Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich zainteresowanych stworzeniem amatorskiej gry.

 

Czytając forum zauważyłem duże zainteresowanie tworzeniem gier.

Jestem programistą, programuje w Delphi + OpenGl, postanowiłem że fajnie by było,

stworzyć amatorską grę 3d, dzięki temu osoby z forum mogły by nabrać doświadczenia

w tworzeniu modeli i teksturowaniu. W projekcie mogły by brać udział osoby z różnym doświadczeniem.

Ja sam nie uważam się za jakiegoś szefa, wolał bym jakby wszyscy w projekcie byli równi.

Co do rodzaju gry, to jestem otwarty na propozycje, na pewno ma być to gra 3d. Proponował bym coś w stylu Unreala lub q3 z rozgrywką sieciową. Engin już jest przygotowany, na jego podstawie napisałem Benchmark.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do wypowiadania się, na pewno odpisze na wasze pytania i sugestie.

Z góry dziękuje i pozdrawiam Paul_PL

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a Kryształy Lorien?? przecież chłopaki na tym forum juz coś robią i nawet działa (udaje się gierkę włączyć), nie lepiej było by połaczyć siły?? wydaje mi się, że właśnie na brak jeszcze jednego programisty narzekał Radax

Napisano

Kowalski niestety ale mam zamiar napisać gre w czasach terażniejszych. Mam jeszcze dobrą wiadomość, do teamu dołączył \"loo\" jako programista.

 

Napisano

DOBRA NAPISZE

ALE Z TWOJEJ WYPOWIEDZI NIE ZABARDZO WYNIKA CZY CHCESZ BYĆ GRAFIKIEM CZY PROGRAMISTĄ

I ZARAEJESTRUJ SIE NA FORUM

Napisano

fajne. tyle że jak kamerką poruszasz w góre i w dół to cała postać sie obraca w góre lub w dół, ale tak to git.

czyli po tym widać że umiesz nawet sporo

Napisano

brawo... nie wiem czemu ale to demko podoba mi sie nawet bardziej od demka krysztalow ;-D... szkoda ze umie jeszcze tak malo bo bym sie przylaczyl... napisz moze jakie obiekty sa potrzebne i z ilu maxymalnie elementow (face`ow polygonow czy jak to zwal) maja sie skladac to w wolnym czasie poprobuje robic... pozdro i powodzenia...

Napisano

A więc tak wszystkich zainteresowanych prosił bym o pokazanie swoich prac

Można wysłać na [email protected] lub dać linka. A co do potrzebnych modeli to jeszcze dzisiaj podany zostanie link.

Postaram sie jeszcze zamiescić nowe demko z kolizją i bronią. Pozdrawiam i zachęcam do pisania na gg 3605797

Napisano

No gra fajna (fajnie biega do tyłu) narazie bawiłem się tylko w slalom pomiędzy grzybami. Zachęcam do dalszej pracy, czekam na następne dema.

 

PS: Ja też chcem Złotą Świnkę

Napisano

no prosze ... jestem mile zaskoczony. Nareszcie ktos nie mowi tylko zaczyna robic. Gratuluje i zycze sukcesow. Byc moze projekt sie rozwinie.

Napisano

Ktos wie oco chodzi darkelfowi :D.. bo ja nie [lol2] ueheheh...Co do waszego projektu to hmm z poczatku bardzo sceptycznie do tego podchodzilem.. widzac te wasze plany i szukanie ludzi :).. toche smieszne mi sie wydawalo :) Ale jak zobaczylem to demo no to calkiem calkiem jak na poczatek.. gratulacje :) - efekt jest lepszy niz te cale miesiace miesiecy pracy nad krysztalami lorien :D.. tu przynajmniej wiadomo o co chodzi.. biegniesz i tyle i do tego dobrze chodzi :).... jednak nie ma to jak programisci.. a nie jakies 3dgame studio :D

 

Ale mimo wszytko jesli chodzi o ogranizacje to musicie ostro popracowac.. zebrac porzadnych ludzi.. zeby modele wygldaadaly super i textury.. do tego rowniez powinny byc szkice.. gra musi miec porzadna podstawe a nie ze walniecie se rysunek nabazgrolony w paincie i jaaaazdaaa! robimy gre :D.. pozatym sam tytul robimy gre jest odrzucajacy i amatorski... proponuje wszystko zaplanowac i ustalic .. zeby podstawy byly takie jak w krysztalach lorien conajmniej.. bo tam jest to naprawde niezle.. strona .. szkice itp.. tylko ze samo wykonanie mizerne.. mam nadzieje ze to przebijecie..

 

Odnosnie demka to zrobcie bardziej swobodny ruch kamery.. zeby mozna bylo na wszystkie strony obracac.. do widoku z gory pod katem prostym i do widoku z dolu do ziemi..a na boki to wkolo :)... rowniez sterowanie.. zrobcie \'w a s d\' jak to w grach jest :D i na \'s d\' nie obracanie sie tylko chodzenie postaci na boki... i bedzie dobrze :)... po prostu tak jak w Heavy Metal F.A.K.K 2 :) tam bylo genialnie... wzorujscie sie na takich grach..bo warto..(nie macie? - to se sciagnijcie :D )

 

zycze sukcesow!! ;)

Napisano

MaggeM

Co do organizacji to się zgadzam, nie jest najlepsza. Strona jest w trakcie tworzenia. Co do nazwy to jeszcze nie została wymyślona, ale w poniedziałek już będzie. Na razie tworzymy to demko aby można było, pograć przez sieć w dwie osoby. Następnie już zaczniemy robić porządne modele, plansze, dźwięki itp.

Rysunek był w paint bo tak jakoś wyszło, teraz mamy już człowieka do planszy.

Ruch kamery właśnie poprawiam i pisze zabawę z bronią. Pyzatym pracuje nad tzw. szmaceniem ciał tzn. dostaje w nogę od tyłu, pada do tyłu a nie do przodu itp.

Pozdrawiam.

 

Ps.

Do poniedziałku poprawie organizacje grupy. Na razie.

Napisano

Jeszcze 1 nie wyszła :D - ale czekam na nią z niecierpliwością!

A tak wogóle to Loozack - co cie sprowadza do game art? :D:D:D

 

Frodo - moge pomóc w projekcie... Szkoda że ten benchmark nie wypalił :(

 

Pozdro!

Napisano

Widzisz FRODO ,ładnie napisałeś i zgłosiło sie tyle osób po przeczytaniu tej bardzo czystej propozycji:)

 

Chetnie bym ci pomógł ,ale bark mi zdolności oraz czasu by zaangażowac sie w jakiś większy projekt.

 

A tak przy okazji ,nie mogłem sie powstrzymać by nie przerobić odrobinę twojego avatarka: :)

 

Napisano
Originally posted by --Chris--

(...) A tak wogóle to Loozack - co cie sprowadza do game art? :D:D:D (...)Pozdro!

 

bo gdzieś widziałem link do tego topica, tylko zapomniałem gdzie ;):D

 

[piwo]

Napisano

a jeszcze jedno, może o 16.30 dodam nowe demko, teraz już nie jestem w stanie napisać (jestem po małej imprezie),

zapraszam do ściągnięcia dema

Napisano

A ja bym proponował zrobić onlinowego shootera FPP w stylu Unreala 2k3/2k4. Pierwsza rada: zacznijcie od tworzenia silniku który będzie wydajny, i będzie obsługiwał wiele bajerów graficznych, aby gierka była ładna. Zazwyczaj w amatorskich projektach autorzy zakładają że \"nie grafika, a fabuła i grywalność\", a jak już (o ile) wyjdzie gra, to grafa jest tak archaiczna że szkoda gadać... robicie jakiegoś shootera z tego co widzę, więc fabuła zbyt skomplikowana nie będzie, dlatego od razu popracujcie nad grafiką i optymalizacją(u mnie demko wyciąga ok 560 FPS). I dalej nalegam abyście zrobili onlinowego shootera :) pozdrawiam!

Napisano

Heh ... to twoje 1 demko przypomina mi demo dołączone do pakietu GLScene napisane przez Carlos\'a Arteaga Rivero. Szczeze to tylko przeniosłeś pliki do jednego katalogu i pozmienialeś scieżki - no nie wiem czy powinienes nazywać siebie autorem tego dema ... tak tylko sie czepiam :P

Napisano

wszystko ok, ale dlaczego wałkujesz cały czas jedną planszę i jedną postać? czy nie lepiej zazbrać się za napisanie porządnego enginu będącego w stanie wyświetlić dużą liczbę wielokątów, obsługującego shadery, i zabrać się za tworzenie właściwej gry? No chyba że koncepcja gry będzie taka jak teraz(czyt. brzydka grafika, postacie korzystające z bibliotek quake), bo jak tak to ja wysiadam ;)

Napisano

Krótki może i masz racje co do pierwszego dema, do dwóch pozostałych nie możesz się czepiać bo glscena niema przykładu jak zrobić kolizje postaci z innymi, pyzatym w 3 demie dodane jest strzelanie ,a tego już ani w przykładach ,ani w necie nie znajdziesz ,żeby to zrobić musisz mysleć logicznie. Zresztą jak jesteś taki dobry i wszechwiedzący to czemu nie zademonstrujesz nam swojej gry, przecież to takie banalne, czyż nie tak. Pyzatym sztuka nie polega na skopiowaniu kodu ale jego zrozumieniu.

Pozdrawiam i czekam na twoją grę.

 

 

Napisano

A jeszcze jedno to nie jest mój pierwszy projekt programu pisanego z użyciem glsceny. Widziałem także twój projekt zrobienia gry coś niewiele osób miało ochotę współpracować. Więc jeśli nie masz do powiedzenia czegoś mądrego, pozostań w milczeniu.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności