Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

W zasadzie nie wiem czy nadaję się do tej grafiki 3D , ale daję tą wizkę bo zależy mi na tym by ją skończyć:

wizaj2.th.jpg

Tutaj materiał skóry , nie wiem jak zrobić żeby go poprawnie rozłożyć , no i bump trochę za duży...

wiz2cv2.th.jpg

Proszę o komentarze i porady.Dzieki za pomoc.

Edytowane przez Black Pantera
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy mi sie wydaje czy za oknem jest tapeta z windowsa :P bo tak wyglada :D to podstawa co mnie razi. jak mozesz zmien podloge :) i jeszcze wydaje mi sie ze troche za ciemno i metalowe elementu swieca sie jak psu .... ale po za tym to mi sie podoba :)

Napisano (edytowane)

Usuwałem wszystkie źródła światła i najczęściej poprostu błąd tyczył się czego innego , w kolejości świateł...nawet po ich usunięciu błąd dalej jest.

EDIT

Oho.Problem rozwiązany.Problem stanowiły szklane butelki...

EDIT2...

No świetnie...teraz podczas renderowanie max zamyka się bez powodu , bez komunikatu...

EDIT3...

Dobra jakoś idzie zaraz wrzuce upa.

Edytowane przez Black Pantera
Napisano

Siema, widok za oknem mi się nie podoba, za mało detali za barem typu szklanki, butelki. Brakuje mi też jakiś lamp na suficie, nie wiem jak tam nad barem bo nie widać. Popracował bym tez nad kamerą, bo trochę tworzy się efekt rybiego oka, przez to stół wydaję się być jakiś wielki. Ale może tak ma być:-)

Pozdrawiam

Napisano

Jak dla mnie kamera za szeroka, za duzo chcesz pokazac 1 ujeciem. Stol na srodku jest gigantyczny, wyglada jakby ktos przeskalowal stolik do kawy tak z 200%. Jak narazie dla mnie prawie wszystko jeszcze do dopracowania. Materialy blade, pusto, brak detali. Ogolnie dobrze idzie, ale jeszcze troche przed toba zanim to skonczysz.

Napisano

Dzisiaj na noc zostawiłem render.11h szło bo włączyłem jeszcze Towarzisza Kapserskyego.

28405521fc3.th.jpg

foresttWszystkie te detale dojdą , butelki teoretycznie miałem , ale one wywoływały jakiś błąd.

mirachDzisiaj cienko z robotą będzie , mało czasu przysiąde ewentualnie późnym wieczorem.

Napisano

11H render ?! chyba lepiej wymodeluj cale pomieszczenie a pozniej baw sie w renderingi bo zanim skonczysz to ci sie odechce, narazie kuchni brakuje sporo poza tym nogi za grube te chromowane.

Napisano

To nie kuchnia :) To ma być salon towarzyski.Co do renderu - > w tle miałem Kasperskeygo , ze skanowaniem gruntownym , oba programy właczyłem o 1 nad ranem , kasperskyego wyłączyłem o 7 rano.

Napisano

Fajne że zrobiłeś lampy, ale zgaś w nich światło, musisz podchodzić do oświetlenia tak jak w rzeczywistości, a w rzeczywistości w dzień światła się raczej nie zapala.

Gość ssnejku
Napisano

Słaby Render duży szum nie korzystam z mentala to nie powiem Ci co możesz zrobić i nie podoba mi się te światło na ścianach, tam nie ma żadnych lamp ani nic więc zrób tam jakieś źródło światła :)

 

Też mam 14lat xD :P

Napisano

w wersji dziennej masz za nisko słońce. Stolik daje taki cień, jaki dawałby przy zachodzie, którego na Twoim renderze nie ma. Poza tym proporcje wydają się zjechane. mógłbyś też jakieś fajniejsze meble wstawić, bo Twoje co by nie powiedzieć chyba do wygodnych nie należą ;) Wersje nocne bym olał narazie i skupił się na dziennych. światło na tym renderze co 11h Ci się robił jest naprawdę fajnę. Polecam Ci też znaleźć jakąś fajną referkę i próbować ją odwzorować jak najlepiej - nie musisz uważać na design, którego nauczysz się jakby w trakcie patrzenia i zagłębiania się w referki. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem

Napisano (edytowane)

Dzisiaj dam jeszcze 1 render z nocnym oświetleniem bo akurat mi fajnie wyszło...ogólnie jest trochę zajęty bo trawię tego vray'a i poświęcam póki co czas testom...UPDATE:

wiz4ty3.th.jpg

Edytowane przez Black Pantera
Napisano

Podoba mi się ta wizka lae powiem ci że lepiej skupic sie narazie na modelowaniu bo ustawienie teraz rendera nie ma sensu i jeszcze wiele może sie zmienic :) Pomału dodaj datal oraz pomniejesze modele które sprawia ża wizka bedzie bardziej wiarygodna. Render zostaw na koniec bo on zajmuje najwięcej czasu :)

Napisano

No to Ci normalnie gitowo wyszło! Do skylight portala uzyj tej tekstury miasta (dodasz ją w ustawieniach właściwości światła) i wtedy oświetlenie z tego city wejdzie do wnętrza i myślę że to da dobry efekt. Renderuj metodą irradiance map a potem brute force ((quasi) monte carlo), obyś miał dobry z tego efekt.. :)

 

ile ty masz lat? napisz osobiscie :D ja mam 17 ;]

Napisano

Cze dopiero zaczynam prace z 3ds tak więc może nie przejmuj się moimi komentami ale jak już Nvidia wspomniał to faktyczni proporcje siadają, schody są ciut za duże no i z fotelami tez jest cos nie tak a poza tym fajnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności