blomd Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 (edytowane) Właśnie skończyłem modelować mp5(asg). Było mi o tyle łatwiej, że mam taką broń w domu i można było odwzorować szczegóły. Aktualnie pracuje nad materiałem, aby nadać charakteru mojemu modelowi. 3ds-a mam od kilku miesięcy, więc jeszcze się z nim zapoznaje. Jeśli coś wam nie pasuje, bądź macie jakieś cenne uwagi bardzo proszę się nimi podzielić. Zapraszam do komentowania. Dobra dość tego pierniczenia zapodaje renderki: Edytowane 15 Styczeń 2009 przez blomd
KamillM Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Niezłe :) Zrób coś tylko z ząbkami, na białym tle AA Ci padło. W ogóle to zazdroszczę takiej broni w domu ;)
GrześDuro Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Wyglada zawodowo. Siatka zoptymalizowana dosyc. A jak jest z magazynkiem? nie mam zadnej referki przed oczami ale czy polowa blizej zamka rzeczywiscie sie tak w rzeczywistosci prostuje czy krzywizna powinna byc taka sama na calej dlugosci? Powodzenia;)
jamal333 Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Jakiś syfek na łożu widzę.Pod koniec jakiś dziwny cień się zrobił.
Valery Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 W ogóle to zazdroszczę takiej broni w domu ;) zapewne chodzi o replikę asg czy jakąś inną, gdyż o ile znam temat nie można posiadać broni automatycznej tej klasy. asg jednak czasami różnią się w detalach :) sam model ładny. jeśli planujesz zrobić tex to fajnie, jeśli jednak nie to przynajmniej nażuć na to jakić czarny metaliczny materiał. bo model ładny ale jakby niewykończony :)
blomd Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Napisano 9 Styczeń 2009 za nie długo zrobię update z texturką. A jak jest z magazynkiem? nie mam zadnej referki przed oczami ale czy polowa blizej zamka rzeczywiscie sie tak w rzeczywistosci prostuje czy krzywizna powinna byc taka sama na calej dlugosci? Magazynek przy zamku się nie prostuje, zagięcie jest od góry do dołu równe.
blomd Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 No i skończyłem. Sorry, że tak długo, ale nie miałem jakoś czasu, aby popracować nad tym. Jeśli macie jakieś propozycje aby coś zmienić, to nie zawahajcie się napisać.
KLICEK Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 hoho bardzo fajny model :) z textuerkensami ciut gorzej, tzn z materialami :)
zolwik Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 model ladny, ale teraz bron wyglada na bardzo zaniedbaną :) troche bardziej ten metal przypomina mi marmur :) widze ze sporo zajawienców ASG jest na forum :) sam posiadam kałasza hehe :D pozdr
Black Pantera Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Wydaje mi się że wyłapałem 1 dość mocny błąd.Chodzi o to , że mechanizm regulujący rate fire (ciągły , pojedynczy itp) jest bo obu stronach broni.Normalnie jest on po jednej stronie , bodajże przeciwnej do zamku czyli po lewej patrząc od tyłu.Acha i jeszcze jedno.Nakładka pod na kolimator uniemożliwia wylot łusek ;)
blomd Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 Z tego co wiem, to po obu stronach jest selektor ognia http://www.youtube.com/watch?v=ypjiFaQasCU po jednej jest np. w wersji SD2. Racja szynę pod kolimator muszę poprawić, bo łuski nie wylecą ;)
snajper992 Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Ładnie i tyle. Mimo że te textury nie są za bardzo dopracowane i z bliska słaby detal się robi. pozdro snajper
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się