Napisano 11 Styczeń 200916 l Cześć czołem. Jadalnia która ma pewnie sporo do poprawienia czego nie widzi moje mało-zaawansowane (nawet bardzo mało hehe ;) ) oko także czekam na C&C. Host: 3ds max + Vray. Pozdrawiam Edytowane 12 Styczeń 200916 l przez Marshall
Napisano 11 Styczeń 200916 l Według mnie krzesła są zbyt długie (od 2 nóg pod oparciem do drugich 2 nóg :). Nikt taki długi chyba nie jest, żeby siedzieć na takich krzesłach. Chyba, że to są chińskie to co innego oni zawsze mają coś innego (nawet kibelek). A tak to bardzo ładnie :)
Napisano 11 Styczeń 200916 l Całkiem fajnie. Tylko ciut za duży bump na podłodze i przydało by się coś za oknem. Pozdrawiam!
Napisano 11 Styczeń 200916 l Autor Dzięki piękne Panowie za porady najdalej pojutrze spróbuję dodać upa :). Pozdrawiam.
Napisano 12 Styczeń 200916 l Belki na suficie (czy co to tam jest) powinny chyba mieć jakąś teksturę a nie tylko kolor? Coś dziwnego dzieje się z materiałem kloszy. roślinność jakąś bym dodała, no i env. za oknem. Nie wiem czemu, ale to jakoś tak sztucznie, plastikowo wygląda, chociaż poprawnie.
Napisano 12 Styczeń 200916 l Sufit do wymiany, zmiana kompozycji i będzie ok. Fajny ten fiolecik. Pozdr.
Napisano 13 Styczeń 200916 l Światło i materiały marne, więc nie ma efektu. hmmm. moim zdaniem są ok. nie widzę tu "marności" . Bump na podłodze faktycznie trochę za duzy. ale tak to gitara.
Napisano 13 Styczeń 200916 l Ja już wiem, co mi nie pasuje przede wszystkim: V-ray! o_O dla mnie zazwyczaj wychodzi sztucznie, chyba, że używa go mistrz fachu v-rayowskiego. I fakt, że materiały dość słabe.
Napisano 13 Styczeń 200916 l Autor Hm... słabe materiały mówicie. Ok, coś pomodze dziś i wieczorkiem powininem wrzucić up'a. Sufit do wymiany? W jakim sensie? Oraz przez zmiane kompozycji rozumiem zmiane kadru tak? Neiraa - bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej aby być bliżej "mistrza fachu v-rayowskiego" także jeśli masz jakieś info, site'y, przykładowe ustawienia itp to rep poleci :). Pozdr dzięki za uwagi e: spot3d znam ;) (zaraz się pewnie ktoś przyczepi) Edytowane 13 Styczeń 200916 l przez Marshall
Napisano 13 Styczeń 200916 l Marschall no chyba nie poleci, bo jestem fanką Mentala, ale jest tu kilku speców na forum do V-ray'a. Poszperaj, popytaj. Sity i tutki to ja mam tylko do Mentala. Co do kompozycji, to zmień kadr, żeby było więcej powietrza z boków, mniej symetrycznie (nuuuda) i żeby było widać przestrzeń, bo ta belka po lewej wygląda jak źle przyklejona do ściany. A suft to chyba o podrasowanie materiałów chodzi. Chociażby o fajne teksturki.
Napisano 14 Styczeń 200916 l Wybacz Marshall. mis3k ostre bzdury, czyli co? Bo nie bardzo wiem czy chodzi Ci o moje wypowiedzi, Marshalla czy inne, czy kij jeden wie, o co jeszcze. Precyzuj, jeśli łaska.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Neiraa ma oczywiście rację, scena jest mało realistyczna za sprawą 2Xs czyli marny Shading i marne Shadery. Jeżeli dla mis3k to są dobre shadery, to jakie są złe? Fakt faktem vray robi swoje - scena jest trochę cukierkowa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto