Posted January 13, 200916 yr Witam. Robię sobie tutorial z tej oto sotrony: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior01.htm Gdy wy renderuje wychodzą Mi okropne przepalenia. Primery bounces: irradince map Secondary bounces: Quasi-Monte Carlo Prosze o pomoc.
January 13, 200916 yr wygląda jakby coś pomieszane było z color mappingiem może bright multipler jest obniżone czy coś takiego
January 13, 200916 yr to nie są przepalenie - to są clamp'owane przepalenia - słuchaj się claude :) albo pokaż coś tam ustawił :)
January 13, 200916 yr Author Używam Maxa 9 V-Ray adv 1.5.RC5, coś z tymi światłami jest nie tak. Może dlatego że podłoga ma nie wielki reflect ?? A tak ogólnie to ta scena była robiona w maxie 6 i jakimś tam starszym vray a ja teraz renderuje w nowszym ??
January 13, 200916 yr w color mapping 3 ptaszki z prawej od gory zaznaczone niech beda. zmniejsz dark multipler i troche podbij bright i sprobuj
January 14, 200916 yr Author Zrobiłem tak jak Mi poradziłeś mianowicie: dark 1,0 bright 3,0. Jednak to i tak jeszcze nie to.
January 14, 200916 yr Zmniejsz połyskliwość podłogi, mi się wydaje że za bardzo odbija światło to zza okna. Pewnie sie mylę ale spróbować możesz, kombinuj
January 14, 200916 yr Dark i Bright ustawiłbym defaultowo na 1. W tej chwili wszystko jest w porządku, masz normalne przepalenia, a nie jakieś dziwne plamy powstałe gdy vray chciał te przepalenia usunąć. Gdy bright podkręciłeś na 3, to jasne partie (w tym przepalenia) zrobiły się jeszcze jeśniejsze.
January 16, 200916 yr Author Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak zrobić żeby te przepalenia miały kąty, żeby było widać że pochodzą z okien.
January 19, 200916 yr Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak zrobić żeby te przepalenia miały kąty, żeby było widać że pochodzą z okien. kąty ?? może chodzi Ci o to żeby miały ostre krawędzie ?? Spróbuj w materiale podłogi zmienić reflection glossiness na 1.0.
Create an account or sign in to comment