LordUnderworld Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Witam mam bardzo duży problem. Zrobiłem wszystko co trzeba. Szkielet i model. Lecz mam jakiś dziwny kłopot. Nie mogę exportować modelu. Pisze coś o jakimś skrypcie i consoli. Może ktoś mi pomóc.
floo Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Konsola otwiera ci się razem z Blenderem... jak ktoś ma ci pomóc jak ty nie jasno opisujesz problem?
szczuro Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Rozumiem że chcesz exportować model z koścmi 1. do jakiego formatu exportujesz ? 2. co jest napisane w konsoli ? (to drugie czarne okno) przeczytaj to w wolnej chwili http://rtfm.killfile.pl/
LordUnderworld Napisano 18 Styczeń 2009 Autor Napisano 18 Styczeń 2009 (edytowane) Po prostu nie mam pojęcia co się dzieje. Czy pomoże mi ktoś kto się na tym zna. Jeżeli robił mody do SC będzie jeszcze lepiej. EDIT Teraz zobaczyłem posta powyżej. Już odpowiadam dokładnie. Chce zrobić moda do gry Supreme Commander. Najlepszej gry typu RTS (jak ktoś nie wie wyjaśniam RTS to znaczy strategia czasu rzeczywistego). Zrobiłem wiele żeczy. Na początku przygotowałem sobie project (wyglondał dennie ale to projects) a na jego wzoże zrobiłem Model jesdnostki. Jednostka potrzebowała szkieletu. Zaporzyczyłem go z innego modelu o podobnych walorach. Zmieniłem tylko lekko położenie paru kości. Gotowy model chciałem wyeksportować do rozszeżenia SCM (to co się kiedyś pytałem o rozszeżenia). Eksportować mi niedaje rady bo coś mu niegra. Pisze coś o konsoli i skrypcie (jeżeli bedzie trzeba podam cały napis). I w tym mam problem. Jakby co tak wyglonda muj model. To jest czołg cybran. Troszke dziwnie nie blenderowsko wyglonda bo miałem z nim kłopoty i musiałem go przepuścić przez 3ds maxa, by połączyć elementy, dlatego ma trujkąty zamiast kwadratów. Edytowane 18 Styczeń 2009 przez LordUnderworld
Ania Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Co do eksportu niestety nie wiem, ale łączyć elementy możesz skrótem ctrl + J , a jak eksportujesz do maxa poprzez .obj, to tam można ustawić żeby nie robiły się trójkąty. Kiedy ci wywala błąd, co ci pisze w czarnym okienku?
natas Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Aby korzystać z niektórych opcji exportu musisz chyba mieć zainstalowanego Pythona ale nie jestem pewien.
LordUnderworld Napisano 18 Styczeń 2009 Autor Napisano 18 Styczeń 2009 Ania. To akurat wiem. Kiedyś od kolegi się dowiedziałem. Dzięki za to z trójkątami. na pewno mi to pomoże ;) A skoro tu jesteś dzięki za tamte poradniki do blendka przydały się :). teraz wiem jak dawać textury. Natas a co to za program? Jakby co międzyczasie poszukam go ale jak będziesz na forum to proszę odpowiedz mi o nim. PS to forum jest niezwykłe, dałem prośbę o pomoc i mi pomagacie nie tak jak na paru innych forach. Dzięki. To dużo dla mnie znaczy :D.
sanki Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 python to python, nie trzeba za daleko szukac wyskakuje jako pierwszy wynik w google
Kamiś90 Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 PS to forum jest niezwykłe, dałem prośbę o pomoc i mi pomagacie nie tak jak na paru innych forach. Dzięki. To dużo dla mnie znaczy Oj przestań, bo zaraz się rozkleję :p Python to język skryptowy, czyli jak nie trudno się domyślić pisane są w nim skrypty, w tym przypadku do Blendera. Exportery do różnych formatów, to też skrypty, więc teoretycznie instalacja Pythona może coś pomóc. Widzę że przemęczać to ty się nie lubisz, więc masz link: python.org
sanki Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 kamiś90 cała moja ciężka praca włożona w nauczenie Lorda samodzielności poszła na marne ;p
Kamiś90 Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 @sanki: sorry, ale możesz go jeszcze do nauki ortografii przekonać, albo instalacji FF :)
LordUnderworld Napisano 19 Styczeń 2009 Autor Napisano 19 Styczeń 2009 Tamto pisałem na szybko. Sorry mogły się jakieś błędy trafić. A pytona znalazłbym nie trzeba mi było pomagać. Problem jak go obsługiwać. Jakby co czy Pyton obsługuję skrypt Lua. Ten skrypt został w Supreme użyty.
Kamiś90 Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Pyhon obsługuje skrypty pythona, czyli takie co mają rozszeżenie *.py. A lua to nie wiem, coś mi się z gimpem kojarzy i niejakim SHEME. Ewentualnie możesz spróbować to notatnikiem otworzyć. A pytona znalazłbym nie trzeba mi było pomagać. Spodziewałem się słowa dziękuję, ale to też może być ...
LordUnderworld Napisano 19 Styczeń 2009 Autor Napisano 19 Styczeń 2009 Lua programuje już jednostkę. Tylko te kości z jednostka nie chce mi połączyć i wyeksportować bo muszę jakiś skrypt do tego napisać. Spodziewałem się słowa dziękuję, ale to też może być ... Zapomniałem dokończyć zdania i głupio wyszło. :( Śpieszyłem się bo musiałem zaraz na swoje spotkanie biec.
Kamiś90 Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 To jest twój problem. Zbyt się śpieszysz. Nie zrobisz dobrego moda, jeśli na spokojnie nie przestudiujesz podstaw oprogramowania z którego korzystasz, nie przeczytasz manuali, bądź nie poszukasz informacji na forach tej gry.
LordUnderworld Napisano 20 Styczeń 2009 Autor Napisano 20 Styczeń 2009 Jeśli chodzi o moda to zbytnio się nie spieszę. Wszystko powoli robię. Mam jednostkę (inną na razie nie mój model) wgrana do modu. Na forach czasami piszę szybko (za szybko czasami), przez co zbanowali mnie :( bo jeden koleś tłuk się oto że na przestrzeni paru godzin popełniłem 3 błędy. i ban XD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się