mateusz.k Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Witam. Robię sobie tutorial z tej oto sotrony: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior01.htm Gdy wy renderuje wychodzą Mi okropne przepalenia. Primery bounces: irradince map Secondary bounces: Quasi-Monte Carlo Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 wygląda jakby coś pomieszane było z color mappingiem może bright multipler jest obniżone czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 to nie są przepalenie - to są clamp'owane przepalenia - słuchaj się claude :) albo pokaż coś tam ustawił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz.k Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2009 Używam Maxa 9 V-Ray adv 1.5.RC5, coś z tymi światłami jest nie tak. Może dlatego że podłoga ma nie wielki reflect ?? A tak ogólnie to ta scena była robiona w maxie 6 i jakimś tam starszym vray a ja teraz renderuje w nowszym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 w color mapping 3 ptaszki z prawej od gory zaznaczone niech beda. zmniejsz dark multipler i troche podbij bright i sprobuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz.k Napisano 14 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2009 Zrobiłem tak jak Mi poradziłeś mianowicie: dark 1,0 bright 3,0. Jednak to i tak jeszcze nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syriusz 27 Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Zmniejsz połyskliwość podłogi, mi się wydaje że za bardzo odbija światło to zza okna. Pewnie sie mylę ale spróbować możesz, kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 Dark i Bright ustawiłbym defaultowo na 1. W tej chwili wszystko jest w porządku, masz normalne przepalenia, a nie jakieś dziwne plamy powstałe gdy vray chciał te przepalenia usunąć. Gdy bright podkręciłeś na 3, to jasne partie (w tym przepalenia) zrobiły się jeszcze jeśniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz.k Napisano 16 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2009 Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak zrobić żeby te przepalenia miały kąty, żeby było widać że pochodzą z okien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 16 Styczeń 2009 Share Napisano 16 Styczeń 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale może chodzi ci o volume light ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 19 Styczeń 2009 Share Napisano 19 Styczeń 2009 Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak zrobić żeby te przepalenia miały kąty, żeby było widać że pochodzą z okien. kąty ?? może chodzi Ci o to żeby miały ostre krawędzie ?? Spróbuj w materiale podłogi zmienić reflection glossiness na 1.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się