Skocz do zawartości

RTShaders - support glow, gloss, emissive, reflect, image based light (update)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć!

 

Znalezłem przez przypadek, przetestowałem na max 2009, masakra!

Nareszcie realtimowy glow i inne wodotryski.

 

Krótka instrukcja obługi:

w material editorze klikamy w przycisk standard i wybieramy DX9 shader,

po czym w pierwszej rolecie podajemy sciezke do pliku .fx

 

Wymagana karta ps 3.0, preferowana nvidia, dla ati jest jakiś dodatek kilka postów niżej w podanym przezemnie linku.

 

http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=5896

 

Strona oficjalna rtshaders: http://rtshaders.deviantart.com/

Edytowane przez Levus
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Thx, bardzo przydatne! Zwlaszcza przy budowaniu lvl w samym maxie :) Tylko gdyby nie ta standardowa zamula maxa, wszystko byloby idealnie :) No ale w zyciu nie ma nic idealnego :P

Aha, znacie moze jakas wtyczke ktora pozwala podgladac w maxie lightmapy? Bylbym bardzo wdzieczny :)

Pozdro :)

Napisano

Scottie, ten shaderek wyświetla lightmapy zdaje się, zobacz sobie scenkę z wodą, tam jest coś takiego jak lighmap strenght z tego co kojarze z wczorajszej obczajki.

Napisano

Ok, thx Levus, postaram sie jeszcze dzisiaj to obczaic :) Bylaby to naprawde przydatna opcja, zwlaszcza przy budowie leveli do enginow nieoblugujacych dynamicznego cieniowania ;)

Pozdro

Napisano

mi to cos nie dziala.Ustawiam diffuse i normal mape a material caly czarny...Co jest nie tak?:] A jak wczytuje ta scenke z tym gostkiem to wszystko dobrze sie wyswietla

Napisano (edytowane)
mi to cos nie dziala.Ustawiam diffuse i normal mape a material caly czarny...Co jest nie tak?:] A jak wczytuje ta scenke z tym gostkiem to wszystko dobrze sie wyswietla

 

Wczytaj mapę ambient occlusion dla slotu AO Texture, inaczej się nie wyświeltli. Jeśli nie masz takiej lub nie potrzebujesz, wczotaj tam małą biała mapkę na przykład.

 

EDIT: może być problem z normalkami, chyba trzeba będzie flipować jakiś kanał w stosunku do tego co widać w maxie z tego samego normala. Wrzuciłem model na próbę i bardzo było widać seamy i coś dziwnego ze światłem. Niestety nie ma czasu dziś się w to zagłębiać..

Edytowane przez Levus
  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności