosowany np. na oponach to wygląda to dość tragicznie . A teraz po kolej co mi się nie podoba w obrazkach. 1.Odbicia światła wyszły nieciekawie i w sumie mało pokazane. 2.Zamiast okrągłych opon z kanciastym bieżnikiem zrobiłeś kanciastą oponę z okrągłym bieżnikiem. 3,4 . Sztywne płaskie poduchy , słaby render i mało bajerów. 5. Zbyt cienkie/małe deseczki . 6. Hmm tego to bym nawet do skrajnej Abstrakcji ciastko-myszy nie porównał. 7.Tu już lepiej , tylko że pojedynczy panel ma z 5 metrów , wszystkie kartki mają takie same wartości NOISE i za dużo się to fżystko( ;] ) błyszczy . 8.Fajnie ten TOON'owy efekt wyszedł na kartkach, fajniejsza czcionka i było by nawet OK . Rozumiem że to jakiś baner czy inne diabelstwo pod klan czy jakoś tak . Ale zamiast tego napisu i znaczków dałbym jakąś fajną broń. 9. Można by było z tego nawet fajną lokacje wyciągnąć , tylko ze za mało detali , złe oświetlenie i textury takie sobie. 10. Ostrze grubsze i na rączce byś mógł dać skórę(tak jak np. w rakiecie do tenisa) . 11.Tu wszystko zależy jaką masz siatkę . 12.13.14 itd. Ładnie idzie tylko chamfera i smootha używaj . Ogólnie to bierz to wszystko jako konstruktywną krytykę , wiadomo fajnie jest dostać pochwały ale to krytyka nasuwa pewne przemyślenia do odbiorcy . I kontroluje by autor nie zapadł na chorobę która objawia się ogólnym samozachwytem i niedostrzeganiem swych błędów ;]. Idź dalej w tym tempie do przodu to niedługo będzie już czego zazdrościć .
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor Witam, dzis przedstawiam nowe prace :) Moze nienajlepsze ale dobre są. Wszystkie robione programem Terragen oraz Terragen 2 BETA :P Mam nadzije że sie spodoba :) Czas pracy ok. 10 minut (ost. praca 30 minut). Zapraszam do komentowania :)
Napisano 15 Styczeń 200916 l 3 ma jakiś taki fajny klimat.Jeżeli to jest twoja teczka to wysil się jakoś i pokaż coś co zajmie ci kilka dni bo po co zasypywać wątek pracami 10 minutowymi które poziomem nie grzeszą ?
Napisano 15 Styczeń 200916 l bez urazy ale jesli to terragen to nie bardzo jest co oceniać z punktu widzenia grafiki bo uzywasz jakby nie było generatora.
Napisano 2 Luty 200916 l Autor No to znowu ja i moje badziewia. Dzis mam do was pytanie jak mozna poprawic ten rebder (a raczej jego ustawienia) bo odrazu widać że realistyczne to nie jest :( Chciałbym zrobić to w miare realistyczne ale za nic nie moge chociaż próbuje różnych ustawień. No i teraz coś aby wam pomóc to soft jaki używam; 3ds max 9 oraz Vray 1.5 RC5. Jak ktoś chce to moge mu przesłać ustawienia rendera aby tu wątku niezapychać. Tutaj najlepsza wersja rendera I najgorsza ktora wygląda jak z gta 4 Edytowane 2 Luty 200916 l przez WilL
Napisano 2 Luty 200916 l Widzę że obrazek z minibitwy, a jeśli chodzi o wiekszy realizm to może warto by było dodać jakieś fajne niebo w ps.
Napisano 3 Luty 200916 l Autor No to taki up do mojej pracki na minibitwe, wiem ze odbiega od oryginału w paru szczegółach ale moze jeszcze to poprawie. Dzies mały render bo hi-res sie dopiero robi i bedzie na wieczór. :) Moze teraz wyglada troche realistyczniej :) PS: To moja pierwsza pracka na VraySunLight więc chyba nie jest źle.
Napisano 4 Luty 200916 l WilL - nie wiem czy powinieneś tą pracę tutaj wstawiać i pytać o ustawianie oświetlenia. Przecież chodzi o pokazanie tego co umiesz.
Napisano 4 Luty 200916 l Autor Tores nie martw się zaczynam od nowa :) Za duzo niezgodnosci jest w tym co tu pokazałem i przepraszam za to że sie pytam o światełko skoro to ma byc pokaz tego co umiem.
Napisano 4 Luty 200916 l Jak nie może pytać to nie wiem po co jest ta bitwa, bo m sie wydawało ze po to zeby sie czegoś nauczyć, mozna kolegę nakierować przecież....
Napisano 4 Luty 200916 l Dobre światło to połowa tej pracy. Cóż się nauczy jak mu ktoś poda na tacy ustawienia. Co innego pytanie w stylu czy wam się podoba.
Napisano 6 Luty 200916 l Do Toresa: Lepiej żeby ktoś podpowiedział, niż miałby błądzić w ciemności bez sensu. Co innego gdyby był to konkurs komercyjny, a i tak nie prosi przecież, żeby ktoś to zrobił za niego, raczej wspomógł radą. Nie startuję w tej edycji, więc moje zdanie jest bezstronne WilL: Dobrze ci idzie, tylko że oświetlasz chyba tylko SKYem. Dodaj suna albo zrób go jaśniejszego.
Napisano 8 Luty 200916 l Autor No to i tutaj pokaże moja prace na minibitwe :) Praca jest nieskonczona bo światło nie pada tak jak na referce ale juz mam jej serdcznie dosć bo za dużo czasu mi zabrała. Mam nadzieje że sie spodoba :) http://i39.tinypic.com/nyv7o2.jpg http://i39.tinypic.com/23vevea.jpg http://i39.tinypic.com/23vevea.jpg http://i43.tinypic.com/zvz9m1.jpg http://i43.tinypic.com/b7fdr7.jpg Pozdrawiam.
Napisano 8 Luty 200916 l Tekstura tła masakra.Nie do przyjęcia.2 render ujdzie gdybyś poprawił przepalenia , reszta za bardzo zółtawa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto