Skocz do zawartości

Problem


LordUnderworld

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po prostu nie mam pojęcia co się dzieje. Czy pomoże mi ktoś kto się na tym zna. Jeżeli robił mody do SC będzie jeszcze lepiej.

 

EDIT

Teraz zobaczyłem posta powyżej. Już odpowiadam dokładnie.

Chce zrobić moda do gry Supreme Commander. Najlepszej gry typu RTS (jak ktoś nie wie wyjaśniam RTS to znaczy strategia czasu rzeczywistego). Zrobiłem wiele żeczy. Na początku przygotowałem sobie project (wyglondał dennie ale to projects) a na jego wzoże zrobiłem Model jesdnostki. Jednostka potrzebowała szkieletu. Zaporzyczyłem go z innego modelu o podobnych walorach. Zmieniłem tylko lekko położenie paru kości. Gotowy model chciałem wyeksportować do rozszeżenia SCM (to co się kiedyś pytałem o rozszeżenia). Eksportować mi niedaje rady bo coś mu niegra. Pisze coś o konsoli i skrypcie (jeżeli bedzie trzeba podam cały napis). I w tym mam problem.

Jakby co tak wyglonda muj model. To jest czołg cybran.

sharpergl7.jpg

Troszke dziwnie nie blenderowsko wyglonda bo miałem z nim kłopoty i musiałem go przepuścić przez 3ds maxa, by połączyć elementy, dlatego ma trujkąty zamiast kwadratów.

Edytowane przez LordUnderworld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do eksportu niestety nie wiem, ale łączyć elementy możesz skrótem ctrl + J , a jak eksportujesz do maxa poprzez .obj, to tam można ustawić żeby nie robiły się trójkąty.

 

Kiedy ci wywala błąd, co ci pisze w czarnym okienku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania. To akurat wiem. Kiedyś od kolegi się dowiedziałem.

Dzięki za to z trójkątami. na pewno mi to pomoże ;)

A skoro tu jesteś dzięki za tamte poradniki do blendka przydały się :). teraz wiem jak dawać textury.

 

Natas a co to za program? Jakby co międzyczasie poszukam go ale jak będziesz na forum to proszę odpowiedz mi o nim.

 

PS to forum jest niezwykłe, dałem prośbę o pomoc i mi pomagacie nie tak jak na paru innych forach. Dzięki. To dużo dla mnie znaczy :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS to forum jest niezwykłe, dałem prośbę o pomoc i mi pomagacie nie tak jak na paru innych forach. Dzięki. To dużo dla mnie znaczy

 

Oj przestań, bo zaraz się rozkleję :p

 

Python to język skryptowy, czyli jak nie trudno się domyślić pisane są w nim skrypty, w tym przypadku do Blendera. Exportery do różnych formatów, to też skrypty, więc teoretycznie instalacja Pythona może coś pomóc.

 

Widzę że przemęczać to ty się nie lubisz, więc masz link: python.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyhon obsługuje skrypty pythona, czyli takie co mają rozszeżenie *.py. A lua to nie wiem, coś mi się z gimpem kojarzy i niejakim SHEME. Ewentualnie możesz spróbować to notatnikiem otworzyć.

 

A pytona znalazłbym nie trzeba mi było pomagać.

Spodziewałem się słowa dziękuję, ale to też może być ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lua programuje już jednostkę. Tylko te kości z jednostka nie chce mi połączyć i wyeksportować bo muszę jakiś skrypt do tego napisać.

Spodziewałem się słowa dziękuję, ale to też może być ...

Zapomniałem dokończyć zdania i głupio wyszło. :( Śpieszyłem się bo musiałem zaraz na swoje spotkanie biec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moda to zbytnio się nie spieszę. Wszystko powoli robię. Mam jednostkę (inną na razie nie mój model) wgrana do modu.

 

Na forach czasami piszę szybko (za szybko czasami), przez co zbanowali mnie :( bo jeden koleś tłuk się oto że na przestrzeni paru godzin popełniłem 3 błędy. i ban XD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności