Skocz do zawartości

[WIP]Pojazd 3D: Seat Marbella Update01


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem takie niepopularne autko, nie zrobiłem w życiu za dużo porządnych autek a tym bardziej żadnego na forum.

Efekty dłubania w wolnych chwilach ;p

9163 tri (trochę sporo XD) nie mogłem znaleźć porządnych fotków i blueprintów/schematów tego pojazdu :( z tąd pewnie niezgodności w konstrukcji xD. Chce jeszcze przed normal mapami skończyć wewnętrzne części (pasy, silnik) ale nie wiem naprawdę jak one wyglądają ;/

 

98072248jo6.th.jpg

flat1zx0.th.jpg

tr1cy3.th.jpg

42305090ud3.th.jpg

flat2qy8.th.jpg

tr2vy4.th.jpg

edit

67003415ko8.th.jpg

96471661oe7.th.jpg

69438359xx7.th.jpg

46998129uc0.th.jpg

28922410gf0.th.jpg

75689131ji2.th.jpg

12172633yc3.th.jpg

76438768ss1.th.jpg

seatdtc7.th.jpg

szybygb8.th.jpg

szybyayo5.th.jpg

kolodrs5.th.jpg

kolonormkg8.th.jpg

(powinienem zrobić osobną texturę na wnętrze;p)

Edytowane przez Kruku
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakiej wielkości jest tekstura , trochę rozmyta ? trisów może trochę dużo ale biorąc pod uwagę wnętrze i to co jest pod maską to jest ok , wygląda bardzo sympatycznie , czekam na teksturki. Możesz też dokładniej potem pokazać wnętrze i silnik?

Napisano

Jaki rozmiar tekstur?? Ogólnie model fajny chociaż IMO trochę ilość poly można by zmniejszyc, co do tekstur to coś mi karoserja nie leży te rysy i rdza jakieś takie bez nabiału... ;]

Napisano

teksturke mogłeś dać spokojnie 2k bo niestety w wielu miejscach jest zbyt rozmyta, jak dojdzie reszta map to na pewno nabierze jeszcze smaku ale i tak fajnie wygląda :) ciekaw jestem jak tam poszło z silnikiem

Napisano (edytowane)

no trisow moglo byc mniej, ale to nie te czasy juz! Ale zeby robic kazdy fotel osobno na tex??....

Edytowane przez Bruneq
Gość Marioza
Napisano

autko gut wyglada, bardzo oldscholwo poki co ;) ale luzik, co do tri to niby duzo niby mało, trudno powiedziec, widac ze to zdaje sie wersja jedząca ma byc wiec chyba nie zaduzo tych tri jednak, autka z gta zdaje sie mają po 30k , jako autko wolno stojace pewnie moza by je zredukac deko ale to zalzenia jakie ma byc jego przeznaczenie

Napisano

Ahh wiedziałem że ta textura zabije ten model XD proporcjonalnie do reszty na początku była 2048, ale stwierdziłem że nie widać dużej różnicy, jak zacząłem dodawać detal to zauważyłem ;/ . Fotele mogłem zrobić na jednej texturze ale musiały by być czyściutkie i bez znaków szczególnych, jeszcze to wnętrze zróżnicuje ;]. Wiele geometrii

jest pochowanej po to żebym mógł rozłożyć model na czynniki pierwsze w grze XD

box0006iz6.th.jpg

(texture mogę zawsze poprawić na 2048 ;3... i chyba tak zrobię XD, nie ma co się bać tych dużych textur ;p)

Napisano

Zrobiłem nową texturę w wersji 2048.

Model i pozostałe textury te same (normal mapa narazie tylko płaski difuse bez AO przejechana pluginem w PS ;p ale to się także zmieni ). Jeszcze i tak będę to pewnie szlifował + nowe modele dla wnętrza pasy itp.

 

86210950jk0.jpg

w1600.png

 

83243257rz1.jpg

w1600.png

 

68037312hd6.jpg

w1600.png

 

testy w grze

 

dmvox20015nq4.jpg

w1024.png

 

dmvox20014hw1.jpg

w1024.png

 

dmvox20016uo2.jpg

w1024.png

 

textur na razie nie pokaże ale przy następnym updacie będą pewnie wszystkie skończone;]

Gość Marioza
Napisano

auto gut, jako element otoczenia gry lub nawet jezdząca wersja w jakies grze nie koniecznie wyscigowej ;) pasuje napewno wyglada 10x lepiej niz auto stojace w nowym fear2 XD bo tamto to żenada jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności