FRODO Napisano 6 Marzec 2004 Share Napisano 6 Marzec 2004 Witam wszystkich zainteresowanych stworzeniem amatorskiej gry. Czytając forum zauważyłem duże zainteresowanie tworzeniem gier. Jestem programistą, programuje w Delphi + OpenGl, postanowiłem że fajnie by było, stworzyć amatorską grę 3d, dzięki temu osoby z forum mogły by nabrać doświadczenia w tworzeniu modeli i teksturowaniu. W projekcie mogły by brać udział osoby z różnym doświadczeniem. Ja sam nie uważam się za jakiegoś szefa, wolał bym jakby wszyscy w projekcie byli równi. Co do rodzaju gry, to jestem otwarty na propozycje, na pewno ma być to gra 3d. Proponował bym coś w stylu Unreala lub q3 z rozgrywką sieciową. Engin już jest przygotowany, na jego podstawie napisałem Benchmark. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do wypowiadania się, na pewno odpisze na wasze pytania i sugestie. Z góry dziękuje i pozdrawiam Paul_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRODO Napisano 7 Marzec 2004 Autor Share Napisano 7 Marzec 2004 jednak niema chętnych, więc zrobię demko. Może to was zachęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Marzec 2004 Share Napisano 7 Marzec 2004 Rób rób rób :) Może by zrobić grę FPP \"Bary Moper i kamień fizjologiczny\" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRODO Napisano 7 Marzec 2004 Autor Share Napisano 7 Marzec 2004 Master Kiełbaster dzięki za wypowiedz, pisał byś się na coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loo Napisano 7 Marzec 2004 Share Napisano 7 Marzec 2004 Ja proponuje tak jak Master Kiełbaster gre typu FPP, jako alternatywe RTS\'a dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...