Skocz do zawartości

Scena 3D Jadalnia


Marshall

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć czołem.

 

Jadalnia która ma pewnie sporo do poprawienia czego nie widzi moje mało-zaawansowane (nawet bardzo mało hehe ;) ) oko także czekam na C&C.

Host: 3ds max + Vray.

 

jadalnia1postprozw3.jpg

w800.pngPozdrawiam

Edytowane przez Marshall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Według mnie krzesła są zbyt długie (od 2 nóg pod oparciem do drugich 2 nóg :). Nikt taki długi chyba nie jest, żeby siedzieć na takich krzesłach. Chyba, że to są chińskie to co innego oni zawsze mają coś innego (nawet kibelek).

 

A tak to bardzo ładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belki na suficie (czy co to tam jest) powinny chyba mieć jakąś teksturę a nie tylko kolor?

Coś dziwnego dzieje się z materiałem kloszy. roślinność jakąś bym dodała, no i env. za oknem.

Nie wiem czemu, ale to jakoś tak sztucznie, plastikowo wygląda, chociaż poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... słabe materiały mówicie.

 

Ok, coś pomodze dziś i wieczorkiem powininem wrzucić up'a.

Sufit do wymiany? W jakim sensie?

Oraz przez zmiane kompozycji rozumiem zmiane kadru tak?

 

Neiraa - bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej aby być bliżej "mistrza fachu v-rayowskiego" także jeśli masz jakieś info, site'y, przykładowe ustawienia itp to rep poleci :).

 

Pozdr dzięki za uwagi

 

 

e: spot3d znam ;) (zaraz się pewnie ktoś przyczepi)

Edytowane przez Marshall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marschall no chyba nie poleci, bo jestem fanką Mentala, ale jest tu kilku speców na forum do V-ray'a. Poszperaj, popytaj. Sity i tutki to ja mam tylko do Mentala.

Co do kompozycji, to zmień kadr, żeby było więcej powietrza z boków, mniej symetrycznie (nuuuda) i żeby było widać przestrzeń, bo ta belka po lewej wygląda jak źle przyklejona do ściany.

A suft to chyba o podrasowanie materiałów chodzi. Chociażby o fajne teksturki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa ma oczywiście rację, scena jest mało realistyczna za sprawą 2Xs czyli marny Shading i marne Shadery. Jeżeli dla mis3k to są dobre shadery, to jakie są złe? Fakt faktem vray robi swoje - scena jest trochę cukierkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności