Jump to content
Sign in to follow this  
Levus

zbrush <->max problem z translacją, skala

Recommended Posts

Cześć!

 

Natknąłem się na coś takiego:

 

1. Mam w maxie kilka meshow: (rece, nogi, glowa, tułow). Wszystkie mają zresetowany xform i ustawiony pivot w punkcie 0,0,0

2. Exportuje do zbrusha

3. Wszystko jest jak należy, tzn, każdy subtool stoi tak jak w maxie

4. Rzeźbię, rzeźbię, rzeźbię... wywalam do maxa i jest okej, stoi wszytsko w tym samym miejscu. I tak kilkakrotnie.

5. W międzyczasie zmapowałem spodnie w maxie, są w tym samym miejscu, wywalam do zbrusha jeszcze raz i są przesunięte sporo w górę i trochę powiększone!

6. Ustawiam je w zbrushu na miejsce za pomocą transpose, wywalam do maxa, są ustawione na miejscu, tak jak w zbrushu.

 

Stąd wnioskuję, że to mogłem coś w zbrushu niechcący przełączyć może.

 

Dodam, że jak klikam na np. subtool bucika w zbrushu i za pomocą subtool mastera dupliukuję, to nie klonuje mi obiektu w tym samym miejscu tylko go podnosi do góry i powiększa tak jak spodnie.

 

O co może chodzić? Próbowałem wyłączać i włączać ustawienia pivota w zbrushu, ale jakoś obiekt nie wraca na miejsce.

 

Bardzo mi to utrudnia robotę...grrrr...

 

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj z tym zwykłym append nie z subtoolmastera, może pomoże. Ja znam lepsze motywy np. wielkość canwasa, a skala mesha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już się samo naprawiło:/

Wczoraj się psuło przez 3 godziny a dziś rano się naprawiło:/

 

Sorki za wątek bez sensu:/

Dzięki kubi za wsparcie:)

 

pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy