Kruku Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem takie niepopularne autko, nie zrobiłem w życiu za dużo porządnych autek a tym bardziej żadnego na forum. Efekty dłubania w wolnych chwilach ;p 9163 tri (trochę sporo XD) nie mogłem znaleźć porządnych fotków i blueprintów/schematów tego pojazdu :( z tąd pewnie niezgodności w konstrukcji xD. Chce jeszcze przed normal mapami skończyć wewnętrzne części (pasy, silnik) ale nie wiem naprawdę jak one wyglądają ;/ edit (powinienem zrobić osobną texturę na wnętrze;p) Edytowane 13 Luty 2009 przez Kruku
Davegraph Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 jakiej wielkości jest tekstura , trochę rozmyta ? trisów może trochę dużo ale biorąc pod uwagę wnętrze i to co jest pod maską to jest ok , wygląda bardzo sympatycznie , czekam na teksturki. Możesz też dokładniej potem pokazać wnętrze i silnik?
ETA Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Jaki rozmiar tekstur?? Ogólnie model fajny chociaż IMO trochę ilość poly można by zmniejszyc, co do tekstur to coś mi karoserja nie leży te rysy i rdza jakieś takie bez nabiału... ;]
Davegraph Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 teksturke mogłeś dać spokojnie 2k bo niestety w wielu miejscach jest zbyt rozmyta, jak dojdzie reszta map to na pewno nabierze jeszcze smaku ale i tak fajnie wygląda :) ciekaw jestem jak tam poszło z silnikiem
Bruneq Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) no trisow moglo byc mniej, ale to nie te czasy juz! Ale zeby robic kazdy fotel osobno na tex??.... Edytowane 7 Styczeń 2009 przez Bruneq
Gość Marioza Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 autko gut wyglada, bardzo oldscholwo poki co ;) ale luzik, co do tri to niby duzo niby mało, trudno powiedziec, widac ze to zdaje sie wersja jedząca ma byc wiec chyba nie zaduzo tych tri jednak, autka z gta zdaje sie mają po 30k , jako autko wolno stojace pewnie moza by je zredukac deko ale to zalzenia jakie ma byc jego przeznaczenie
Kruku Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Napisano 9 Styczeń 2009 Ahh wiedziałem że ta textura zabije ten model XD proporcjonalnie do reszty na początku była 2048, ale stwierdziłem że nie widać dużej różnicy, jak zacząłem dodawać detal to zauważyłem ;/ . Fotele mogłem zrobić na jednej texturze ale musiały by być czyściutkie i bez znaków szczególnych, jeszcze to wnętrze zróżnicuje ;]. Wiele geometrii jest pochowanej po to żebym mógł rozłożyć model na czynniki pierwsze w grze XD (texture mogę zawsze poprawić na 2048 ;3... i chyba tak zrobię XD, nie ma co się bać tych dużych textur ;p)
Kruku Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 Zrobiłem nową texturę w wersji 2048. Model i pozostałe textury te same (normal mapa narazie tylko płaski difuse bez AO przejechana pluginem w PS ;p ale to się także zmieni ). Jeszcze i tak będę to pewnie szlifował + nowe modele dla wnętrza pasy itp. testy w grze textur na razie nie pokaże ale przy następnym updacie będą pewnie wszystkie skończone;]
Davegraph Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 a silnika nie pokazałeś :) Widać że lepsza jest textura ale strasznie mi tu brakuje jeszcze speca.
Gość Marioza Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 auto gut, jako element otoczenia gry lub nawet jezdząca wersja w jakies grze nie koniecznie wyscigowej ;) pasuje napewno wyglada 10x lepiej niz auto stojace w nowym fear2 XD bo tamto to żenada jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się