Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć czołem.

 

Jadalnia która ma pewnie sporo do poprawienia czego nie widzi moje mało-zaawansowane (nawet bardzo mało hehe ;) ) oko także czekam na C&C.

Host: 3ds max + Vray.

 

jadalnia1postprozw3.jpg

w800.pngPozdrawiam

Edytowane przez Marshall
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie krzesła są zbyt długie (od 2 nóg pod oparciem do drugich 2 nóg :). Nikt taki długi chyba nie jest, żeby siedzieć na takich krzesłach. Chyba, że to są chińskie to co innego oni zawsze mają coś innego (nawet kibelek).

 

A tak to bardzo ładnie :)

Napisano

Belki na suficie (czy co to tam jest) powinny chyba mieć jakąś teksturę a nie tylko kolor?

Coś dziwnego dzieje się z materiałem kloszy. roślinność jakąś bym dodała, no i env. za oknem.

Nie wiem czemu, ale to jakoś tak sztucznie, plastikowo wygląda, chociaż poprawnie.

Napisano
Światło i materiały marne, więc nie ma efektu.

 

hmmm. moim zdaniem są ok. nie widzę tu "marności" . Bump na podłodze faktycznie trochę za duzy. ale tak to gitara.

Napisano

Ja już wiem, co mi nie pasuje przede wszystkim: V-ray! o_O dla mnie zazwyczaj wychodzi sztucznie, chyba, że używa go mistrz fachu v-rayowskiego.

I fakt, że materiały dość słabe.

Napisano (edytowane)

Hm... słabe materiały mówicie.

 

Ok, coś pomodze dziś i wieczorkiem powininem wrzucić up'a.

Sufit do wymiany? W jakim sensie?

Oraz przez zmiane kompozycji rozumiem zmiane kadru tak?

 

Neiraa - bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej aby być bliżej "mistrza fachu v-rayowskiego" także jeśli masz jakieś info, site'y, przykładowe ustawienia itp to rep poleci :).

 

Pozdr dzięki za uwagi

 

 

e: spot3d znam ;) (zaraz się pewnie ktoś przyczepi)

Edytowane przez Marshall
Napisano

Marschall no chyba nie poleci, bo jestem fanką Mentala, ale jest tu kilku speców na forum do V-ray'a. Poszperaj, popytaj. Sity i tutki to ja mam tylko do Mentala.

Co do kompozycji, to zmień kadr, żeby było więcej powietrza z boków, mniej symetrycznie (nuuuda) i żeby było widać przestrzeń, bo ta belka po lewej wygląda jak źle przyklejona do ściany.

A suft to chyba o podrasowanie materiałów chodzi. Chociażby o fajne teksturki.

Napisano

Wybacz Marshall.

 

mis3k ostre bzdury, czyli co? Bo nie bardzo wiem czy chodzi Ci o moje wypowiedzi, Marshalla czy inne, czy kij jeden wie, o co jeszcze. Precyzuj, jeśli łaska.

Napisano

Neiraa ma oczywiście rację, scena jest mało realistyczna za sprawą 2Xs czyli marny Shading i marne Shadery. Jeżeli dla mis3k to są dobre shadery, to jakie są złe? Fakt faktem vray robi swoje - scena jest trochę cukierkowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności