Black Pantera Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 (edytowane) Witam, W zasadzie nie wiem czy nadaję się do tej grafiki 3D , ale daję tą wizkę bo zależy mi na tym by ją skończyć: Tutaj materiał skóry , nie wiem jak zrobić żeby go poprawnie rozłożyć , no i bump trochę za duży... Proszę o komentarze i porady.Dzieki za pomoc. Edytowane 26 Styczeń 2009 przez Black Pantera
darkness87 Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Czy mi sie wydaje czy za oknem jest tapeta z windowsa :P bo tak wyglada :D to podstawa co mnie razi. jak mozesz zmien podloge :) i jeszcze wydaje mi sie ze troche za ciemno i metalowe elementu swieca sie jak psu .... ale po za tym to mi sie podoba :)
Black Pantera Napisano 20 Styczeń 2009 Autor Napisano 20 Styczeń 2009 Pomocy :( Gdy próboję wyrenderować obraz mam taki błąd: Pamięci mam 4GB ;/ A sama scena nie jest zbyt skomplikowana...
hcpiter Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 sprawdz co sie dzieje z vray lightem 02 byc moze gdzies wchodzi w geometrie lub usun go na probe.
Black Pantera Napisano 20 Styczeń 2009 Autor Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) Usuwałem wszystkie źródła światła i najczęściej poprostu błąd tyczył się czego innego , w kolejości świateł...nawet po ich usunięciu błąd dalej jest. EDIT Oho.Problem rozwiązany.Problem stanowiły szklane butelki... EDIT2... No świetnie...teraz podczas renderowanie max zamyka się bez powodu , bez komunikatu... EDIT3... Dobra jakoś idzie zaraz wrzuce upa. Edytowane 20 Styczeń 2009 przez Black Pantera
Black Pantera Napisano 20 Styczeń 2009 Autor Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) Kolejny update: No to teraz dawać ostre komentarze :] Edytowane 20 Styczeń 2009 przez Black Pantera
forestt Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Siema, widok za oknem mi się nie podoba, za mało detali za barem typu szklanki, butelki. Brakuje mi też jakiś lamp na suficie, nie wiem jak tam nad barem bo nie widać. Popracował bym tez nad kamerą, bo trochę tworzy się efekt rybiego oka, przez to stół wydaję się być jakiś wielki. Ale może tak ma być:-) Pozdrawiam
mirach Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Jak dla mnie kamera za szeroka, za duzo chcesz pokazac 1 ujeciem. Stol na srodku jest gigantyczny, wyglada jakby ktos przeskalowal stolik do kawy tak z 200%. Jak narazie dla mnie prawie wszystko jeszcze do dopracowania. Materialy blade, pusto, brak detali. Ogolnie dobrze idzie, ale jeszcze troche przed toba zanim to skonczysz.
Black Pantera Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Dzisiaj na noc zostawiłem render.11h szło bo włączyłem jeszcze Towarzisza Kapserskyego. foresttWszystkie te detale dojdą , butelki teoretycznie miałem , ale one wywoływały jakiś błąd. mirachDzisiaj cienko z robotą będzie , mało czasu przysiąde ewentualnie późnym wieczorem.
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 11H render ?! chyba lepiej wymodeluj cale pomieszczenie a pozniej baw sie w renderingi bo zanim skonczysz to ci sie odechce, narazie kuchni brakuje sporo poza tym nogi za grube te chromowane.
Black Pantera Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 To nie kuchnia :) To ma być salon towarzyski.Co do renderu - > w tle miałem Kasperskeygo , ze skanowaniem gruntownym , oba programy właczyłem o 1 nad ranem , kasperskyego wyłączyłem o 7 rano.
forestt Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Fajne że zrobiłeś lampy, ale zgaś w nich światło, musisz podchodzić do oświetlenia tak jak w rzeczywistości, a w rzeczywistości w dzień światła się raczej nie zapala.
Black Pantera Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 (edytowane) Jak już robię oświetlenie , to dałem nocną scene.Światło w trakcie twardych testów: Next update: I kolejny: Edytowane 22 Styczeń 2009 przez Black Pantera
palmer Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 wstaw jakis widoczek za oknem (miasto noca) bedzie bardziej realistycznie czekam na update..
Gość ssnejku Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Słaby Render duży szum nie korzystam z mentala to nie powiem Ci co możesz zrobić i nie podoba mi się te światło na ścianach, tam nie ma żadnych lamp ani nic więc zrób tam jakieś źródło światła :) Też mam 14lat xD :P
trosiek Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 w wersji dziennej masz za nisko słońce. Stolik daje taki cień, jaki dawałby przy zachodzie, którego na Twoim renderze nie ma. Poza tym proporcje wydają się zjechane. mógłbyś też jakieś fajniejsze meble wstawić, bo Twoje co by nie powiedzieć chyba do wygodnych nie należą ;) Wersje nocne bym olał narazie i skupił się na dziennych. światło na tym renderze co 11h Ci się robił jest naprawdę fajnę. Polecam Ci też znaleźć jakąś fajną referkę i próbować ją odwzorować jak najlepiej - nie musisz uważać na design, którego nauczysz się jakby w trakcie patrzenia i zagłębiania się w referki. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem
Black Pantera Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Dzisiaj dam jeszcze 1 render z nocnym oświetleniem bo akurat mi fajnie wyszło...ogólnie jest trochę zajęty bo trawię tego vray'a i poświęcam póki co czas testom...UPDATE: Edytowane 24 Styczeń 2009 przez Black Pantera
Black Pantera Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 Odbijam render trochę w drugą stronę , pod kątem jakości:
WilL Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Podoba mi się ta wizka lae powiem ci że lepiej skupic sie narazie na modelowaniu bo ustawienie teraz rendera nie ma sensu i jeszcze wiele może sie zmienic :) Pomału dodaj datal oraz pomniejesze modele które sprawia ża wizka bedzie bardziej wiarygodna. Render zostaw na koniec bo on zajmuje najwięcej czasu :)
Black Pantera Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 (edytowane) Kolejny up.Materiały już w drodze , szczegóły też. Next update: Next: Edytowane 25 Styczeń 2009 przez Black Pantera
carlosss Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 coś mi tu nei pasuje, i chyba są to proporcje
Black Pantera Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 (edytowane) Robiłem wg. bipeda :)tutaj mam coś lekko skopane: A tu zepsułem AA :( : I next up: Edytowane 26 Styczeń 2009 przez Black Pantera
Black Pantera Napisano 27 Styczeń 2009 Autor Napisano 27 Styczeń 2009 (edytowane) Edytowane 27 Styczeń 2009 przez Black Pantera
Camel Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 No to Ci normalnie gitowo wyszło! Do skylight portala uzyj tej tekstury miasta (dodasz ją w ustawieniach właściwości światła) i wtedy oświetlenie z tego city wejdzie do wnętrza i myślę że to da dobry efekt. Renderuj metodą irradiance map a potem brute force ((quasi) monte carlo), obyś miał dobry z tego efekt.. :) ile ty masz lat? napisz osobiscie :D ja mam 17 ;]
marc134 Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 Cze dopiero zaczynam prace z 3ds tak więc może nie przejmuj się moimi komentami ale jak już Nvidia wspomniał to faktyczni proporcje siadają, schody są ciut za duże no i z fotelami tez jest cos nie tak a poza tym fajnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się