Napisano 18 Styczeń 200916 l Witam, W zasadzie nie wiem czy nadaję się do tej grafiki 3D , ale daję tą wizkę bo zależy mi na tym by ją skończyć: Tutaj materiał skóry , nie wiem jak zrobić żeby go poprawnie rozłożyć , no i bump trochę za duży... Proszę o komentarze i porady.Dzieki za pomoc. Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 20 Styczeń 200916 l Czy mi sie wydaje czy za oknem jest tapeta z windowsa :P bo tak wyglada :D to podstawa co mnie razi. jak mozesz zmien podloge :) i jeszcze wydaje mi sie ze troche za ciemno i metalowe elementu swieca sie jak psu .... ale po za tym to mi sie podoba :)
Napisano 20 Styczeń 200916 l Autor Pomocy :( Gdy próboję wyrenderować obraz mam taki błąd: Pamięci mam 4GB ;/ A sama scena nie jest zbyt skomplikowana...
Napisano 20 Styczeń 200916 l sprawdz co sie dzieje z vray lightem 02 byc moze gdzies wchodzi w geometrie lub usun go na probe.
Napisano 20 Styczeń 200916 l Autor Usuwałem wszystkie źródła światła i najczęściej poprostu błąd tyczył się czego innego , w kolejości świateł...nawet po ich usunięciu błąd dalej jest. EDIT Oho.Problem rozwiązany.Problem stanowiły szklane butelki... EDIT2... No świetnie...teraz podczas renderowanie max zamyka się bez powodu , bez komunikatu... EDIT3... Dobra jakoś idzie zaraz wrzuce upa. Edytowane 20 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 20 Styczeń 200916 l Autor Kolejny update: No to teraz dawać ostre komentarze :] Edytowane 20 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 21 Styczeń 200916 l Siema, widok za oknem mi się nie podoba, za mało detali za barem typu szklanki, butelki. Brakuje mi też jakiś lamp na suficie, nie wiem jak tam nad barem bo nie widać. Popracował bym tez nad kamerą, bo trochę tworzy się efekt rybiego oka, przez to stół wydaję się być jakiś wielki. Ale może tak ma być:-) Pozdrawiam
Napisano 21 Styczeń 200916 l Jak dla mnie kamera za szeroka, za duzo chcesz pokazac 1 ujeciem. Stol na srodku jest gigantyczny, wyglada jakby ktos przeskalowal stolik do kawy tak z 200%. Jak narazie dla mnie prawie wszystko jeszcze do dopracowania. Materialy blade, pusto, brak detali. Ogolnie dobrze idzie, ale jeszcze troche przed toba zanim to skonczysz.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Dzisiaj na noc zostawiłem render.11h szło bo włączyłem jeszcze Towarzisza Kapserskyego. foresttWszystkie te detale dojdą , butelki teoretycznie miałem , ale one wywoływały jakiś błąd. mirachDzisiaj cienko z robotą będzie , mało czasu przysiąde ewentualnie późnym wieczorem.
Napisano 21 Styczeń 200916 l 11H render ?! chyba lepiej wymodeluj cale pomieszczenie a pozniej baw sie w renderingi bo zanim skonczysz to ci sie odechce, narazie kuchni brakuje sporo poza tym nogi za grube te chromowane.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor To nie kuchnia :) To ma być salon towarzyski.Co do renderu - > w tle miałem Kasperskeygo , ze skanowaniem gruntownym , oba programy właczyłem o 1 nad ranem , kasperskyego wyłączyłem o 7 rano.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Fajne że zrobiłeś lampy, ale zgaś w nich światło, musisz podchodzić do oświetlenia tak jak w rzeczywistości, a w rzeczywistości w dzień światła się raczej nie zapala.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Jak już robię oświetlenie , to dałem nocną scene.Światło w trakcie twardych testów: Next update: I kolejny: Edytowane 22 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 23 Styczeń 200916 l wstaw jakis widoczek za oknem (miasto noca) bedzie bardziej realistycznie czekam na update..
Napisano 23 Styczeń 200916 l Słaby Render duży szum nie korzystam z mentala to nie powiem Ci co możesz zrobić i nie podoba mi się te światło na ścianach, tam nie ma żadnych lamp ani nic więc zrób tam jakieś źródło światła :) Też mam 14lat xD :P
Napisano 23 Styczeń 200916 l w wersji dziennej masz za nisko słońce. Stolik daje taki cień, jaki dawałby przy zachodzie, którego na Twoim renderze nie ma. Poza tym proporcje wydają się zjechane. mógłbyś też jakieś fajniejsze meble wstawić, bo Twoje co by nie powiedzieć chyba do wygodnych nie należą ;) Wersje nocne bym olał narazie i skupił się na dziennych. światło na tym renderze co 11h Ci się robił jest naprawdę fajnę. Polecam Ci też znaleźć jakąś fajną referkę i próbować ją odwzorować jak najlepiej - nie musisz uważać na design, którego nauczysz się jakby w trakcie patrzenia i zagłębiania się w referki. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor Dzisiaj dam jeszcze 1 render z nocnym oświetleniem bo akurat mi fajnie wyszło...ogólnie jest trochę zajęty bo trawię tego vray'a i poświęcam póki co czas testom...UPDATE: Edytowane 24 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 24 Styczeń 200916 l Podoba mi się ta wizka lae powiem ci że lepiej skupic sie narazie na modelowaniu bo ustawienie teraz rendera nie ma sensu i jeszcze wiele może sie zmienic :) Pomału dodaj datal oraz pomniejesze modele które sprawia ża wizka bedzie bardziej wiarygodna. Render zostaw na koniec bo on zajmuje najwięcej czasu :)
Napisano 25 Styczeń 200916 l Autor Kolejny up.Materiały już w drodze , szczegóły też. Next update: Next: Edytowane 25 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 25 Styczeń 200916 l Autor Robiłem wg. bipeda :)tutaj mam coś lekko skopane: A tu zepsułem AA :( : I next up: Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Black Pantera
Napisano 27 Styczeń 200916 l No to Ci normalnie gitowo wyszło! Do skylight portala uzyj tej tekstury miasta (dodasz ją w ustawieniach właściwości światła) i wtedy oświetlenie z tego city wejdzie do wnętrza i myślę że to da dobry efekt. Renderuj metodą irradiance map a potem brute force ((quasi) monte carlo), obyś miał dobry z tego efekt.. :) ile ty masz lat? napisz osobiscie :D ja mam 17 ;]
Napisano 27 Styczeń 200916 l Cze dopiero zaczynam prace z 3ds tak więc może nie przejmuj się moimi komentami ale jak już Nvidia wspomniał to faktyczni proporcje siadają, schody są ciut za duże no i z fotelami tez jest cos nie tak a poza tym fajnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto