Napisano 7 Styczeń 200916 l Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem takie niepopularne autko, nie zrobiłem w życiu za dużo porządnych autek a tym bardziej żadnego na forum. Efekty dłubania w wolnych chwilach ;p 9163 tri (trochę sporo XD) nie mogłem znaleźć porządnych fotków i blueprintów/schematów tego pojazdu :( z tąd pewnie niezgodności w konstrukcji xD. Chce jeszcze przed normal mapami skończyć wewnętrzne części (pasy, silnik) ale nie wiem naprawdę jak one wyglądają ;/ edit (powinienem zrobić osobną texturę na wnętrze;p) Edytowane 13 Luty 200916 l przez Kruku
Napisano 7 Styczeń 200916 l jakiej wielkości jest tekstura , trochę rozmyta ? trisów może trochę dużo ale biorąc pod uwagę wnętrze i to co jest pod maską to jest ok , wygląda bardzo sympatycznie , czekam na teksturki. Możesz też dokładniej potem pokazać wnętrze i silnik?
Napisano 7 Styczeń 200916 l Jaki rozmiar tekstur?? Ogólnie model fajny chociaż IMO trochę ilość poly można by zmniejszyc, co do tekstur to coś mi karoserja nie leży te rysy i rdza jakieś takie bez nabiału... ;]
Napisano 7 Styczeń 200916 l teksturke mogłeś dać spokojnie 2k bo niestety w wielu miejscach jest zbyt rozmyta, jak dojdzie reszta map to na pewno nabierze jeszcze smaku ale i tak fajnie wygląda :) ciekaw jestem jak tam poszło z silnikiem
Napisano 7 Styczeń 200916 l no trisow moglo byc mniej, ale to nie te czasy juz! Ale zeby robic kazdy fotel osobno na tex??.... Edytowane 7 Styczeń 200916 l przez Bruneq
Napisano 8 Styczeń 200916 l autko gut wyglada, bardzo oldscholwo poki co ;) ale luzik, co do tri to niby duzo niby mało, trudno powiedziec, widac ze to zdaje sie wersja jedząca ma byc wiec chyba nie zaduzo tych tri jednak, autka z gta zdaje sie mają po 30k , jako autko wolno stojace pewnie moza by je zredukac deko ale to zalzenia jakie ma byc jego przeznaczenie
Napisano 9 Styczeń 200916 l Autor Ahh wiedziałem że ta textura zabije ten model XD proporcjonalnie do reszty na początku była 2048, ale stwierdziłem że nie widać dużej różnicy, jak zacząłem dodawać detal to zauważyłem ;/ . Fotele mogłem zrobić na jednej texturze ale musiały by być czyściutkie i bez znaków szczególnych, jeszcze to wnętrze zróżnicuje ;]. Wiele geometrii jest pochowanej po to żebym mógł rozłożyć model na czynniki pierwsze w grze XD (texture mogę zawsze poprawić na 2048 ;3... i chyba tak zrobię XD, nie ma co się bać tych dużych textur ;p)
Napisano 13 Luty 200916 l Autor Zrobiłem nową texturę w wersji 2048. Model i pozostałe textury te same (normal mapa narazie tylko płaski difuse bez AO przejechana pluginem w PS ;p ale to się także zmieni ). Jeszcze i tak będę to pewnie szlifował + nowe modele dla wnętrza pasy itp. testy w grze textur na razie nie pokaże ale przy następnym updacie będą pewnie wszystkie skończone;]
Napisano 13 Luty 200916 l a silnika nie pokazałeś :) Widać że lepsza jest textura ale strasznie mi tu brakuje jeszcze speca.
Napisano 13 Luty 200916 l auto gut, jako element otoczenia gry lub nawet jezdząca wersja w jakies grze nie koniecznie wyscigowej ;) pasuje napewno wyglada 10x lepiej niz auto stojace w nowym fear2 XD bo tamto to żenada jest
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto