Marshall Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 (edytowane) Cześć czołem. Jadalnia która ma pewnie sporo do poprawienia czego nie widzi moje mało-zaawansowane (nawet bardzo mało hehe ;) ) oko także czekam na C&C. Host: 3ds max + Vray. Pozdrawiam Edytowane 12 Styczeń 2009 przez Marshall
Vega Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Według mnie krzesła są zbyt długie (od 2 nóg pod oparciem do drugich 2 nóg :). Nikt taki długi chyba nie jest, żeby siedzieć na takich krzesłach. Chyba, że to są chińskie to co innego oni zawsze mają coś innego (nawet kibelek). A tak to bardzo ładnie :)
blinq Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Całkiem fajnie. Tylko ciut za duży bump na podłodze i przydało by się coś za oknem. Pozdrawiam!
Marshall Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 Dzięki piękne Panowie za porady najdalej pojutrze spróbuję dodać upa :). Pozdrawiam.
Neiraa Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Belki na suficie (czy co to tam jest) powinny chyba mieć jakąś teksturę a nie tylko kolor? Coś dziwnego dzieje się z materiałem kloszy. roślinność jakąś bym dodała, no i env. za oknem. Nie wiem czemu, ale to jakoś tak sztucznie, plastikowo wygląda, chociaż poprawnie.
mkeruj Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Światło i materiały marne, więc nie ma efektu.
adam_m Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Sufit do wymiany, zmiana kompozycji i będzie ok. Fajny ten fiolecik. Pozdr.
mis3k Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Światło i materiały marne, więc nie ma efektu. hmmm. moim zdaniem są ok. nie widzę tu "marności" . Bump na podłodze faktycznie trochę za duzy. ale tak to gitara.
Neiraa Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Ja już wiem, co mi nie pasuje przede wszystkim: V-ray! o_O dla mnie zazwyczaj wychodzi sztucznie, chyba, że używa go mistrz fachu v-rayowskiego. I fakt, że materiały dość słabe.
Marshall Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Napisano 13 Styczeń 2009 (edytowane) Hm... słabe materiały mówicie. Ok, coś pomodze dziś i wieczorkiem powininem wrzucić up'a. Sufit do wymiany? W jakim sensie? Oraz przez zmiane kompozycji rozumiem zmiane kadru tak? Neiraa - bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej aby być bliżej "mistrza fachu v-rayowskiego" także jeśli masz jakieś info, site'y, przykładowe ustawienia itp to rep poleci :). Pozdr dzięki za uwagi e: spot3d znam ;) (zaraz się pewnie ktoś przyczepi) Edytowane 13 Styczeń 2009 przez Marshall
Neiraa Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Marschall no chyba nie poleci, bo jestem fanką Mentala, ale jest tu kilku speców na forum do V-ray'a. Poszperaj, popytaj. Sity i tutki to ja mam tylko do Mentala. Co do kompozycji, to zmień kadr, żeby było więcej powietrza z boków, mniej symetrycznie (nuuuda) i żeby było widać przestrzeń, bo ta belka po lewej wygląda jak źle przyklejona do ściany. A suft to chyba o podrasowanie materiałów chodzi. Chociażby o fajne teksturki.
Marshall Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Napisano 13 Styczeń 2009 Marshall :). Ok dzięki, porzeźbie coś. Pzdr.
Neiraa Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Wybacz Marshall. mis3k ostre bzdury, czyli co? Bo nie bardzo wiem czy chodzi Ci o moje wypowiedzi, Marshalla czy inne, czy kij jeden wie, o co jeszcze. Precyzuj, jeśli łaska.
bapi23 Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Neiraa ma oczywiście rację, scena jest mało realistyczna za sprawą 2Xs czyli marny Shading i marne Shadery. Jeżeli dla mis3k to są dobre shadery, to jakie są złe? Fakt faktem vray robi swoje - scena jest trochę cukierkowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się